Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 20

2012
‎Bezeroak produktuaren prezioarekiko sentikortasuna jaisten da, enpresarekin pozik dagoen bezeroak, bere, produktuaren truke gehiago ordaintzeko prest egoten baita.
‎Enpresaren sinesgarritasuna eta ospea areagotzen dira, gogobeteta dauden bezeroek gogobetetzea zabaltzen dute eta preskriptore lanak egiten dituzte.
‎Enpresarekin gustura egonik ere harekin lotura handia ez duten bezeroak, eskaintza onena egiten dien enpresara erraz aldatzen direnak. c) Bahituak. Gustura ez dauden bezeroak, irteteko oztopoak direla-eta enpresa utzi ezin dutenak. d) Aurkariak. Ez daude gustura eta enpresa utzi eta harekiko lotura galdutakoan, etengabe kritikatzen dute.
‎Bezeroaren arretarako zerbitzurik ez izatea. Ez dago bezeroaren arretarako zerbitzurik eta hark bete litzakeen funtzioak antolakunde guztian betetzen dira zeharka. Merkataritza enpresa txikiak eta enpresa industrialak.
‎Aseguru konpainiak eta finantza eta banku enpresak 2004ko martxoaren 11ko OM ECO/ 743/ 2004 Ministro Aginduaren eragin­pean daude. Arau horren arabera, behartuta daude bezeroaren arretarako zerbitzu auto­nomo eta independentea ezartzera. Horrez gain, lege horrek bezeroarentzako arretaren estatutuak idaztera behartzen du, eta beze­roaren defendatzailea ezartzea gomendatzen du.
‎Enpresak garbi eduki behar du gustura ez dagoen bezeroaren erreakzio motak zer ondorio izango dituen beretzat.
‎hurbilerraztasuna, gogobetetasunik eza adierazteko laguntza eta erantzunarekiko konfiantza. Enpresetako bezeroen arretarako zerbitzuek bezero bakoitzaren erreakzioa baloratzeko prestatuta egon behar dute, baita gustura ez dauden bezeroak azkenean gustura geratzeko ere.
‎7 Bezeroaren arretarako zerbitzuaren hurbilerraztasuna sistemaren gardentasun maila baldintzatzen duten faktoreetako bat da. Adieraz ezazu, intuizio hutsez eta burura datozkizun moduan, bezeroaren arretarako zerbitzuak pozik ez dauden bezeroentzat hurbilerrazak izateko. 8 Adieraz itzazu enpresentzat bezeroen erosi osteko erreakzioak baloratzea garrantzitsua dela esateko bi arrazoi.
‎Onura ekonomikoa lortzeko diru sarrerak sortu behar dira. Diru sarrerak sortzeko gustura dauden bezeroak eduki behar dira. Bezeroek pozik egoteko, gauzak ondo egin behar dira.
‎5 Deskriba itzazu bezeroaren arretarako departamentua osatzen duten kide guztiak, bakoitzaren funtzioak eta izan behar dituzten ezaugarriak adierazita. 6 Deskriba ezazu zer desberdintasun dagoen bezeroaren arretaren era guztietako kostuen artean. 7 Adieraz ezazu zer ondorio izan ditzakeen enpresarentzat bezeroek, enpresak gogobetetasunik eza sortzen dienean, jarrera pasiboa hartzeak.
‎7 Adieraz ezazu zer ondorio izan ditzakeen enpresarentzat bezeroek, enpresak gogobetetasunik eza sortzen dienean, jarrera pasiboa hartzeak. 8 Gustura ez dagoen bezeroak eman ditzakeen erantzun guztietatik, zein da arriskutsuena enpresarentzat. Arrazoitu erantzuna.
‎Garrantzitsua da bezeroen gogobetetze maila aztertzea bezeroak leialtzeko programan sartzeko erabakia hartu baino lehen; izan ere, ez da gomendagarria enpresarekin pozik ez dauden bezeroak jomugan jartzea, baldin eta galdutako bezeroak berreskuratzeko berariazko programa bat egiten ez bada?, enpresaren jarduerei buruzko pertzepzio negatiboa baitute.
‎Gustura ez dauden bezeroak tratatzea Hitz egiten eta arazoa edo kexaren arrazoia behar adina azaltzen utzi behar zaie. Ondoren, arazo hori gure hitzekin adieraziko dugu, bezeroek eman diotena baino garrantzi txikiagoa ematen saiatuz.
‎Modu horretan, IP helbide hori ez zaio beste inori lagatuko. Argi dago bezeroaren MAC helbidea ezagutu behar dugula. Behin hori eginda, gure DHCP zerbitzariaren" Reservas" karpetan sarrera berri bat agertuko zaigu, sartu ditugun datuekin, alegia.
2013
‎3 Zerbitzu gehienetan, ez dago bezeroarengana hurbiltzeko aukerarik;
2016
‎Bezerogaiak identifikatu eta kokatzean datza prospekzioa. Merkatuan dauden bezeroetatik, bakar batzuk baino ez dira enpresaren bezero potentzialak: produktua behar dutenak, produktua ordaindu dezaketenak eta hura erostea erabaki behar dutenak.
‎Emaitzetan oinarritutako sistemak dira kontrol sistema kuantitatiboak. Helburu kuantitatiboak zifratan adierazten dira; eta, normalean, lotuta daude bezero kopuruarekin, salmenta kopuruarekin ala irabaziekin. Helburuak zifratan adierazita egoteak saltzailearen kontrol hobea ahalbidetzen du.
‎Saltzaile kopurua (edota salmenta indarra) kalkulatzeko, datu batzuk behar dira: non dauden bezeroak (kokapena), zein diren haien beharrizanak, zenbat bisitaldi behar dituzten, zenbat irauten duten bisitaldi horiek... Hainbat metodo erabili daitezke datu horiek lortzeko, eta jarraian ikusiko ditugu.
2017
‎X aginduok hargailu bakarrera bideratuak izan litezke, edota hargailu batera baino gehiagotara aldi berean. Merkatuan soluzio ugari daude bezeroen beharrizan gero eta handiagoetara egokitzeko, ondoren azalduko dugun bezala.5.17 irudia. Kaxa orokorraren gainean horman sartuta muntatzeko modulu transmisoreak.
2018
‎Aukera dago bezero batekin hilabetetan egindako salmentak faktura bakar batean adierazteko. Fakturan egitate zergapegarri desberdinak badaude, kontzeptu horiek bananduta agertu behar dute:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia