Emaitzak: 6
2002 | ||
Ordutik, mundu sozialari buruzko definizioak edota gizartea irudikatzeko moduak, bitxikeria akademikotik harantzago, gizarte garaikidean ekintza sozialaren formetan eraginkorrak dira (Melucci, 2001). Horrek esan nahi du, elkarrekintza bat | dagoela errealitate soziala irudikatzearen eta portaerak kategorizatzeko moduaren artean. Beharrezkoa da, beraz, guztion aldetik ohartzea kategoriak ez direla sortzen dituzten ondorioekiko errugabeak. | |
2006 | ||
Aipatu lehenengo ondorioari dagokionez, arrazoi subjektiboaren monopolio eta hegemoniaren ondorioz, azken xedeak eta helburuak irrazionaltzat hartuko dira, erabaki irrazional eta subjektiboen menpe daude, eta beraz, azken xede horien inguruan ez dago judizio arrazionalik egiterik. Ez | dago errealitate soziala moralki juzgatzerik. Azken balorazioen ustezko irrazionaltasun horren kontra gogor egingo dute Frankfurteko Eskolakoek. | |
2008 | ||
errealitatea versus hizkuntza. Jakina, ikuspegi horren arabera jadanik sortua | dagoen errealitate soziala ez da (sozio) linguistikoa, hizkuntzaren bitartekaritzak ez baitu bere ezaugarririk itsatsi gizarte errealitate horren zentzu moldean. | |
bjquijia2 25 urte betetzear daudela, Estatuko Eskola Kontseiluak aldaketa asko izan ditu 1985ean sortu zenetik, Hezkuntzarako Eskubidea arautzen duen Lege Organikoaren bidez. Lege horrek Irakaskuntzaren programazio orokorrean parte hartzen duten sektoreek parte hartzeko estatu mailako organoa dela definitzen zuen. Harrezkero, eta orain arte, 25 kide gehiago ditu, eta, hala, sortu zenean | zegoen errealitate sozial eta hezkuntzakora egokitu da. Horrela, azken urteotan, ikasle, guraso, irakasle, sindikatuetako, enpresetako eta unibertsitateetako ordezkariak eta hezkuntzako pertsona ospetsuak talde berriekin elkartu dira Kontseiluan, besteak beste, emakume elkarteak, Emakumearen Institutua, ezgaitasuna duten pertsonen erakundeak, genero indarkeriaren aurkako borrokan nabarmendu diren pertsonak eta, berriki, Eskola Kontseilu Autonomikoak. | |
2015 | ||
Ekimen integralak eta sakonagoak beharrezkoak dira, ikuspuntuak uztartzeaz gain bertokoen parte hartzea barneratzen badute. Horregatik, ezinbestekoa da ezagutzea berritze urbanistikoetan eragin esparruan | dagoen errealitate soziala. Kalean ekimen interesgarriak egon daitezke (eremu publikoan) baina, beharbada, etxe/ etxabe/ komertzio barnean arazo nabarmenak egon daitezke ere (mugikortasuna, energia, elikadura, zainketak, osasuna?). | |
2022 | ||
Online jokoaren inguruan ere kezka agertu dute; adierazi dute «bakardadean» jokatzen dutela gazteek Internet bidez, eta horrela, arazoa ez dela «ikusgarri» egiten: «Ezkutuan | dagoen errealitate sozial bat da». Gehitu dute «alienatzailea» ere badela: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
egon errealitate | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egon errealitate sozial | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |