Emaitzak: 5
2002 | ||
Bat batekotasuna eta ahozko hizkuntza naturalki eta berez garatzen delako sinesmena baztertu beharra | dagoela azpimarratzen dute Dolz eta Vila-k (1997: 5) ahozkoformalari eskainitako artikulu batean. Idatzizko generoetan legez, lanketasistematikoa ahozko testuen ekoizpenaren irakaskuntzan ere bide egokitzat jotzendute. | |
2009 | ||
Esan bezala, Keenan eta Shaw (1997) ikertzaileek neska mutilen sozializaziopraktiketan ezberdintasunak | daudela azpimarratzen dute eta, horren eraginez, neskengan «gainkontrol» baten garapena eragingo litzatekeela baieztatzen dute.Sozializazio praktikak neskengan eragiten doazen heinean, neskak jokaera kanporakoien adierazpena inhibitzen joango lirateke. Hala ere, kontu handiz interpretatubeharreko datuak dira hauek, zeren baliteke jokaera kanporakoi horiek ingurukojendearengan edota kulturan bertan erantzun konkretu batzuk eragitea, eta eraberean, azken horiek ere hasierako jokaera haietan efektua izatea. | |
2010 | ||
Horrela kritikoek adierazten dutenez, Vinerengandik datorren analisi estatikoa3, alegia, merkataritzarensorreran eta desbideratzean oinarritutakoa, ez da batere egokia garapen bidekoekonomien arteko integrazio prozesuak aztertzeko. Ildo horretatik, aditu hauektankera honetako integrazio ekimenetan beste efektu onuragarri batzuk egon | badaudela azpimarratzen dute, agerian utzi nahian merkataritzaren sorrera eta desbiderapena aduana batasun batetik eratorritako onurak eta kalteak identifikatzekoirizpide bakarrak ezin direla izan. | |
2011 | ||
Bere lana inoiz ez dela behar bezain ona pentsatzen du.? Gaizki | dagoena azpimarratzen du batez ere.. Bere lanean ez du gozatzen.? | |
2017 | ||
Hauentzat lan merkatuan parte hartzea zaila baldin bada, parte hartze soziopolitikoaren eremuan egoera ez da bestelakoa, emakumeek denbora gutxi baitute eremu honetan aritu ahal izateko eta honek harreman zuzena dauka etxeko eta zaintza lanetan duten protagonismoarekin. Horrez gain, parte hartzera animatzen direnean genero bazterkeria bizi dute bertan, izan ere, eremu publiko politikoa orokorrean gizonek gizonentzat egina | dagoela azpimarratzen baitute hainbat autorek (Phillips 1991; Pateman 1996). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
egon azpimarratu | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
egon azpimarratu ukan | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |