Emaitzak: 4
2007 | ||
“Ez dago parametro bakar bat haurren ongizate osoa hartzen duena” Ikerketaren arabera, Europako iparraldeko herrialde talde txiki bat da taularen rankingaren buru, eta agerian jartzen du Herbehereetan, Suedian, Danimarkan eta Finlandian dagoela haurren ongizate mailarik handiena. Hala ere, ez | dago korrelazio nabarmenik haurren ongizatearen eta per capita BPGaren artean. Txekiar Errepublikak, adibidez, herrialde aberatsago askok baino maila handiagoa du haurren ongizatean. | |
2010 | ||
Ikertzaileek aldakuntza geografiko horiek aztertu zituzten, tabakoaren eraginpean jartze sekularrarekin eta baita autonomia erkidego bakoitzean argitaratutako BGBK bidezko heriotza tasekin ere. Hala ere, arlo bakoitza adinaren eta sexuaren arabera banatuta ere, ez | dago korrelaziorik aldagai horiekin. Zientzialariek diotenez, arrazoiek zerikusia izan behar dute aldagai horien edo aztertu gabeko beste aldagai batzuen konbinazioarekin, hala nola landa edo hiri habitata, ingurumen edo lan erakusketak eta abar. | |
2012 | ||
Editorial Médico Panamericana argitaletxearen ‘Obstetrizia eta ama fetuaren medikuntza’ eskuliburuak adierazten duenez, 40 urte bitartean, bizirik jaiotako haurrengatik %77, 7ko aborto tasa dago. Haurdunaldi helduak izan ditzakeen arriskuak Osasun Ministerioak argitaratu duen ‘Sortzetiko arriskuei aurrea hartzeko gida’ lanean, argi | dago korrelazio handia dagoela bi gurasoen adinaren eta haurdunaldiak dakartzan arriskuen artean. Arrisku horiek areagotu egiten dira adin handiko amen haurdunaldietan, hau da, 35 urte inguru dituztenetan. | |
2020 | ||
Ildo beretik, Stuart Margulies doktoreak egindako ikerketa sakonago batek egiaztatu zuen xakean jolasten ikasi zuten ikasleek irakurtzeko gaitasuna nabarmen handitu zutela eta eskola primarioetako errendimendu probetan emaitzak hobetu zirela. Azterketa horrek ez zuen azaltzen zergatik | dagoen korrelazio bat xakean aritzearen eta irakurmena areagotzearen artean, baina haren hipotesiaren oinarria izan zen xakeak zenbait gaitasun kognitibo bultzatzen dituela, hala nola arreta eta ulermena irakurketan. Xakearen maisu zen Peter Dauvergne irakasleak egindako beste lan batek ondorioztatu zuen jolasteak koefiziente intelektualaren puntuazioak igo zitzakeela, arazoak konpontzeko trebetasunak indartu, oroimena hobetu eta pentsamendu sortzailea sustatu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon korrelazio | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon korrelazio aldagai | 1 (0,01) |
egon korrelazio bat | 1 (0,01) |
egon korrelazio handi | 1 (0,01) |
egon korrelazio nabarmen | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |