Emaitzak: 4
2010 | ||
Antzinatetik gaur arte iraun duten errezetetan, goren mailako sukaldaritza zer zen ikusten da, eta klase pribilegiatuek, esku eskura zeukaten mundu guztiak desio zuen hori: haragia, ehizakia, animalia gantza, eztitik edo frutetatik zetorren azukrea, eta era guztietako ongailu eta gozagarriak platerean bilduta, hau da, oso elikagarritzat zeukaten guzti guztia, non eta elikagai eskasia orokortua | zegoen testuinguru hartan. | |
2012 | ||
Udan ere garrantzitsua da denbora librea portaera alternatiboak ematen dizkioten jarduerekin betetzea. Aukera batzuk kirola egitea eta bizitza aktibo eta osasungarria izatea dira, hau da, tabakoa ez | dagoen testuinguruak sortu edo bultzatzea. Hobe al da, bada, hondartzara, igerilekura edo txangora joatea gaueko festa batera joatea baino? | |
2023 | ||
Adinekoen jokaerak Hainbat azterketatan, osasun profesionalek adinekoekiko dituzten jarrera negatiboak aztertu dira. Espainian, 2016ko ikerketa batek profesional soziosanitarioei galdetu zien adinagatik bereizkeriarik ote | dagoen testuinguru mediko eta sozialetan. Ondorio nagusia izan zen ezen, nahiz eta Espainiako legeriak —Konstituziotik hasi eta osasun eta gizarte testuinguruak zuzentzen dituzten arauetaraino— debekatu egiten duela adinagatiko edozein bereizkeria mota, adinekoen zaintzan zuzenean inplikatutako profesional espainiarrek aurreiritzi horiek hautematen dituztela, bai zuzenean bai zeharka, bai eta tratu desberdina ere. | |
Hala ere, dauden datuen arabera, hezkuntza sistemak nekez identifika dezake gaitasun handiko 10 adingabetik bat; zama horrek, azken batean, eragina izan dezake haren errendimendu akademikoan. f534 Eskola porrota “Ez dago kausa efektu erlaziorik esanez haur batek, atenditua ez izateagatik, eskola porrota izango duela, baina bistakoa da hori gertatzeko aukerak gora eta gora egingo duela, haurra motibaziorik gabe | dagoen testuinguru batean dagoelako, erritmoa motela delako behar duenerako, elementu errepikakor asko baitaude; eta horrek guztiak hezkuntzarekiko eta eskolarekiko interesa galduz doa. Haur horiek ebaluatzea beharrezkoa dela adieraztea da, arreta jasotzeko eskubidea agerian jartzea”, eskatu du Rosabel Rodríguezek. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon testuinguru | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon testuinguru bat | 1 (0,01) |
egon testuinguru hura | 1 (0,01) |
egon testuinguru mediko | 1 (0,01) |
egon testuinguru sortu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |