Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 26

2014
‎Hurrengo fasea, datuak jasotzearena izan zen eta, hirugarrena, datu guztiak aztertzearena.Emakumeen elkarrizketak zelan egin zenituen? 26 emakume elkarrizketatu nituen. Egindako ikerketa kualitatiboa izan denez, emakumeen aukeraketa ez zen estatistikoa izan. Tamaina aukeratzerakoan, kontuan hartu nuen Mañariak bost auzo dituela:
2015
‎Aipatu berri ditugun datu kuantitatiboetatik eta Salcesek (2016) eginiko ikerketa kualitatibotik (Euskal Herriko zazpi probintzietako 41 lagun elkarrizketatu eta euskarazko hedabideez duten iritzia eskatu zien) ondorio batzuk inferituko ditugu hurrengo lerroetan.
2016
‎Aritza Eskandonek" Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena" laburbildu du ondorengo artikuluan. Lehenago, gainera, Gasteizko 0 eta 6 urte bitarteko haurren gurasoen artean euskararen transmisioak eta euskaraz sozializatzeak duten garrantziaz jabetzeko egitasmoa garatu zen.
‎Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon arabera egokienak aukera zitzaten. Lelo bakoitzak mezu bat transmititzen du eta gure lan honetan osagarritzat jo dugu informazioa zeharka lortzeko.
‎Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
‎Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
‎Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
‎Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
‎Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
‎Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
‎2 Guztiz beharrezkotzat jotzen du euskara, hizkuntza bat den aldetik aberastasuna da; funtsezkotzat jotzen du tokian tokiko hizAritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena kuntza jakitea komunitatearen parte sentitzeko eta inguruan bizi duen errealitatea hobeto ulertzeko.
‎Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
‎Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
‎Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
‎Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena beharra dagoela ikusten dugu, beste motibazio motak baztertu gabe, jakina.
‎Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
‎Aritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
‎Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena
‎Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena – Aritza Escandon
‎Honako gako nagusiak zehaztu beharrean gaude hobeto ulertze aldera: onartu eta galbahea pasatu behar izan diogu gure subjektibotasunari; neurri batean ikergaiAritza Escandon – Vitoria Gasteizko gurasoekin euskararen transmisioaz eginiko ikerketa kualitatiboaren ondorio txostena tik kanpo ez gara egon, esperimentatu nahi izan dugu ikertu dugun hori; eta zientzia kualitatiboak eskaintzen digun bermea onartzen dugu, baita gure bizipen pertsonalek ematen diguten informazioa ere, gure eskarmentua tresna moduan erabili dugu.
2019
‎Ordutik urte asko pasa badira ere, eta EAEn MIA duten pazienteak artatzeko protokolo bateratua finkatu bada ere, gizonezkoekin alderatuta MIA jasaten duten emakumezkoek tratamendu egokia jasotzeko aukera gutxiago edukitzen jarraitzen dute, nahiz eta arrakala txikitu den (38). Psikofarmakoen preskripzioaren inguruan egindako ikerketa kualitatibo baten arabera, osasun arazo berberen aurrean, emakumezkoen ahultasunaren inguruko sinesmen ideologikoak balorazio ezberdina eginarazten zien hainbat autonomia erkidegotako medikuei, Euskadi tarteko (39).
2021
‎Artikulu honetan Gipuzkoako hizkuntza aniztasuna, jatorri atzerritarreko biztanleen hizkuntza bizipenak, jarrerak eta asmoak ikerketaren zenbait emaitza aurkeztuko dira. Proiektua Gipuzkoako Foru Aldundiaren eta Kutxa Fundazioaren diru-laguntzaren bitartez Soziolinguistika Klusterrak eginiko ikerketa kualitatiboa da. Ikerketa garatzeko Gipuzkoako Hizkuntzen maparen eta web proiektuaren arduradunekin aritu da, bereziki, Hizkuntzen Berdintasuneko Zuzendaritzaren eta Giza Eskubideak eta Kultura Demokratikoa sailaren arduradunarekin1 Horrez gain, proiektuaren kolaboratzaile diren Euskaltzaleen Topagunearekin eta Emunekin ere aritu da.
‎Edonola ere, euren arteko" elkarrekikotasuna" eta biak konbinatzeak dituen onurak nabarmentzen dituzte (op.). dela literatur esperientziak eragindako garapenaz hitz egiteko, komunikatzeko, iritziak trukatzeko edota balorazioak partekatzeko espazioak zabaltzen lagundu behar dute, kalifikazioaz harago, eta, are gehiago, arlo eta hezkuntza ikuspegi horretan. Egindako ikerketa kualitatiboan, ebaluazioak eta kalifikazioak literaturaren didaktikan izan behar duten presentziaz eztabaidagai izan da; horrela, batzuek literatura ez dela ez ebaluatu, ez kalifikatu behar adierazten zuten bitartean, beste zenbait hezkuntza formalean ebaluatzearen alde agertu ziren, akaso, behar ez denean, kalifikatu gabe. Gure ustez, atalean esaten zenari helduz, ikaskuntza prozesu bat abian jartzen denean, hezkuntza formalean zein ez formalean, prozesua esanguratsua izango bada, horrek eragin duen inpaktua baloratzea behar beharrezkoa da, baita prozesua bera ere.
2022
‎Gizarte eraldaketaren oinarrian gizarte horrek aldaketarekiko aukera eta erronken pertzepzioak kokatzen dira, eta horiek estuki daude lotuta aldaketa ahalbidetu edota oztopatuko duten jarrera eta jokamoldeekin. Azterketak gazteen artean euskararen erabileraren inguruan dauden narratibak ezagutu nahi izan ditu 88 gazteen artean egindako ikerketa kualitatiboaren bidez (hurbilpen etnografikoa), eta narratibak multzokatuz gazteen segmentazio bat proposatzen du. • Hitz gakoak:
‎Testuak COVID egoitzetan egiten den zaintza lanean duen eragina aztertzeko egindako ikerketa kualitatibotik lortutako emaitzak ditu hizpide. EAEn egindako landa lanari dagozkionak hartuko ditugu kontuan.
‎Testuak COVID egoitzetan egiten den zaintza lanean duen eragina aztertzeko egindako ikerketa kualitatibotik lortutako emaitzak ditu hizpide. EAEn egindako landa lanari dagozkionak hartuko ditugu kontuan.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia