Emaitzak: 7
2020 | ||
Zentzurik zabalenean, eratu, sostengatu, mugatu eta mehatxatu egiten gaituzte. Erlazionaltasunean eratuta gaude," gure aurrean eta gugandik haratago | dagoen mundu sozialean inplikatuta, behartuta, eratorrita eta sostengatuta gaude" (Butler 2012: 92). | |
92). Hain justu, besteen esku hartze eta besteekiko jarraitutasun horrek lotzen eta inplikatzen gaitu besteen bizitzetan eta gugandik aurrean nahiz harago | dagoen mundu sozialean. Elkarrenganako ardura dugu, ‘ni’ a neurri batean ‘besteena’ den bezalaxe, ‘besteak’ ere ‘nireak’ baitira hein batean. | |
Zentzurik zabalenean, eratu, sostengatu, mugatu eta mehatxatu egiten gaituzte. Erlazionaltasunean eratuta gaude," gure aurrean eta gugandik haratago | dagoen mundu sozialean inplikatuta, behartuta, eratorrita eta sostengatuta gaude" (Butler 2012: | |
92). Hain justu, besteen esku hartze eta besteekiko jarraitutasun horrek lotzen eta inplikatzen gaitu besteen bizitzetan eta gugandik aurrean nahiz harago | dagoen mundu sozialean. Elkarrenganako ardura dugu, ‘ni’ a neurri batean ‘besteena’ den bezalaxe, ‘besteak’ ere ‘nireak’ baitira hein batean. | |
2021 | ||
Zehazki, ikergai diren subjektuek testuinguru naturaletan sozial eta kulturaletan bizi izan dituzten esperientzietan sakondu ahal izatea da metodo kualitatiboen indarguneetako bat, horrela, giza fenomenoak aurkitu, arakatu, deskribatu eta eraikitzeko (Onwuegbuzie eta Mallette, 2021). Beraz, agente horiek duten ikuspegi eta interpretazioetatik eraikitzen dira datuak, haien inguruan | dagoen mundu sozialaren social world errealitatearen irakurketarekin lotuz, fenomeno bakoitzaren konplexutasuna azaleratuz eta modu holistikoan ulertzeko gakoak eskainiz (Miles, Huberman eta Saldaña, 2014: 30). Subjektu horiek arloan agente direnak izan dira, eta literaturaren didaktikaren esparrua izan da aztertutako testuingurua, subjektu horien ustez literaturaren didaktikak gaur egun zein egoera bizi duen eta, halaber, zein erronka dituen. | |
Zentzurik zabalenean, eratu, sostengatu, mugatu eta mehatxatu egiten gaituzte. Erlazionaltasunean eratuta gaude," gure aurrean eta gugandik harago | dagoen mundu sozialean inplikatuta, behartuta, eratorrita eta sostengatuta gaude" (Butler 2012: 92). | |
30). Hain justu, besteen esku hartze eta besteekiko jarraitutasun horrek lotzen eta inplikatzen gaitu besteen bizitzetan eta gugandik aurrean nahiz harago | dagoen mundu sozialean. Elkarrenganako ardura dugu, nia neurri batean besteena den bezalaxe, besteak ere nireak baitira hein batean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 7 (0,05) |
Lehen forma
dagoen | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Jakin | 4 (0,03) |
Jakin liburuak | 2 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon mundu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egon mundu sozial | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |