2005
|
|
Bertsolaritza komunikazio estrategia terminotan ulertzea pertsona jakin baten azterketaren tesia da, eta tesi hori dago gaur egungo epai irizpideen oinarrian. Gaur bertsolaritza ulertzeko
|
dagoen
diskurtso osoa gizarte aldaketen izenean bentilatuta bi oker egiten dira: bat, bertsolaritzaren ikuspegi jakin bat neutraltasunera eramatea, eta horren gainean antolatzea bertsolaritzaren ekintza sozial eta mediatikorik handiena; eta bestea, ekarpen teoriko berria eta emankorra egin duenari bererik ez aitortzea.
|
2014
|
|
Kontua da zigor osoa bete aurretik badirela aukerak espetxetik irteteko, baina ezker abertzalean
|
dagoen
diskurtso ofizialean horretaz hitz egitea saihesten dela. 3/ 4ak soilik aipatzen dira, denboraren epea ez dela kaleratzeko baldintza bakarra esan gabe; Batasuna izena aldatzea soilik Sortu legeztatzeko baldintza bakarra izan ez zen bezala.
|
2015
|
|
Erailketa denean bai, baina bestelako indarkeriak direnean zalantza asko dauzkagu, erantzuna ez da tinkoa, inondik ere. Ez
|
dago
diskurtsorik indarkeriaren continuumaz, bere konplexutasunaz, alegia, eraso sexista dela iraintzea, lerdea dariola ibiltzea edo igurztea.
|
2017
|
|
Nekeza egiten zait diskurtso bera erabiltzea administrazioari begira, euskaldunei, erdaldunei begira… Diskurtso bat baino gehiago erabiltzen dugu. Azken boladan modan
|
dago
diskurtsoaren gaia, eta uste dut esperantza gehiegi jartzen dela diskurtsoaren egokitasunean, hau da, diskurtsoan asmatuz gero sekulako aldaketak gerta daitezkeen ustea irenstea gaitz samarra egiten zait. Horrez gain, oso garrantzitsua da bakoitzak bere diskurtsoa zabaltzeko zer baliabide dituen kontuan izatea.
|
|
Hiru diskurtso horiek hor daude, zalantzarik gabe. Koldok gehiago hitz egiten du politikatik, nik gehiago hitz egingo dut euskararen aldeko mugimendutik, eta mugimendu horretan ere ez
|
dago
diskurtso bakarra, diskurtsoak baizik. IKAn argi bereizten ditugu norbanako elebiduna eta gizarte elebidunaren kontzeptuak.
|
|
Nola
|
dago
diskurtsoaren eta teknikaren arteko tentsioa?
|
2020
|
|
Bizitakoak aldatu duela dio Agirrek: " Ingurune militanteetan ohituak
|
gaude
diskurtsoak teoriatik egitera, ondo dago eta egin behar da, baina esperientziak errealitatea ematen dizu. Pentsarazten dit erlazionatzeko zer estratu sozial bananduak sortzen ditugun eta horiekin apurtu behar dugula".
|
2021
|
|
Ez dakit irakasleak armairutik atera ohi diren, baina niretzat bada inportantea egitea," kaixo, hemen gaude, bollerak gara, marikak, transexualak, ez binarioak, irakasleak gara eta lasai egon" mezua zabaltzea, eskola identitate sexual guztientzat espazio seguru bilakatzeko bide horretan. Heterosexualen artean hedatuta
|
dagoen
diskurtsoa da" ze behar duzu hori esateko?", bada, hain juxtu, zuk ez daukazun beharra. Dena etiketatzeko beharrik ez dagoela esaten digute, baina ez dira konturatzen ezer esaten ez baduzu zuzenean duzun etiketa" heterosexuala" dela.
|
2022
|
|
Dozenaka hitzaldi eta tailer antolatu zituzten hiru eguneko egitarauan. Hedabideen jabetza, finantzaketa, estatuarekiko eta enpresa handiekiko mendekotasun harremanak, jabetza hedabideetan nola errepresentatzen den, sare sozialetan eta iritzi publikoan
|
dauden
diskurtsoak eta bestelako mundu bat eraikitzeko hedabideen egitekoa zein den aztertu zuten, besteak beste.
|