2000
|
|
Bere drama irudikatzeko prest dagoen publikoko pertsona, bikotea edo taldea da.Rolari nagusitasuna eman behar dion aktoreak ez bezala, hemen protagonistari denbezalakoa izatea eskatzen zaio. Horretarako, ahalik eta erlaxatuen etadesinhibituen
|
egotea
lortu du, hasi berariazko beroketarekin, eta dramatizazioan zehar zuzendariak sartuko dituen teknikekin jarraituz, hain zuzen ere, beredrama espontaneoki adieraztea ahalbidetuko diotenekin. Protagonistak dakienarekin ez jardutea lortu nahi da, eta aldiz, bere espontaneitateari atea zabalik uztea, etajardun ordez dramatizatzea.
|
2001
|
|
Eta amaiera zein den, denboran behintzat, ez da zaila kokatzen: ikas prozesuaren azken fasean gaude, azken helburua erdietsiko den fasea. Ikaslea, xede hizkuntza ikasteko duen motibazioa asetzeko moduan
|
egotea
lortu behardugu prozesu honetan. Zein da helburu hori?
|
2006
|
|
Eginkizun errepikatzaileen aurrean aktibazio gutxiegi eta kinada berrienaurrean gehiegizko aktibazioa agertzen dute AGHNa dutenek. Gehiegizko mugimendu jardueraren bidez esna
|
egotea
lortzen dute. AGHNa duten haurrek egunezlo hartzeko joera handiagoa agertzen dute, normalek baino.
|
2007
|
|
Gaur egungo zuzendaritzarekinindartu egin da arlo hau. Barne komunikazioari esker, jendearengana heldu, jendeari helburuak ezagutarazi eta ados
|
egotea
lortu behar dugu.
|
2010
|
|
ahozko prozedura epai bidezko babes eraginkorra lortzeko eta prozesuko berme guztiak ziurtatzeko egokiena da. Horrekin, prozesua gizonaren eta emakumerean zerbitzura
|
egotea
lortzen dela baieztatzen dute eta ez alderantziz Escudero Moratalla, J. F., Frigola Vallina, J. k,. Conciliación jurisdiccional laboral y secretario judicial (art. 84 LPL), a la luz del Libro Blanco de la Justicia y del Anteproyecto de la LEC?, op.cit.
|
2012
|
|
Europako erabakietan zuzenean parte hartzeko aukerarikere ez dute. Salbuespen gisa aipa daiteke, hala ere, duela gutxi EAEkECOFINen
|
egotea
lortu duela, duen zerga subiranotasuna dela-eta, bainaoraindik ez dago jakiterik zer nolako eragina izango duen.
|
2014
|
|
Eginkizun errepikatzaileen aurrean aktibazio gutxiegi eta kinada berrien aurrean gehiegizko aktibazioa agertzen du AGNHa duenak (Weinberg eta Brumback, 1990). Gehiegizko mugimendu jardueraren bidez esna
|
egotea
lortzen dute (Weinberg eta Harper, 1993).
|
2019
|
|
Filmatu aurretik, zuzendariak pertsonai guztiak estilistikoki orekatuak eta interpretazioarenestetika berdinaren baitan
|
egotea
lortu behar du, eta inprobisazio lana horrela planteatuz, aktoreari, gertakariei pertsonaiatik benetako bizitzaren espontaneotasunarekin erantzuteaeskatzen zaio. Aktoreek inprobisazio figuratiboetan ez dakite ondoren zer gertatuko den etamomentu bakoitzean modu espontaneo eta organikoan erreakzionatzen dute, baina gero, argumentuaren egitura finkatuta dagoenean eta eszena bat filmatzera doazenean, aktoreekazkenik, badakite ondoren zer gertatuko den eta orduan funtsezkoa izango da, lehendabizikoaldian bezala, pertsonaiaren jokamolde espontaneoari eustea kamerak harrapatu ahal izateko, bestela egindako ikerketa eta sorkuntza lan sakon guztia alferrikakoa litzateke.
|