2000
|
|
Bere drama irudikatzeko prest dagoen publikoko pertsona, bikotea edo taldea da.Rolari nagusitasuna eman behar dion aktoreak ez bezala, hemen protagonistari denbezalakoa izatea eskatzen zaio. Horretarako, ahalik eta erlaxatuen etadesinhibituen
|
egotea
lortu du, hasi berariazko beroketarekin, eta dramatizazioan zehar zuzendariak sartuko dituen teknikekin jarraituz, hain zuzen ere, beredrama espontaneoki adieraztea ahalbidetuko diotenekin. Protagonistak dakienarekin ez jardutea lortu nahi da, eta aldiz, bere espontaneitateari atea zabalik uztea, etajardun ordez dramatizatzea.
|
2001
|
|
Eta amaiera zein den, denboran behintzat, ez da zaila kokatzen: ikas prozesuaren azken fasean gaude, azken helburua erdietsiko den fasea. Ikaslea, xede hizkuntza ikasteko duen motibazioa asetzeko moduan
|
egotea
lortu behardugu prozesu honetan. Zein da helburu hori?
|
2002
|
|
Oraingoz pozik
|
gaude
lortutakoarekin: ikaslea konturatu egin da aurretikako lanaezinbestekoa dela bere ondorengo lana ondo egin ahal izateko, batez ere behe urratsetan.
|
2006
|
|
Eginkizun errepikatzaileen aurrean aktibazio gutxiegi eta kinada berrienaurrean gehiegizko aktibazioa agertzen dute AGHNa dutenek. Gehiegizko mugimendu jardueraren bidez esna
|
egotea
lortzen dute. AGHNa duten haurrek egunezlo hartzeko joera handiagoa agertzen dute, normalek baino.
|
2007
|
|
Gaur egungo zuzendaritzarekinindartu egin da arlo hau. Barne komunikazioari esker, jendearengana heldu, jendeari helburuak ezagutarazi eta ados
|
egotea
lortu behar dugu.
|
2008
|
|
euskaraz abesten zutela jakiteak herri xeheari hurbiltzeko egin zituzten ahaleginen berri ematen digu. Beharbada hor
|
dago
lortu zuten arrakastaren arrazoietariko bat, ideia berriak betiko hizkuntzan adierazteak jarraitzaile gehiago irabazteko aukera ematen baitzien ahozkotasunean murgilduta bizi ziren herritarren artean. Baita istilurako biderik ere, gertatu zen bezalaxe.
|
2010
|
|
ahozko prozedura epai bidezko babes eraginkorra lortzeko eta prozesuko berme guztiak ziurtatzeko egokiena da. Horrekin, prozesua gizonaren eta emakumerean zerbitzura
|
egotea
lortzen dela baieztatzen dute eta ez alderantziz Escudero Moratalla, J. F., Frigola Vallina, J. k,. Conciliación jurisdiccional laboral y secretario judicial (art. 84 LPL), a la luz del Libro Blanco de la Justicia y del Anteproyecto de la LEC?, op.cit.
|
|
Burruntzian erretzeko modurik onena labeko atea irekita
|
dagoela
lortzen da, itxita baldin badago, tenperatura altuagoak lortzen direlako eta beroketa ez delako hain gozoa. Metodo hau motela bada ere, labean erretzeko aldaera honetan ezaugarri organoleptiko onenetarikoak lortzen dira (zarakar tinko eta usaintsua).
|
2012
|
|
Europako erabakietan zuzenean parte hartzeko aukerarikere ez dute. Salbuespen gisa aipa daiteke, hala ere, duela gutxi EAEkECOFINen
|
egotea
lortu duela, duen zerga subiranotasuna dela-eta, bainaoraindik ez dago jakiterik zer nolako eragina izango duen.
|
|
14 irudia. Ekoizpenaren hainbat arlo edo maila hartzen dituzten modulutan sailkatuta
|
daude
lor daitezkeen ziurtapen eremuak. Horrela, eremuak eta menpeko eremuak bereizten dira.
|
2014
|
|
Eginkizun errepikatzaileen aurrean aktibazio gutxiegi eta kinada berrien aurrean gehiegizko aktibazioa agertzen du AGNHa duenak (Weinberg eta Brumback, 1990). Gehiegizko mugimendu jardueraren bidez esna
|
egotea
lortzen dute (Weinberg eta Harper, 1993).
|
2015
|
|
Alde handia
|
dago
lortu diren emaitzetan irudiak sortzeko erabilitako teknikaren arabera.Inprimatze zuzenaren bidez egindako laginek hezetasun erlatibo baxuetara erresistentzia handiagoadute, baina transfer teknikaren bidez egindakoak hezetasun maila altuagoak eta manipulaziogatikokalteen aurrean egonkortasun eta portaera hobea dute.
|
2019
|
|
Filmatu aurretik, zuzendariak pertsonai guztiak estilistikoki orekatuak eta interpretazioarenestetika berdinaren baitan
|
egotea
lortu behar du, eta inprobisazio lana horrela planteatuz, aktoreari, gertakariei pertsonaiatik benetako bizitzaren espontaneotasunarekin erantzuteaeskatzen zaio. Aktoreek inprobisazio figuratiboetan ez dakite ondoren zer gertatuko den etamomentu bakoitzean modu espontaneo eta organikoan erreakzionatzen dute, baina gero, argumentuaren egitura finkatuta dagoenean eta eszena bat filmatzera doazenean, aktoreekazkenik, badakite ondoren zer gertatuko den eta orduan funtsezkoa izango da, lehendabizikoaldian bezala, pertsonaiaren jokamolde espontaneoari eustea kamerak harrapatu ahal izateko, bestela egindako ikerketa eta sorkuntza lan sakon guztia alferrikakoa litzateke.
|