2008
|
|
Zu irakasle zinen Québec probintzian, eta askotan etortzen zinen CIRB erakundera, bertasoziolinguistika klusterra martin ugalde, kp/ 20140 andoain ko mintegietan parte hartuz; nik ere bertako mintegietan parte hartzen nuen, horrela gure artean topo egin eta ezagutuz. Zuk agian asko ikasiko zenuen mintegi horietan, baina ziur
|
egon
nik asko ikasi nuela; gainera, nik badut zer eskertu Québec eko Unibertsitateari, besteak beste bertan lauhilekoan egoteko dirulaguntza eman zidalako eta bertan neurri handian burutu nuelako ere nire doktorego tesia, W. Mackey irakaslearen laguntzarekin, gero Unibertsitate Complutensean 1982 urtean aurkeztu nuena.
|
2009
|
|
Ez
|
dagokit
niri zure historia luzea aditzera ematea; nahiko ezagutu ez eta, nahita ere, nuke. Nolanahi ere, zurekin izandako harreman eta elkarrekin egokitu gareneko aipuak egitea oso gogoko izango dut.
|
2011
|
|
Mikelek esan nahi badigu euskaltzaleok (instituzioetan eta gizarteehunean) legozkigukeen eskubideak aldarrikatzen energia gehiago xahutu dugula hiztun herri gisa dauzkagun erantzukizunei elkarrekin aurre egiten baino, ados
|
nago
ni. erantzukizuna, beraz, tokian tokiko eskubideen aurretik eta gainetik, beti! euskararentzat eskubide asko aldarrikatzeko prest dagoen askotxok, ze erantzukizun txikia hartzen duten gero eguneroko bizimodu arruntean, etxe auzo lagunartean!
|
2013
|
|
Nik ere horixe nahi dut, eztabaidan parte hartzea artikulu honen bitartez, nire neurrian. Hala ere, egia esango badut, aitortu beharrean
|
nago
nire buruan luze eztabaidatu dudala Iñakiren Txostena, zenbait aldeko eta kontrako iritziak sortu zaizkidala, eta eztabaida honekiko BAT aldizkarian parte hartzea ere asko kostatu zaidala, zer esan eta zer ez erabakitzerakoan: nire ikerketa ibilbide luzean harritzen nauena, egia esanda.
|
2015
|
|
Lehenengo datuak hizkuntza gaitasunarekin du lotura zuzena. Aspaldian
|
nago
ni euskaldun kontzeptua, gaitasunari dagokionez bederen, orokorregi dela, eta garbiketaren beharra duela. Normalean, ikerketen datuak interpretatzerakoan, euskaldun kategoriapean eskalako goiko kosketan dauden kideak batu ohi ditugu.
|
2017
|
|
...irlandera nahikoa ona dela/ tira espero dut hala izatea behintzat/ Gaelcholáiste ikastetxe batean irakasle aritzeko eta pozik nago horrekin/ nire irlandera beste pertsona batzuenarekin alderatu nahi dudanean guztiok ari gara elkarrengandik ikasten eta hori zoragarria da/ nire irlandera ez da izango beste irakasle edo beste hiztun batzuena bezain ona/ hori horrela da eta onartzen dut/ baina pozik
|
nago
nire estandarrarekin/ nik ezagutzen dudan estandarrarekin (B14, 88).
|
|
Suposatzen dut hizkuntzari kalte egiten dion gauzetako bat ezjakintasuna dela badago jendea hortik zehar gai dena eh irlanderaren garrantzia azaltzeko eta irlanderaren aberastasuna azaltzeko ingelesdunei hots hizkuntza ezin hitz egin dezakeen jendeari edo hura irakurri edo ulertzeko aukerarik ez duen jendeari// garrantzitsua da/ erakundeetan modu aktiboan parte hartzeari
|
dagokionez
nik ez dut hain interes handirik alde horretako gauzetan baina gustu handiz emango nuke denbora idazten hitzaldiak emateko alegia Irlandako jendeak hizkuntzari buruz gehiago jakitearen alde nire aletxoa jartzeko/ pozik egingo nuke baina ez nintzateke manifestazioei edo horrelako gauzei begira egongo (G1, 126).
|
2021
|
|
Zeren hori da beti egiten duguna. Super indibidualak gara eta ni
|
nengoen
nire euskararen rolloarekin eta niretzako, hasiko gara elkarbanatzen. Hitz egingo dugu besteak zelan sentitzen diren.
|