Emaitzak: 7
2001 | ||
ere zerikusia izatea orientazioaren ikerketetan lortutako emaitza kontrajarrietan. | Egindako ikerketek erakusten dute orientazioen eta 2Hren jabekuntzarenartean gertatzen diren erlazioak alda daitezkeela irakaskuntza gertatzen denekoingurunearen baitan. Ingurune kulturalaren eragina duela gutxi egindako ikerketetan ikusi da, bigarren hizkuntzen jabekuntzan motibazioaren rola aztertu denean (Clement eta Hamers, 1979; Gardner, 1979). | |
2006 | ||
Arlo honetan | egindako ikerketek erakusten duten bezala (Canton, Cortes etaJusticia, 2000; Rodrigo eta Palacios, 1998), gurasoen arteko harmonia gabeziatikeratortzen diren haurren portaera arazoak gehiago erlazionatzen dira familiakseme alaben aurrean erakusten duen gatazkarekin, eta ez horrenbeste, bikotekideenarteko betetasunarekin edo gatazka ezkutuekin (haurrek ezagutzen ez dituztenekin).... Bestalde, gurasoen arteko gatazka guztiak ez dira intentsitate berekoak; eztabaida sinplea edo eraso fisikoarekin jazotzen den borrokaldia izan daiteke. | |
2009 | ||
Lateralizazioa nerbio sistemaren espezializazio funtzionala da, hau da, funtzio kognitiboak garunaren hemisferio batean edo bestean era ezberdinean azaltzen dira. Gaur egun, neuroirudiekin | eginiko ikerketek erakutsi dutenez, emakumeek (gizonezkoek baino gehiago) garunaren bi hemisferioak erabiltzendituzte eginkizun berbaletan (Kansaku, Yamaura eta Kitazawa, 2000). | |
2014 | ||
Horrek funtzionamenduan sortzen den UV B erradiazioa pasatzea ahalbidetzen du, kopuru esanguratsu batean. Animaliekin | egindako ikerketek erakutsi dutenez, lanpara halogenoek narritadurak, erredurak eta minbizi arriskua handitzea eragiten dute. UV B erradiazio proportzio altuaren eraginez beirazko estaldura duten lanpara halogenoak bakarrik erabiltzea gomendatzen da edo gutxienez metro bateko segurtasun distantzia minimoa mantentzea. | |
Ikasketa: gaiari buruz | egindako ikerketek erakutsi dute, besteak beste, posible dela eduki berriak, trebetasunak eta prozesuak ikastea. Helduaroan, banakoak bere ezagutza handiagotzen du; gauza da ikasketa eremutik kanpo handiagotzen duela; bereziki, bere jarduera profesionalarekin eta erlazio sozialarekin zerikusia duten | |
Adoptatuekin | egindako ikerketek erakusten dute monozigotikoen eta dizigotikoen arteko aldeak geneei dagozkiela. Heston ek (1966) egindako ikerketa batean, eskizofreniak jota ospitalean zeuden emakumeen haurrak aztertu zituzten. | |
Zaurgarritasun genetikoa eta komunikazio ingurune txarra batera gertatzen direnean, eskizofrenia gehiago gertatzen da, genetikoki zaurgarri izanik komunikazio ingurune egokian dagoenean baino, edo komunikazio ingurune txarra izan arren, zaurgarritasun genetikorik ez dagoenean baino (Tienari, 1991). Familian | egindako ikerketek erakutsi digute eskizofrenian eragin handia duela familiak. Bikien eta adoptatuen ikerketek erakutsi digute geneek eta inguruneak elkarreraginean dihardutela. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egin ikerketa | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin ikerketa erakutsi | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |