Emaitzak: 8
2000 | ||
Euskaldun batzuk, beharbada, ez dira konturatu euskal kultura, euskalizaeraren gakoa, zein aberatsa den kanpotik ikusita. Sortzez ohituta daude nonbait, etadaukatenaren berri azalpenetan | egiten ez dakite. Horretan bizi ez direnak, aldiz, ezindute kanpotik dastatu eta ez dute erraz horretarako bidea. | |
2002 | ||
(?) noraezean dabiltza, sortu duten zerbitzuarekin zer | egin ez dakiten udal gobernuen pasibitatearen menera, hil artean bizi, hutsaren hurrengo oihartzun sozial eta entzulego mailak dituztela, aurrera gabe atzera, mirarian edo atea behin betirako itxiko duen udal aginduaren zain9. | |
Ulertarazle barik ez dugu zeinuaren eta hark ordezkatzen duen objektuaren arteko harremana zertan datzan atzematerik; ulertarazle barik ez dago signifikazioak eraikitzerik, ezta ulertzerik ere. Ulertarazlerik gabe, meatokian mailu barik dagoen langilearen moduan aurkitzen gara, lana zelan | egin ez dakigula. Ulertarazle barik gauzei begiratu egingo diegu, baina ez ditugu ikusiko. | |
Egun asko alferreko lanetan galdu ondoren artega zebilen Mario alferrik zela eta egindakoa utzi ala sarri lagungarri gertatu zitzaion zoriari itxaron zer | egin ez zekielarik. | |
Izan dezagun orain atsegin betea, edo besoetatik edo hain ondo gogor | egiten ez dakiten hatz horietatik. | |
2009 | ||
Legezko indarra kilo eta erdi batiotan mugatu genuen; antolaketa teknikoak luze joan ziren: uhain interferentziarik ez | egiten ez genekien, Italian fabrikatu materiala ez bait genuen ezagutzen. | |
2014 | ||
AGNHa dutenek atzerapena dute bulkaden kontrolaren garapenean, eta, ondorioz, ez dute beren portaera inhibitzen, normalek egingo luketen moduan. AGNHa duenaren arazoa ez da zer | egin ez jakitea, dakiena egitea baizik. Borondate kontua da. | |
2017 | ||
Filosofoarentzat, irudia ez da errealitatearen erreflexu; ostera, hura da mundua irakurtzeko tankera batinposatzen diguna, eta horrenbestez, izan edo existituarazi egiten duena. Programa batijarraiki sortutako irudi hori, guretzako garapena dakarren errealitate bat eraikitzenlaguntzen du, askotan harekin zer | egin ez dakigun harren, noizean behin programagainditua izaten da, puntualki, mundua eta guk harekiko dugun begirada berreratuz.Honela, obra honek, errepresentaziorako gailuek dituzten mekanismoak eta ezagutzalortzeko, aurkezteko eta helarazteko duten era ezberdinen inguruan hausnarketa egin nahidu. Datuak hartu eta eratzeko orduan daukagun ohiko ikuspegiaren inguruan aukeraberriak proposatuz, barneratuta ditugun estrategia ohien harira errealitatea nola ulertu etaeraikitzen dugun pentsatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
egin | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
egin ez | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
egin ez jakin | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |