Emaitzak: 4
2021 | ||
Niretzat irakasle ona ezinbestekoa da, dena hasten baita berarekin —jakin badakidan arren ameskeria dela, irakasle guztiak ezin baikara onak izan— Ken Robinsonek dioen bezala, ikaslearen eta irakaslearen arteko harremanak ez badu funtzionatzen edo desagertzen bada, sistemak ezin izango du funtzionatu; ikasleek ez badute ezer ikasten, sistemak ez du funtzionatzen, ez | dago heziketarik heziketarik gabeko heziketa litzateke. Emilio Lledok esan bezala, irakaslerik gabe ez dago heziketarik, mekanismoaren oinarrizko edo funtsezko pieza baita, elementu estimulatzailea. | |
Niretzat irakasle ona ezinbestekoa da, dena hasten baita berarekin —jakin badakidan arren ameskeria dela, irakasle guztiak ezin baikara onak izan— Ken Robinsonek dioen bezala, ikaslearen eta irakaslearen arteko harremanak ez badu funtzionatzen edo desagertzen bada, sistemak ezin izango du funtzionatu; ikasleek ez badute ezer ikasten, sistemak ez du funtzionatzen, ez dago heziketarik heziketarik gabeko heziketa litzateke. Emilio Lledok esan bezala, irakaslerik gabe ez | dago heziketarik, mekanismoaren oinarrizko edo funtsezko pieza baita, elementu estimulatzailea. Alabaina, ez da edozein irakasleaz ari, irakasle onaz baizik artista, non irakasle ona, Tolstoiri jarraituz, etengabe formaturik eta eguneraturik dagoena den, beti prest; futbol entrenatzailea, Marinaren analogiari jarraituz, zeinak jakin behar duen une bakoitzean, talde bakoitzean edo pertsona bakoitzarekin nola aritu behar den, zein teknika edo metodologia den egokiena; lorazaina izan du, oraingoan Ken Robinsonen analogiari jarraiki, zeinak jakin behar duen bera ez dela sustraiak eta petaloak jartzen dizkiona, landarearen hazte egokiaz arduratzen dena baizik. | |
Modu batean edo bestean, esandako guztiarekin, Wilcoxek etnografiaren ikuspegi ezkorra ekartzen digu azkenik, datuek ez baitute bestelako irakurketarik egiteko aukerarik eskaintzen. Wilcoxen aburuz, ez | dago heziketa sistema iraultzeko modurik, hori lortzeko ezinbestekoa baita desberdinkeriarekin bukatzea, hots, gizartean nagusi den estratifikazio sozial, ekonomiko eta politikoarekin amaitzea. Bestela esanda, ez da sekula heziketa sistema benetan ezberdinik egongo ordena sozial berria ezarri ezean. | |
Ez | dago heziketa Onik edo Zuzenik; ez zentzu absolutuan, behintzat. Horrelakorik ez dago, Wittgensteini jarraituz, horrelako proposizio absolutuak zentzugabeak baitira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 4 (0,03) |
Lehen forma
dago | 4 (0,03) |
Argitaratzailea
Pamiela | 4 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon heziketa | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon heziketa heziketa | 1 (0,01) |
egon heziketa on | 1 (0,01) |
egon heziketa sistema | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |