Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2000
‎Bere drama irudikatzeko prest dagoen publikoko pertsona, bikotea edo taldea da.Rolari nagusitasuna eman behar dion aktoreak ez bezala, hemen protagonistari denbezalakoa izatea eskatzen zaio. Horretarako, ahalik eta erlaxatuen etadesinhibituen egotea lortu du, hasi berariazko beroketarekin, eta dramatizazioan zehar zuzendariak sartuko dituen teknikekin jarraituz, hain zuzen ere, beredrama espontaneoki adieraztea ahalbidetuko diotenekin. Protagonistak dakienarekin ez jardutea lortu nahi da, eta aldiz, bere espontaneitateari atea zabalik uztea, etajardun ordez dramatizatzea.
2001
‎Eta amaiera zein den, denboran behintzat, ez da zaila kokatzen: ikas prozesuaren azken fasean gaude, azken helburua erdietsiko den fasea. Ikaslea, xede hizkuntza ikasteko duen motibazioa asetzeko moduan egotea lortu behardugu prozesu honetan. Zein da helburu hori?
2002
‎Oraingoz pozik gaude lortutakoarekin: ikaslea konturatu egin da aurretikako lanaezinbestekoa dela bere ondorengo lana ondo egin ahal izateko, batez ere behe urratsetan.
2006
‎Eginkizun errepikatzaileen aurrean aktibazio gutxiegi eta kinada berrienaurrean gehiegizko aktibazioa agertzen dute AGHNa dutenek. Gehiegizko mugimendu jardueraren bidez esna egotea lortzen dute. AGHNa duten haurrek egunezlo hartzeko joera handiagoa agertzen dute, normalek baino.
2007
‎Gaur egungo zuzendaritzarekinindartu egin da arlo hau. Barne komunikazioari esker, jendearengana heldu, jendeari helburuak ezagutarazi eta ados egotea lortu behar dugu.
2008
‎euskaraz abesten zutela jakiteak herri xeheari hurbiltzeko egin zituzten ahaleginen berri ematen digu. Beharbada hor dago lortu zuten arrakastaren arrazoietariko bat, ideia berriak betiko hizkuntzan adierazteak jarraitzaile gehiago irabazteko aukera ematen baitzien ahozkotasunean murgilduta bizi ziren herritarren artean. Baita istilurako biderik ere, gertatu zen bezalaxe.
2010
‎ahozko prozedura epai bidezko babes eraginkorra lortzeko eta prozesuko berme guztiak ziurtatzeko egokiena da. Horrekin, prozesua gizonaren eta emakumerean zerbitzura egotea lortzen dela baieztatzen dute eta ez alderantziz Escudero Moratalla, J. F., Frigola Vallina, J. k,. Conciliación jurisdiccional laboral y secretario judicial (art. 84 LPL), a la luz del Libro Blanco de la Justicia y del Anteproyecto de la LEC?, op.cit.
‎Burruntzian erretzeko modurik onena labeko atea irekita dagoela lortzen da, itxita baldin badago, tenperatura altuagoak lortzen direlako eta beroketa ez delako hain gozoa. Metodo hau motela bada ere, labean erretzeko aldaera honetan ezaugarri organoleptiko onenetarikoak lortzen dira (zarakar tinko eta usaintsua).
2012
‎Europako erabakietan zuzenean parte hartzeko aukerarikere ez dute. Salbuespen gisa aipa daiteke, hala ere, duela gutxi EAEkECOFINen egotea lortu duela, duen zerga subiranotasuna dela-eta, bainaoraindik ez dago jakiterik zer nolako eragina izango duen.
‎14 irudia. Ekoizpenaren hainbat arlo edo maila hartzen dituzten modulutan sailkatuta daude lor daitezkeen ziurtapen eremuak. Horrela, eremuak eta menpeko eremuak bereizten dira.
2014
‎Eginkizun errepikatzaileen aurrean aktibazio gutxiegi eta kinada berrien aurrean gehiegizko aktibazioa agertzen du AGNHa duenak (Weinberg eta Brumback, 1990). Gehiegizko mugimendu jardueraren bidez esna egotea lortzen dute (Weinberg eta Harper, 1993).
2015
‎Alde handia dago lortu diren emaitzetan irudiak sortzeko erabilitako teknikaren arabera.Inprimatze zuzenaren bidez egindako laginek hezetasun erlatibo baxuetara erresistentzia handiagoadute, baina transfer teknikaren bidez egindakoak hezetasun maila altuagoak eta manipulaziogatikokalteen aurrean egonkortasun eta portaera hobea dute.
2019
‎Filmatu aurretik, zuzendariak pertsonai guztiak estilistikoki orekatuak eta interpretazioarenestetika berdinaren baitan egotea lortu behar du, eta inprobisazio lana horrela planteatuz, aktoreari, gertakariei pertsonaiatik benetako bizitzaren espontaneotasunarekin erantzuteaeskatzen zaio. Aktoreek inprobisazio figuratiboetan ez dakite ondoren zer gertatuko den etamomentu bakoitzean modu espontaneo eta organikoan erreakzionatzen dute, baina gero, argumentuaren egitura finkatuta dagoenean eta eszena bat filmatzera doazenean, aktoreekazkenik, badakite ondoren zer gertatuko den eta orduan funtsezkoa izango da, lehendabizikoaldian bezala, pertsonaiaren jokamolde espontaneoari eustea kamerak harrapatu ahal izateko, bestela egindako ikerketa eta sorkuntza lan sakon guztia alferrikakoa litzateke.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia