2009
|
|
Haren ustez, ikasleen ikaskuntza erraztu behar du bere lanak, eta ikasleek berek aurkitzen utzi konponbideak. Arau horren pean lan
|
egiteak
ikasle bakoitzaren beharretara hobeto egokitzea eta ikasle horien parte hartze aktiboagoa dakar. Baina, gure kasuan, teoria ez dator bat praktikarekin.
|
2010
|
|
Hezkuntza Ministerioak jakinarazi duenez, Unibertsitatera Sartzeko Proba (HJP) arautzen duen Errege Dekretuaren azken bileran, selektibitate tradizionalaren ordez ekainean egingo den Errege Dekretuaren aldaketa onartu zuen, “ariketak
|
egitean
ikasle guztien aukera berdintasuna bermatzeko eta arau osoa behar bezala interpretatuko dela bermatuko duten xehetasunak zehazteko”. Erreformaren arabera, HJParen berariazko fasean ikasleek aurkeztu ahal izango dituzten irakasgaien kopurua lau izango dira gehienez, antolamenduaren konplexutasuna saihesteko, eta berariazko faseko eta fase orokorreko ariketetarako baldintza berak ezarriko dira.
|
|
Onartu ondoren, ikasleak bere matrikula egin behar du ikasketak egingo dituen fakultateko idazkaritzan edo zerbitzu orokorretan, nahiz eta gaur egun unibertsitate gehienek Internet bidez automatrikulatzeko prozedura bat duten, presentziazko modalitatearen aukerako formula gisa. Prozesu horrek sartzeko gako bat eskatzen du, eta, oro har, aurreinskripzioa
|
egitean
ikasleari esleitu zitzaion gako bera. Salbuespenen baten onuradun direla frogatzen duten agiriak eskatzen dira.
|
2011
|
|
Ikasle batzuek orduak ematen dituzte liburuen aurrean, baina ez dute kalifikazio onik lortzen azterketetan. Nazioarteko irakaskuntzan, ikerketan eta aholkularitzan esperientzia handia duen hezitzaile Rosa María Torresek, ‘Los achaques de la educación’ liburuan dioenez, hezkuntza sistemek ikasketa plan eta programak betetzeko lan handiagoa dute, eta “ez diote kasu
|
egin
ikasleek ikasten duten moduari”. Hala ere, aitortzen du azken urteotan “onartzen hasi dela ikasteko gaitasuna ez dela berezko, eta hori hobetzen irakats daitekeela”.
|
|
Haurren eta gazteen artean musika gaitasunak eskuratzea sustatzeko, familiek baliabide didaktiko digital ugari dituzte gaur egun Sarean. Material horiekin aldizka lan
|
egiteak
ikaslea ikaskuntzara motibatzen eta esperientzia erraz eta entretenigarri bihurtzen lagun dezake. Haur eta lehen hezkuntzarako musika Musika hizkuntza:
|
2012
|
|
Halaber, honako hauen inguruko kezkak transmititzeko aukera dute: probak eta azterketak egitea; kultura, jolas eta kirol jarduerak garatzea; institutuak hezkuntza lanak utzi edo ez betetzeagatik egindako erreklamazioak; ikasleen errendimendu akademikoaren balorazioari buruzko alegazioak eta erreklamazioak; zenbait hutsegite
|
egiteagatik
ikasleei jarritako zigorrak; eta, oro har, “ikasleei berariaz eragiten dieten jarduerak eta erabakiak”. Ordezkaria aukeratzea Talde bateko ikasle guztiek bozketa bidez hautatzen dituzte ordezkariak Ordezkariak bozketa bidez aukeratzen dira.
|
2015
|
|
Plataforma horiek hezkuntza edukia dute, eta ikasleen eta irakasleen artean informazioa trukatzeko aukera ematen dute. Bestalde, badira plataforma batzuk gurasoen eta tutoreen jarraipena
|
egiteko
ikasle gazteenei, ikasleak, lehenago, ikasleen eta irakasleen arteko elkarrekintzaren bidez, ikasketa egutegiak, kalifikazioak, betebeharren eta zereginen bidalketa eta beste hezkuntza funtzio batzuk erregistratzen baititu. Plataforma horien funtsezko alderdia da gurasoek eta tutoreek beren seme alaben eta ikasleen ikaskuntza prozesua monitorizatzea, irakasleen eta plataformaren edukien jarraipena egin dezaketen irakasleentzat sortutako profilen bidez.
|
2016
|
|
8 Mendekotasun edo zerbitzari gisa erabiltzea Aurreko aukera bezala, klasiko bat da. Denda batean edo zerbitzari gisa lan
|
egitea
ikasleek aparteko diru bat irabazteko beti erabili izan dituzten ordezko aukerak dira, baina batzuetan ordutegi zailak dituzte ikasteko. Hori dela eta, ahal den neurrian eta postuak aukera ematen badu, gomendagarriena da asteburuetan horrelako establezimenduetan lan egitea edo langileak handitzeko beharra dagoen egunetan indartzea, oporretan bezala.
|