Emaitzak: 6
2005 | ||
Ebakigarriak | egitea hezkuntza hastapenetako jarduera baizik ez den arren, Japonia, Txina eta Eskandinaviako herrialdeetan papiroflexia diziplinarteko ikasgaitzat hartzen da aurreragoko ikasturteetan ere, beste hainbat ikasgairekin batera. | |
2008 | ||
Galdera hori planteatu zuten agian Agrega proiektua sortzeko orduan, Industria, Turismo eta Merkataritza Ministerioaren Ikasgelan Internet programaren barruan sartutako ekimena, Hezkuntza, Gizarte Politika eta Kirol Ministerioak, Red.es erakunde publikoak eta autonomia erkidegoek ere parte hartzen dutena. Proiektu honen bidez, hainbat eragilek | egindako hezkuntza eduki digitalak sortzeko ahaleginak biltegi bakar batean bildu nahi dira, guztiak irizpide berberen arabera katalogatuta egon daitezen, erabiltzaileek errazago aurki ditzaten. Agrega hezkuntza komunitateko kide guztiei zuzenduta dago, baina bereziki unibertsitatez kanpoko irakaskuntza arautuko irakasle eta ikasleei. | |
Baina, zein da Estatuko Kontseilu Nagusiaren eginkizuna? Batez ere, hezkuntza arloan Gobernuari aholku ematea du eginkizun, bere kideek zuzenean parte hartzen baitute hezkuntza prozesuetan; Estatuko Eskola Kontseiluak bere lana egiten du irizpenak, txostenak eta proposamenak | eginez hezkuntza sistema osoan, unibertsitateko irakaskuntzan eta goi mailako arte irakaskuntzetan izan ezik, Gobernuak proposatu edo eman behar dituen lege proiektuei edo araudiei dagokienez. Estatuko Eskola Kontseiluko kideek, lehendakariak, lehendakariordeak eta 105 kontseilariek osoko bilkuran dihardute kide guztiekin, Batzorde Iraunkorrean (kontseilarien laurdenak), Eskola Kontseilu Autonomikoetako Partaidetza Batzordean, kontseiluetako lehendakariekin eta txostenetan. | |
2009 | ||
Haurren asmari aurre | egiteko hezkuntza | |
2011 | ||
Herrialde askotako gobernuek ezin diote aurre | egin hezkuntza maila horren eskaera handiari | |
2023 | ||
Era berean, irakasleen artean askotariko prestakuntza eskaintzen dugu, eta familia gidarien eskura jartzen ditugu IKTBak (harreman, informazio eta komunikazio teknologiak) edo LOPIVIa egoki erabiltzeko. Helburua da haurrak babesteko eskubidearen bermean funtsez aurrera | egitea hezkuntzan eta hezkuntzatik, haur guztiak ikasgeletara itzul daitezen edozein indarkeriatik babestuko dituen ingurunean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
egin hezkuntza | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
egin hezkuntza eduki | 1 (0,01) |
egin hezkuntza hastapen | 1 (0,01) |
egin hezkuntza maila | 1 (0,01) |
egin hezkuntza sistema | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |