Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 30

2005
‎Zuzendaritza Proiektua ebaluatzeko kontuan hartu behar ditugun zenbait irizpide azalduko ditugu. Lehenik eta behin, esan beharra dago ebaluazioak hiru fasenagusi dituela: hasierako ebaluazioa (gure diagnostikoan gauzatu dena), prozeduraren ebaluazioa (proiektua exekuzio fasean dagoen bitartean egindakoa) etaamaierako ebaluazioa (lanaren emaitzak neurtzen dituena).
‎Liburu horiek irakasgai bat ikasteko oinarria osatzen dute askotan, eta ez daude matrikularen prezioan sartuta. Ez dago ebaluazio jarraiturik. UHUNeko ikasleak irakasgaian gomendatutako materialetik abiatuta prestatu behar du ikasgaia, eta otsaileko, ekaineko eta iraileko azterketa presentzialetara joan.
‎Halaber, alarmak agerian utzi du substantzia horrek giza osasunean dituen eraginei buruzko informazio zientifikorik eza. Hala aitortzen zuten Europako Batasuneko agintari gorenek, zenbait astez iraun duen ebaluazio prozesu baten ondoren, substantzia horren eraginpean egoteari buruzko ebaluazioaren emaitzak aurkeztu berri baitituzte, baita haren ahalmen genotoxikoa ere. Lehen ondorioak EFSAk oraingoz baztertu egin du arrisku genotoxiko potentzial bat ITX enpresarentzat Adituek, Europako Batzordearen eskaera bati erantzunez, ikerketaren atariko emaitzak aurkeztu berri dituzte, behin betiko txostenak hilabete batzuk gehiago baititu (2006ko martxoa baino lehen prest egon daitekeela kalkulatu dute).
2008
‎lehen ataleko hitz zerrenda eta haurrak hitzak nola erabiltzen dituen, eta bigarren ataleko hitz amaierak, adizkiak eta esaldien konplexutasuna. Beheko 2.2 taulan ikus daitezke atalak eta zenbaketarako irizpideak (2 eranskinean dago ebaluazio orriaren eredua). Bigarren ataleko adibideak atalaren puntuazioa nola egin behar den hurrengo azpiatalean ikusiko dugu, 2.1.3 puntuan, alegia.
‎Duela sei hilabetetik esperimentu fasean dagoen sistema aldi berean konektatutako 70 ordenagailurekin probatu zen, eta ez zuen ez itzalaldirik ez akatsik izan. Proiektua orain bertan dago ebaluazio fasean, etorkizunean mota honetako eguzki bideratzaileen eskalako produkzio batean erabiliko litzatekeen behin betiko eredua definitzeko.
2009
‎Unescoren arabera, hizkuntza bat ahula da ume gehienek hitz egiten dutenean, baina aldi berean erabilera mugatuta dagoenean. Eta hori da euskarari dagokion ebaluazio zehatzena, esan dio Tapani Salminen filologo finlandiarrak Efe agentziari. Salminen euskarari buruzko txostenaren egilea izan da.
2010
‎Faktore horiek elkarri eragiteko moduak estilo kognitibo desberdina sortzen du Faktore horiek ikasle bakoitzaren ikaskuntza prozesuan elkarreragiten duten moduak estilo kognitibo desberdina sortzen du. Irakasgai bateko irakaslearen irakaskuntza eredua eta haren berezitasunak ikaslearen estiloari egoki egokitzen bazaizkio, errazago bereganatuko ditu ezagutzak, eta dagozkion ebaluazioetan aplikatuko ditu. 4MAT sistema Irakasleak, logikoa denez, ezin du ikasgela bakoitzean irakaskuntza mota bat aplikatu.
‎Horrek ez du esan nahi alde batera uzten denik Codex Alimentarius ek zer dioen, elikagaien segurtasunerako arauak garatzeaz eta arrisku nagusiak aztertzeaz arduratzen baita. Oro har, azterketa hainbat alderditan oinarritzen da, hala nola jatorrizko materialen identitatean, fabrikazio prozesuan, elikagaien eraginpean egotearen ebaluazioan eta datu toxikologikoetan. Helburua:
2011
‎ZHPak ebaluazio sistema bat ezartzen du, zentroko funtzionamendua eta adingabeekin egiten den hezkuntza lana hobetzeko. Zehazki, hezkuntza proiektuari berari dagokion ebaluazioak zenbait alderditan jartzen du arreta:
‎Zentroaren urteko memoria aurreko urtean zentroan egin diren jarduera guztiak deskribatzen dituen dokumentua da, eta hor sartzen da dagokion ebaluazioa ere.
‎Parte hartzaileek lanbide heziketako tituluetan edo profesionaltasun ziurtagirietan sartutako “gaitasun unitateak” kreditatuko dituzte. Prozedura amaitutakoan, dagokion ebaluazio batzordeak lanbide heziketako titulua edo profesionaltasun ziurtagiria lortzeko egin behar duten prestakuntza osagarria adieraziko die (ziurtagiri hori lan administrazio eskudunak emandako egiaztagiri ofiziala da, eta enplegurako garrantzia duen lan jarduera bat egiteko gaitasuna frogatzen du). Parte hartzeko, beharrezkoa izanen da nazionalitate espainiarra, Europar Batasuneko egoiliarraren ziurtagiria edo Europar Batasuneko herritarraren senide txartela izatea, edo Espainian bizi eta lan egiteko indarra duen baimen baten titularra izatea.
2012
‎Beraz, kontua ez da balio ekonomikoa soilik benetan existitzen diren merkatuetan zehazten den ala ez, ekonomistek ingurumen zerbitzuak eta ondasunak dirutan balioesteko metodoak jorratu baitituzte. Ingurumen gatazka bati dagozkion ebaluazio guztiak neurri komun batean, diruaren dimentsio bakarrean bildu behar diren ala ez da kontua.
‎zuzendaritza taldeari eta Ordezkapen Organo Gorenari (Eskola Kontseilua). Haietaz gainera, hezitzaile taldeek beren eginkizun eta jarduera esparruei dagozkien ebaluazioaren azterketa egiten dute. Gurasoak edo familiak dira barne ebaluazioaren beste eragileak, hezkuntza kidegoaren parte baitira.
‎Baina arrakasta izan zuten komunikabide eta gizarte zibilarekin asimilazio politikaren ondorio ezkorrak erakusten, horrela Nazioarteko Lan Erakundea (NLE) bere jarrera birplanteatzera eramanez. Horrexegatik 169 sorreran zegoen ebaluazio lantaldera ordezkari indigena batzuk gonbidatu zituen. Khosravi ren (2006), arabera 107 Hitzarmenaren aurkako kritika eta aktibismo asko lantaldean sortu ziren.
2014
‎Ebaluazio horiek CE1 eta CM2 izeneko mailetan egin izan dira (ikasleek 7 urte, eta 10 urte, hurrenez hurren). Aipatzekoa da, halere, aldaketa giroa dagoela ebaluazioaren alor horretan ere. Hori kontuan izanik, nabarmentzekoak iduri dute ondoan agertzen ditugun datuok, CM2 mailari dagozkionak.
‎Labur erran liteke euskarazko gaitasunari dagozkion ebaluazio saioak oraindik hastapenetan direla Iparraldean eta ez direla ongi asentatuak eta baldintzak ongi bermatuak, besteak beste administrazioak ere ez baitu, izan ere, interes handirik jartzen afera honetan.
2015
‎Praktikan, unibertsitate instituzioaren legitimitatea lekuz aldatzen ari da eta lanaren eraginkortasunean eta etengabeko egiaztapenean oinarritutako legitimitate razional baterantz abiatzen. Beste era batera adierazita, legitimazio argudioak behinolako bokazioaren erregistrotik erregistro teknikora mugitu dira, eta hor, arian arian, egindako lanaren efektibotasuna erakustera bideraturik dauden ebaluazio eta kontrol jardunbideak nagusitu dira. Ageri denez, sortzen ari diren identitate berriek ez diete dagoeneko esparru akademikoaren barne eskariei erantzuten, esparru horretatik at daudenei baizik, bereziki eskari ekonomikoei.
2016
‎Teorikoak ziren istripuak gertatzeko arriskuak neurtzeko azterketak, hipotesietan oinarritutakoak; izan ere, ez zegoen ebaluaziorako oinarri moduan erabiltzeko behar adina esperientzia. Galderak planteatzen ziren, baina ez zegoen erantzun egokirik.
‎Ezin omen naiz egon ebaluazio psikologikorako.
‎Kristalaren beste aldean eseri behar badut honekin, ziur nago ebaluazio psikologikoak kale egin duela jada.
2019
‎Beraz, aurrera begira, programaren analisi sakonagoa egitea aproposa litzateke, laginhandiago bat hartuz, ahulgune eta indarguneak sakonago identifikatzeko. Aipatu bezala, oraindik ere behin behinekoa den programa bati buruz hitz egiten ari gara; beraz, komenigarrialitzateke analisi hori aurrera eramatea hob ekuntzara bideratuta dagoen ebaluazio programa batlortu ahal izateko.
‎Hori guztia ikusita badaude ebaluazio orok jarraitu b eharreko irizpide batzuk. Rotgeren (1990) esanetan, ebaluazio guztiek bost baldintza hauek bete behar dituzte:
2020
‎Uneotan, eskolak eta edukien transmisioa baino kezka handiagoa eragiten du gero eta hurbilago dagoen ebaluazioak. Unibertsitateek ez dute erabaki noiz eta, batez ere, nola ebaluatuko dituzten ikasleak.
‎Mungiako ikastolako irakaslearen ustez, ebaluazioan aintzat hartu behar da egunotako ahalegina ere. «Argi dago ebaluazio irizpideak aldatu egin behar direla, baina ikasle asko lan itzela egiten ari dira, zailtasunak zailtasun, eta hori kontuan hartu behar dugu».
‎Hezkuntza sailak jakinarazi du, ikasturterako aurreikusita zegoen ebaluazio diagonistiko guztiak eten egin direla.
2021
‎Euskaldunok estilo hortera propio bat daukagula hain da ebidentea, ez baitakit nola ez nuen hain argi ikusi elkarrizketa batean Ramon Saizarbitoriak Ibon Sarasolari komentatu zion arte. Literaturan hasi zenean, Sarasolak bi eratako liburuak desberdintzen omen zituen," hortera/ ez hortera" sistema binario jenialarekin, eta ez dut uste sailkapen hori baino tresna literario hoberik dagoenik ebaluazio orokor bat egiteko, sinpleagorik eta eraginkorragorik nekez. Horteradaz horterada, belaunaldiz belaunaldi, ezin da jakin zenbat narratiba saio hondatu diren euskal literaturan, gustu onarentzat beharrezkoak diren ezagutza ia guztiak faltan zituzten idazleek esnobismoaren anbizioari dagokion ausardia izan dutenean.
2022
‎diagnostikoa izugarri bereizten ditu adingabeak. Dena prozesu luzeen mende dago ebaluazioak neurologikoak eta azterketa neuropsikologikoak, adimenaren, memoriaren, hizkuntzaren, arretaren edo funtzio exekutiboen testa dutenak, bai eta familientzako eta irakasleentzako galdera sortak eta emaitza akademikoen balorazioa ere. Garai batean, ikaskuntzaren nahasteak tutorearen eta orientazio sailaren eremuan geratzen ziren, eta gaur egun diziplina arteko ikuspegia pediatrak —eta, kasu batzuetan, neurologoak eta/ edo neuropsikologoak—, familiak eta irakasle taldeak hartzen dute parte.
2023
‎Horien markoa eta estalpea ahozkoa lantzeko sekuentzia didaktikoak dira. didaktikoak baino laburragoak dira, eta zenbait baliabide zehatz irakasteko eta lantzeko erabil daitezke. Aipatutakoak ahozko praktika gidatuak dira, baina sekuentziekin alderatzen baditugu helburu xumeagoak dituzte, denboran laburragoak dira, testugintzaren lanketa ez da hain definitua, diskurtsogintzaren lanketa mugatuagoa da, hitzezko baliabide zehatz bat lantzera bideratuak daude, mintzapraktikara bideratuak, ez dago ebaluazio tresnarik, ez da ziurtatzen ikasle guztiek hitz eginen dutela... Jarduera mota horiek beharrezkoak dira, eta betiere, sekuentzia didaktikoetan proposatzen dena indartzera eta osatzera bideratu lirateke14.
‎Horrez gain, ebaluazio sistemari so eginik, behaketa egin eta informazioa eman behar zuten hezitzaile guztiek ez dute galdetegia bete, eta familia guztiek ere ez dute erantzun bidalitako galdetegia. Hezitzaile behatzaileen% 57k eta familien% 31, guztira 527 Argi dago ebaluazioaren kultura zabaldu beharra dugula eta horretarako tresna gehiago eman, Gairínek aipatu bezala (Gairín 2004), agerian geratzen baita ebaluatzeko eta lan sistematikoa gauzatzeko ohitura falta dagoela/ dugula.
‎Zainketa aringarrietan sartzen da, halaber, gaixo horien familiako kideek gaixotasunean zehar eta baita pertsona hil ondoren ere eskatzen duten laguntza. Behar den arreta motaren arabera, pazienteak zainketa aringarri horiek jaso ditzake ospitalean nahiz etxean, bere osasun taldeak dagokion ebaluazioa egin ondoren. f449 Zer dira zainketa aringarriak?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
dago 8 (0,05)
dagokion 5 (0,03)
dagozkion 3 (0,02)
zegoen 3 (0,02)
dagoen 2 (0,01)
badaude 1 (0,01)
dagoela 1 (0,01)
dagoenik 1 (0,01)
dagozkien 1 (0,01)
dauden 1 (0,01)
egon 1 (0,01)
egotearen 1 (0,01)
egoteari buruzko 1 (0,01)
nago 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia