Emaitzak: 8
2002 | ||
Kontzeptu horri lagundu zion Nazio Batuek (NBE), aurten Ekoturismoaren Nazioarteko Urtea izendatu zutenean. Hala ere, NBEk berak “Munduko baliabideak 2002” txostenean onartzen du “naturako turismoak, neurri handi batean, ez dituela betetzen definizio horretan inplizitu | dauden gizarte erantzukizuneko idealak”. Era berean, honako hau dio: | |
2007 | ||
Kooperatiben kasuan, izaeran bertan | dago gizarte erantzukizuna. Esatera, gurebalio nagusiak honakoak dira: | |
Partizipazioa diogunean, guk ez dugu ulertzen partizipazio hori diru banaketari dagokionik soilik; propietatearen eta irabazien gaineko kudeaketaz ari gara. Eta kontzeptu hau hertsiki lotuta | dago gizarte erantzukizunarekin. Enpresa ona izatea ez baita bakarrikgizarteari begira mesede egitea, edo hornitzaileekin lana ongi egitea... | |
Argi dago, beraz, printzipio hauek hertsiki lotuta | daudela gizarte erantzukizunarekin. | |
Nori | dagokio gizarte erantzukizunaren kudeaketa. Zuzendaritzari zuzenean. Goi mailan geratzen den zerbait da? | |
2015 | ||
Are gehiago, gizarteari buruzko konpromisoa beren identitate akademikoaren osagarri dela pentsatzen dute eta, ildo horretan, intelektualaren zereginak esleitzen dizkiete beren buruei. Erabiltzen dituzten irudikapenetan, unibertsitatea, ezagutzaren ekoizpenerako entitate ez ezik, sustraituta | dagoen gizartearekiko erantzukizun etikoak dauzkan instituzioa ere bada, garapen sozialean eta ongizatean erabat inplikaturik dagoena. Erantzukizun linguistikoa ere ikusmolde orokor horren barruan integraturik agertzen da. | |
2016 | ||
a) lanketa zientifikoa, non teorizazioa eta ikerkuntza sartzen diren, loturik eta elkarri eraginez; b) irakaskuntza, ikasleak hainbat diziplinatan hezi eta trebatzeko arduretan, besteak beste zehar konpetentzietan. Hasieran esan bezala, eginkizun horiek burutzearekin batera unibertsitateak, | dagokion gizarte erantzukizunari ere aurre egin behar dio. | |
2022 | ||
Eraldaketa prozesu konplexu horrek dauzkan hainbat ertzen artean, nabarmentzekoak dira alderdi linguistikoak ingelesaren sarrera progresiboa irakaskuntzan, eta erabatekoa ikerkuntzaneta irakasle ikertzaileen rol, nortasun eta hierarkietan gauzatutakoak. Azken ildo horretan, gaur egungo irakasle ikertzaileek askotariko funtzionamendu logikatan birkokatu behar izan dute beren burua, besteak beste logika kulturalean eta gerentzialean, tokikoan eta globalean, irakaskuntzan eta ikerkuntzan, balio instrumentaletan eta ohiko balio akademikoetan (unibertsitatea kokatuta | dagoen gizarteari buruzko erantzukizun etikoak dituen instituzio gisa, gizarte horren ongizatea eta zuzentasuna xede dituena). Mudantza sakon horretan, esparru akademikoaren kanpoaldetik datozen eskakizunek ezartzen dituzte, gero eta gehiago, irakasle ikertzaileen zereginak eta balioak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Jakin | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon gizarte | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egon gizarte erantzukizun | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |