Emaitzak: 5
2003 | ||
Juridikoki Europako bide luzea bakarrik geratzen da. Politikoki Euskal Herrian egin daiteekena geratzen da, onartezina baita Madrilen hala erabakitzen delako Batasuna eta honen atzean | dagoen gizarte esparru zabala joko politikotik ezabatu nahi izatea. Zer egin, ordea? | |
2008 | ||
Dena dela, artikulu honetako gai zentralera itzuliz, esan beharra dago ingurumenaren alorrean kontzientzia hazkorra | dagoela gizarteko esparru gehienetan. Horrela, esaterako, lurraldeak txaletez nahiz sakabanatutako urbanizazioez betetzea ekidin egin behar dela. | |
2015 | ||
Edozer dela ere, aldaketa egarri | dagoen gizarte esparruarentzat garrantzitsuena UPNk gobernu berria ez gidatzea litzateke. Ez da erraza Laura Perez, Uxue Barkos edo Adolfo Araiz Nafarroako Gobernuko lehendakaritzan irudikatzea, baina egiazko aldaketaren aukerak horiek dira eta horietako edozein litzateke iraultza sinbolikoa egungo Nafarroan. | |
2016 | ||
Emakumea eta kirolaGizonen eta emakumeen arteko desorekaren erakuslerik latzena eta larriena hainbat modutara ematen den indarkeria da. Baina horren atzean | badaude gizarteko esparru askotan ematen diren beste hamaika adibide ere. Kirola ez dago desoreka horietatik libre. | |
2021 | ||
Kooperazioa helburu komunak erdiesteko eta haien ikaskuntza zein ikaskideena optimizatzeko elkarrekin lan egitean oinarritzen da (Jonhson, Johnson eta Holubec, 2013 in Jonshon eta Jonhson, 2014), eta intentzionalitatea eskatzen du, ez baita zoriz gertatzen den zerbait. Metodologia edo lan egiteko moldea baino gehiago da, hortaz, ikasten den edukia ere bada (Pujolàs, 2004) eta frogatuta | dago gizarteko esparru batzuetan elkarrekintza indartzen eta sakontzen bada, batetik, eta kooperazioa lantzea helburu dituzten hezkuntza testuinguruak sortzen badira, bestetik, ikasleen kooperazioan lan egiteko joera handitzen dela (Choi eta besteak, 2021). Kooperazioan lan egiten den ikasprozesuetan, ez du esan nahi osatutako taldeko kide bakoitzak ez duenik hel85 Johnson-ek eta Johnson-ek (2014: 842) proposatzen dituzten lau IK motetatik Formal cooperative learning, informal cooperative learning, Cooperative based groups, Constructive controversy IK formalaren planteamenduetara, nagusiki, eta, zenbaitetan, IK informalera joko da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Euskalerria irratia | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Anboto | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon gizarte | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon gizarte esparru | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |