Emaitzak: 6
2006 | ||
12 urte bitarteko 200.000 haur inguruk telebista ikusten jarraitzen dute, ikus entzule gehien dagoen orduetan saioak amaitu eta helduentzako edukiak dituzten gaueko saioak hasten direnean. Carmen Caffarel RTVEko zuzendari nagusiak atzo jakinarazi zuenez, kopuru kezkagarri hori aise gainditzen dute 2003 urtean gauerditik aurrera telebista aurrean zeuden 156.000 haurrek, nahiz eta hurrengo | egunean eskola izan. “Datu horiek ematen dizkidate ileak punta puntan”, esan zuen Caffarelek Espainian kalitatezko haurrentzako telebistari buruzko jardunaldi batzuetan. | |
2009 | ||
EAE: Ospitaleetako, Etxeetako eta Terapia eta Hezkuntzako Hezkuntza Arretarako Lurralde Zentroak arduratzen dira gutxienez 30 | egunez eskolara joan ezin diren Haur Hezkuntzako, Lehen Hezkuntzako eta Bigarren Hezkuntzako ikasleei hezkuntza laguntza koordinatzeaz. Errioxa: | |
2011 | ||
Hezkuntza azkarra Erritmo azkarrak, epe laburreko helburuek eta presioak eragina dute emaitza akademikoetan “Azkarrago eta azkarrago heztea, hobeto hezteko”. Horrela identifikatzen ditu Juan Domenech irakasle eta pedagogoak gaur | egun eskolak dituen asmoak. “Hezkuntza geldoaren gorespena” lanean, Domenech teoria horren bultzatzaile nagusietako bat da gure herrialdean, eta gaur egungo hezkuntza egoera eskaintzen eta eskatzen duen merkatu gisa deskribatzen du. | |
“Eskola amaitzen dutenean ikasleei espero dizkieten eskolaz kanpoko lanen kopurua da jatorria”. Bateragarritasuna eta aitatasuna Jarduera osagarrien gainkarga gaur | egun eskola ume askok jasaten dute, eta, kasu batzuetan, egungo gizarte esparruak eragiten du, eta, horren ondorioz, guraso askok ezin dituzte lan eta familia ordutegiak eskola orduetatik kanpo bateratu. Ordutegien bateraezintasunak seme alaben eskolaz kanpoko lanaldia milimetrikoki antolatzera behartzen ditu, laguntzarik gabe egon ez daitezen. | |
Hori saihestea, behintzat, bizitza afektibo orekatua ematearen mende dago. Gainera, haurrak lagunak izan behar ditu eta jolastu, harremanak izan eta | eguna eskolaz kanpoko jardueretan ez pasatu. Adituek diotenez, prebentzioa zaila da, eta estres sintomak dituzten haur asko daude diagnostikatu eta tratatu gabe. | |
2012 | ||
Horregatik, Hezkuntzaren aldeko Munduko Ekintza Asteak baliatuko du aldarrikatzeko “krisia ezin dela aitzakia izan oinarrizko hezkuntza unibertsala bermatzeko Garapenerako Laguntza Ofizialaren aurrekontua murrizteko”. Irakaskuntza etorkizuna da, eta gaur | egun eskolara joaten ez diren 67 milioi haurren etorkizuna babestu nahi da. Mundu osoko ikasleek lagundu dezakete horretan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egun | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egun eskola | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egun eskola joan | 2 (0,01) |
egun eskola jarduera | 1 (0,01) |
egun eskola ukan | 1 (0,01) |
egun eskola ume | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |