Emaitzak: 5
2000 | ||
Izan ere, Zalduak aipatzen duen bezala, argitaletxeek ere ez dute horrelako bereizketarik egiten lan hauek guztiak sail bertsuetan biltzen baitituzte. Hortaz, ez | dagokio lan honi horrelako sailkapen eztabaidatsuekin hastea. Halere, garrantzia handikoak iruditzen zaizkigu Zalduak esanikoak. | |
2002 | ||
Género y construcción nacional en las escritoras vascas (2001). Oraindik argitaratu gabe | dagoen lan honen bigarren atalak La defensa cultural del ideal político() izenburu deigarria du eta hona hemen zer esaten duen, laburbilduta: | |
2009 | ||
Giltzak denbora tarte horretarako lotura izango lirateke. Edozelan ere, argibide orokor batzuk baino ez dira, ez | dagokio lan honi ikonografiaren mundu lausoan gehiago barneratzerik. | |
2019 | ||
Hori dela eta, Saizarbitoriak berriro ere, aukeraketa paregabea egin du. Horretaz gain, ironiaz beterik | dagoen lan honetan, abesti honen bitartez berriro ere errekurtso hori erabiltzen duela esan genezake: haserretu eta egunak elkarri hitz egin gabe egon den bikoteak bakea egin eta besteen aurrean, ezer gertatuko ez balitz bezala itxurak egitea. | |
2021 | ||
Hala ere, gaitasun horiek eta beste osagai kurrikular batzuk oso kontuan hartu ditugun arren, | badaude lan honetan egin den proposamen didaktikoari dagokionez aintzat hartzeko bi aspektu: (1) Seigarren kapituluan ikus daitekeenez, konpetentzia linguistikoa eta literarioa azken horri dagozkionak, bereziki nagusiki oinarri hartuta, gure ikuspuntutik literatur konpetentziak bildu lituzkeen hainbat azpigaitasun edo" mikrokonpetentzia" (Bisquerra, 2009: 150) ekarri dira proposamena kurrikularki justifikatzeko; (2) lege markoetan jasotzen ez den konpetentzia modura, behintzat konpetentzia emozionalari arreta berezia eskaini nahi izan zaio, alderdi emozionala ikas prozesuetan, oro har, erabakigarria delako22 (Goleman, 1996) eta proposamen honetan, zehazki, duen zentraltasunagatik23 Gainera, emozioek ikasprozesuen katalizazioan duten eragina edota Ongizate Psikologikoan (OP) |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Labayru | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon lan | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon lan hau | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |