2005
|
|
Zuzendaritza Proiektua ebaluatzeko kontuan hartu behar ditugun zenbait irizpide azalduko ditugu. Lehenik eta behin, esan beharra
|
dago
ebaluazioak hiru fasenagusi dituela: hasierako ebaluazioa (gure diagnostikoan gauzatu dena), prozeduraren ebaluazioa (proiektua exekuzio fasean dagoen bitartean egindakoa) etaamaierako ebaluazioa (lanaren emaitzak neurtzen dituena).
|
|
Liburu horiek irakasgai bat ikasteko oinarria osatzen dute askotan, eta ez daude matrikularen prezioan sartuta. Ez
|
dago
ebaluazio jarraiturik. UHUNeko ikasleak irakasgaian gomendatutako materialetik abiatuta prestatu behar du ikasgaia, eta otsaileko, ekaineko eta iraileko azterketa presentzialetara joan.
|
2008
|
|
lehen ataleko hitz zerrenda eta haurrak hitzak nola erabiltzen dituen, eta bigarren ataleko hitz amaierak, adizkiak eta esaldien konplexutasuna. Beheko 2.2 taulan ikus daitezke atalak eta zenbaketarako irizpideak (2 eranskinean
|
dago
ebaluazio orriaren eredua). Bigarren ataleko adibideak atalaren puntuazioa nola egin behar den hurrengo azpiatalean ikusiko dugu, 2.1.3 puntuan, alegia.
|
|
Duela sei hilabetetik esperimentu fasean dagoen sistema aldi berean konektatutako 70 ordenagailurekin probatu zen, eta ez zuen ez itzalaldirik ez akatsik izan. Proiektua orain bertan
|
dago
ebaluazio fasean, etorkizunean mota honetako eguzki bideratzaileen eskalako produkzio batean erabiliko litzatekeen behin betiko eredua definitzeko.
|
2020
|
|
Mungiako ikastolako irakaslearen ustez, ebaluazioan aintzat hartu behar da egunotako ahalegina ere. «Argi
|
dago
ebaluazio irizpideak aldatu egin behar direla, baina ikasle asko lan itzela egiten ari dira, zailtasunak zailtasun, eta hori kontuan hartu behar dugu».
|
2022
|
|
diagnostikoa izugarri bereizten ditu adingabeak. Dena prozesu luzeen mende
|
dago
ebaluazioak neurologikoak eta azterketa neuropsikologikoak, adimenaren, memoriaren, hizkuntzaren, arretaren edo funtzio exekutiboen testa dutenak, bai eta familientzako eta irakasleentzako galdera sortak eta emaitza akademikoen balorazioa ere. Garai batean, ikaskuntzaren nahasteak tutorearen eta orientazio sailaren eremuan geratzen ziren, eta gaur egun diziplina arteko ikuspegia pediatrak —eta, kasu batzuetan, neurologoak eta/ edo neuropsikologoak—, familiak eta irakasle taldeak hartzen dute parte.
|
2023
|
|
Horien markoa eta estalpea ahozkoa lantzeko sekuentzia didaktikoak dira. didaktikoak baino laburragoak dira, eta zenbait baliabide zehatz irakasteko eta lantzeko erabil daitezke. Aipatutakoak ahozko praktika gidatuak dira, baina sekuentziekin alderatzen baditugu helburu xumeagoak dituzte, denboran laburragoak dira, testugintzaren lanketa ez da hain definitua, diskurtsogintzaren lanketa mugatuagoa da, hitzezko baliabide zehatz bat lantzera bideratuak daude, mintzapraktikara bideratuak, ez
|
dago
ebaluazio tresnarik, ez da ziurtatzen ikasle guztiek hitz eginen dutela... Jarduera mota horiek beharrezkoak dira, eta betiere, sekuentzia didaktikoetan proposatzen dena indartzera eta osatzera bideratu lirateke14.
|
|
Horrez gain, ebaluazio sistemari so eginik, behaketa egin eta informazioa eman behar zuten hezitzaile guztiek ez dute galdetegia bete, eta familia guztiek ere ez dute erantzun bidalitako galdetegia. Hezitzaile behatzaileen% 57k eta familien% 31, guztira 527 Argi
|
dago
ebaluazioaren kultura zabaldu beharra dugula eta horretarako tresna gehiago eman, Gairínek aipatu bezala (Gairín 2004), agerian geratzen baita ebaluatzeko eta lan sistematikoa gauzatzeko ohitura falta dagoela/ dugula.
|