Emaitzak: 6
2004 | ||
Fenomeno hauen artetik loa hartuko du gogoan Descartesek —bera baita unibertsalena, izan ere, esan ahal izango dugu, ausardia apur batekin beharbada, ez dugula inoiz burua endredatua izan, edo ez dugula sekula basamortuan irudikeriarik atzeman, baina inork du esan lorik eta ametsik egin ez duenik inoiz— eta hortik abiatuta ekingo dio lan honi. Hasteko, nabarmenduko du lotan eta iratzarrita | egotearen artean bereizteko benetako seinale baten falta. | |
2008 | ||
Lehenengo ideiari dagokionez, Rousseauren iritziz, umea, jaiotzetik,, zintzoa? da eta ondo eta gaizki | dagoenaren artean bereizteko gaitasuna du, eta, ondorioz, hezkuntzak zintzotasun hori mantentzen saiatu luke. Ildo horretan, garapenak, izadiaren plan? | |
Jatorrizko moraltasuna hau litzateke: gizaki guztiek jaiotzetik ondo eta gaizki | dagoenaren artean bereizteko duten joera edo sena. Ezaugarri hori beste animalia batzuekin partekatzen dugu. | |
2013 | ||
alde batetik, uste zuen haurrek jaiotzetiko zenbait ezaugarri dituztela; eta, bestetik, azpimarratzen zuen jaiotzetiko plangintza naturala zela giza garapenaren bultzatzaile nagusia. Lehenengo ideiari dagokionez, Rousseauren iritziz umea jaiotzetik «zintzoa» da, eta ondo eta gaizki | dagoenaren artean bereizteko gaitasuna du. Ondorioz, hezkuntzak zintzotasuna mantentzen saiatu luke. | |
2014 | ||
Jatorrizko moraltasuna zera litzateke: gizaki guztiek jaiotzetik ondo eta gaizki | dagoenaren artean bereizteko duten joera edo sena. Ezaugarri hori beste animalia batzuekin partekatzen dugu. | |
alde batetik, uste zuen haurrek jaiotzetiko zenbait ezaugarri dituztela, eta, bestetik, azpimarratzen zuen giza garapenaren bultzatzaile nagusia jaiotzetiko plangintza natural bat dela. Lehenengo ideiari dagokionez, Rousseauren iritziz, umea, jaiotzetik, «zintzoa» da eta ondo eta gaizki | dagoenaren artean bereizteko gaitasuna du, eta, ondorioz, hezkuntzak zintzotasun hori mantentzen saiatu behar luke. Ildo horretan, garapenak «izadiaren plan» bati jarraitzen dio eta jaiotzetiko «plangintza naturala» litzateke giza garapenaren bultzatzaile nagusia. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egon | 6 (0,04) |
Lehen forma
dagoenaren | 5 (0,03) |
egotearen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 4 (0,03) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
egon artean | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egon artean bereizi | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |