2012
|
|
Bezeroak produktuaren prezioarekiko sentikortasuna jaisten da, enpresarekin pozik
|
dagoen
bezeroak, bere, produktuaren truke gehiago ordaintzeko prest egoten baita.
|
|
Enpresaren sinesgarritasuna eta ospea areagotzen dira, gogobeteta
|
dauden
bezeroek gogobetetzea zabaltzen dute eta preskriptore lanak egiten dituzte.
|
|
Enpresarekin gustura egonik ere harekin lotura handia ez duten bezeroak, eskaintza onena egiten dien enpresara erraz aldatzen direnak. c) Bahituak. Gustura ez
|
dauden
bezeroak, irteteko oztopoak direla-eta enpresa utzi ezin dutenak. d) Aurkariak. Ez daude gustura eta enpresa utzi eta harekiko lotura galdutakoan, etengabe kritikatzen dute.
|
|
Bezeroaren arretarako zerbitzurik ez izatea. Ez
|
dago
bezeroaren arretarako zerbitzurik eta hark bete litzakeen funtzioak antolakunde guztian betetzen dira zeharka. Merkataritza enpresa txikiak eta enpresa industrialak.
|
|
Aseguru konpainiak eta finantza eta banku enpresak 2004ko martxoaren 11ko OM ECO/ 743/ 2004 Ministro Aginduaren eraginpean daude. Arau horren arabera, behartuta
|
daude
bezeroaren arretarako zerbitzu autonomo eta independentea ezartzera. Horrez gain, lege horrek bezeroarentzako arretaren estatutuak idaztera behartzen du, eta bezeroaren defendatzailea ezartzea gomendatzen du.
|
|
Enpresak garbi eduki behar du gustura ez
|
dagoen
bezeroaren erreakzio motak zer ondorio izango dituen beretzat.
|
|
hurbilerraztasuna, gogobetetasunik eza adierazteko laguntza eta erantzunarekiko konfiantza. Enpresetako bezeroen arretarako zerbitzuek bezero bakoitzaren erreakzioa baloratzeko prestatuta egon behar dute, baita gustura ez
|
dauden
bezeroak azkenean gustura geratzeko ere.
|
|
7 Bezeroaren arretarako zerbitzuaren hurbilerraztasuna sistemaren gardentasun maila baldintzatzen duten faktoreetako bat da. Adieraz ezazu, intuizio hutsez eta burura datozkizun moduan, bezeroaren arretarako zerbitzuak pozik ez
|
dauden
bezeroentzat hurbilerrazak izateko. 8 Adieraz itzazu enpresentzat bezeroen erosi osteko erreakzioak baloratzea garrantzitsua dela esateko bi arrazoi.
|
|
Onura ekonomikoa lortzeko diru sarrerak sortu behar dira. Diru sarrerak sortzeko gustura
|
dauden
bezeroak eduki behar dira. Bezeroek pozik egoteko, gauzak ondo egin behar dira.
|
|
5 Deskriba itzazu bezeroaren arretarako departamentua osatzen duten kide guztiak, bakoitzaren funtzioak eta izan behar dituzten ezaugarriak adierazita. 6 Deskriba ezazu zer desberdintasun
|
dagoen
bezeroaren arretaren era guztietako kostuen artean. 7 Adieraz ezazu zer ondorio izan ditzakeen enpresarentzat bezeroek, enpresak gogobetetasunik eza sortzen dienean, jarrera pasiboa hartzeak.
|
|
7 Adieraz ezazu zer ondorio izan ditzakeen enpresarentzat bezeroek, enpresak gogobetetasunik eza sortzen dienean, jarrera pasiboa hartzeak. 8 Gustura ez
|
dagoen
bezeroak eman ditzakeen erantzun guztietatik, zein da arriskutsuena enpresarentzat. Arrazoitu erantzuna.
|
|
Garrantzitsua da bezeroen gogobetetze maila aztertzea bezeroak leialtzeko programan sartzeko erabakia hartu baino lehen; izan ere, ez da gomendagarria enpresarekin pozik ez
|
dauden
bezeroak jomugan jartzea, baldin eta galdutako bezeroak berreskuratzeko berariazko programa bat egiten ez bada?, enpresaren jarduerei buruzko pertzepzio negatiboa baitute.
|
|
Gustura ez
|
dauden
bezeroak tratatzea Hitz egiten eta arazoa edo kexaren arrazoia behar adina azaltzen utzi behar zaie. Ondoren, arazo hori gure hitzekin adieraziko dugu, bezeroek eman diotena baino garrantzi txikiagoa ematen saiatuz.
|
|
Modu horretan, IP helbide hori ez zaio beste inori lagatuko. Argi
|
dago
bezeroaren MAC helbidea ezagutu behar dugula. Behin hori eginda, gure DHCP zerbitzariaren" Reservas" karpetan sarrera berri bat agertuko zaigu, sartu ditugun datuekin, alegia.
|
2013
|
|
3 Zerbitzu gehienetan, ez
|
dago
bezeroarengana hurbiltzeko aukerarik;
|
2016
|
|
Bezerogaiak identifikatu eta kokatzean datza prospekzioa. Merkatuan
|
dauden
bezeroetatik, bakar batzuk baino ez dira enpresaren bezero potentzialak: produktua behar dutenak, produktua ordaindu dezaketenak eta hura erostea erabaki behar dutenak.
|
|
Emaitzetan oinarritutako sistemak dira kontrol sistema kuantitatiboak. Helburu kuantitatiboak zifratan adierazten dira; eta, normalean, lotuta
|
daude
bezero kopuruarekin, salmenta kopuruarekin ala irabaziekin. Helburuak zifratan adierazita egoteak saltzailearen kontrol hobea ahalbidetzen du.
|
|
Saltzaile kopurua (edota salmenta indarra) kalkulatzeko, datu batzuk behar dira: non
|
dauden
bezeroak (kokapena), zein diren haien beharrizanak, zenbat bisitaldi behar dituzten, zenbat irauten duten bisitaldi horiek... Hainbat metodo erabili daitezke datu horiek lortzeko, eta jarraian ikusiko ditugu.
|
2017
|
|
X aginduok hargailu bakarrera bideratuak izan litezke, edota hargailu batera baino gehiagotara aldi berean. Merkatuan soluzio ugari
|
daude
bezeroen beharrizan gero eta handiagoetara egokitzeko, ondoren azalduko dugun bezala.5.17 irudia. Kaxa orokorraren gainean horman sartuta muntatzeko modulu transmisoreak.
|
2018
|
|
Aukera
|
dago
bezero batekin hilabetetan egindako salmentak faktura bakar batean adierazteko. Fakturan egitate zergapegarri desberdinak badaude, kontzeptu horiek bananduta agertu behar dute:
|