2001
|
|
Batetik, landuko diren edukiek lotura logikoa izatea. Alegia, kurrikuluetanaurreikusitako
|
edukiak
multzotan bilduta landu dira, komunikazio gaiei lotuta eta elkarrekin uztartzeko moduan.
|
|
Testuak erraz atxiki dakizkioke testuinguru komunikatibo jakinari; gainera, testuinguru komunikatibo esanguratsuak sortzeko ere erabil daitezketestuak. Horrek ahalbidetzen du,
|
eduki
multzo oinarrizkoenak aldatu gabe, landuko diren edukiak komunikazio gaiei lotu ahal izatea.
|
2002
|
|
Ikasleek eskuratu beharreko ezagutzak lau kategoriatan banatuko diraCanale eta Swain en ereduan bereizten diren gaitasunei loturik. HEOKanlau
|
eduki
multzo hauek bereizten dira: Pragmatikoak (testuingurua etatestua); psikolinguistikoak eta linguistikoak.
|
2004
|
|
Homogeneotasuna lortzeko, gerezien kalibreak ere behar dira, baita «Estra» kategoriakoak direnen kolorazioa eta heldutasuna ere. Azken kontsumitzaileak salmenta puntuan aurkezten zaion produktuari dagokionez hasieran ikusten duenari dagokionez dituen itxaropenak betetzeko, ontziaren
|
edukiak
multzoaren adierazgarri izan behar du. Zenbait baldintza kontuan hartuta, ordea, fruta eta barazki mota desberdinekin nahas daitezke, baldin eta hiru kilogramoko edo gutxiagoko pisu garbia duten salmenta ontzietan aurkezten badira.
|
2005
|
|
EPA eta DHA gantzen horrelakoak
|
dauzkaten
multzo honetako hiru produktuetan presentzia, ehun gramoko, 44 mg-etatik (Puleva esnekia) 32 mg-etara (marka bereko esnedun edaria) doaz, Celta esnekiaren 35 mg-etan barrena.
|
|
Lau iturri garrantzitsu hauen zeregin nagusia ikastetxearen curriculuma esperientziez hornitzea da. Ikasleak ikasten dituen
|
edukien
multzoa iturri hauek proposaturiko ezagupenetatik sortuko da.
|
2008
|
|
Curriculum diseinu honetan, ahozko hizkuntza estudio gaitzat hartzen da eta hori den heinean plangintza eta sistematizazio bat eskatzen du irakasle ekipoaren aldetik. Ahozko hizkuntza
|
eduki
multzoak determinatu dituzten komunikazio esparru guztietan landu da (harremanak, komunikabideak, literatura eta ikaskuntza), aho testuak hautatuz, zeinak etapa honetako ikasleentzat egokiak gertatzen diren.
|
|
|
Eduki
multzo bat eman eta haiek konbinatuz eraiki ditzakete testuak.
|
2010
|
|
Jardunaldi honetako emaitzen ondoren, Olinpiakosek ziurtatu
|
dauka
multzoko lehenengo koxka, baina bigarrenaren lehia sutan da. Caja Laboralek, Khimkik eta Cibonak hura lortzeko aukerak dituzte.
|
2015
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza
|
|
|
EDUKI
MULTZOA
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
Zortzi lursail dauzkagu eta haien zortzirena edo da nirea. Wilsek eta biok beste zortzi edo bederatzi lursail
|
dauzkagu
multzo nagusi horretatik kanpo eta ez dira salmentan sartzen. Horrek esan nahi du 30 000 edo 40 000 dolar jasoko ditudala eta zure hipoteka ordaintzeko moduan izango naizela.
|
|
Philippe Juzan ez da gehiago gehiengoak
|
daukan
multxoan, bere gain jarri da, hori departamendu bozen ondorioa nolazpait. Ezkerraldean, Jean Henri Aguerretche sozialixtak bere kargua utzi du osagarri eskasez.
|
2016
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion
|
eduki
multzoa azalduz.
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion
|
eduki
multzoa azalduz.
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
b) Bete bigarren osagaiko taula, honako
|
eduki
multzo hauek dagokien tokian jarriz:
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
b) Bete bigarrengo osagaiari dagokion taula. Horretarako jar itzazu honako
|
eduki
multzoak dagokien tokian:
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
jar itzazu honako
|
eduki
multzoak dagokien tokian:
|
|
a) Bete ezazu lehenengo osagaiari dagokion taula.
|
Eduki
multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu honako
|
|
b) Osatu bigarren osagaiari dagokion taula.
|
Eduki
multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu honako
|
|
a) Bete ezazu lehenengo osagaiari dagokion taula.
|
Eduki
multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu
|
|
b) Osatu bigarren osagaiari dagokion taula.
|
Eduki
multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu honako
|
|
a) Bete ezazu lehenengo osagaiari dagokion taula.
|
Eduki
multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu
|
|
JARDUERAK
|
EDUKI
MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
|
|
b) Osatu bigarren osagaiari dagokion taula.
|
Eduki
multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu honako
|
|
Jarduerak
|
EDUKI
MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
|
|
a) Bete itzazu taulak.
|
Eduki
multzoen zutabeak betetzeko, erabil itzazu honako termino hauek: atomoaren
|
|
JARDUERAK
|
EDUKI
MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
|
|
JARDUERAK
|
EDUKI
MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
|
|
a) Bete ezazu lehenengo osagaiari dagokion taula.
|
Eduki
multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu
|
|
JARDUERAK
|
EDUKI
MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
|
|
b) Osatu bigarren osagaiari dagokion taula.
|
Eduki
multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu honako
|
|
JARDUERAK
|
EDUKI
MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion
|
|
|
EDUKI
MULTZOA
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion
|
|
|
EDUKI
MULTZOA
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion
|
|
|
EDUKI
MULTZOA
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
|
eduki
multzoetan ere presentzia handia dute. Oso baliagarriak dira, besteak beste, eguneroko
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
|
|
|
EDUKI
MULTZOA
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
|
Eduki
multzoa
|
|
|
Eduki
multzoa
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut? 6, 7, 8
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut? 26 27
|
|
|
Eduki
multzoa
|
|
b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion
|
eduki
multzoa azalduz.
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut? 26, 27, 28, 29, 30, 31
|
|
|
EDUKI
MULTZOA
|
|
|
EDUKI
MULTZOA
|
|
1 OSAGAIA: MATERIAREN EGITURAN MURGILDU JARDUERAK
|
EDUKI
MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
|
|
|
EDUKI
MULTZOA
|
|
|
EDUKI
MULTZOA
|
|
2 OSAGAIA: ELEKTRIZITATEAREN EFEKTUAK ETA APLIKAZIOAK JARDUERAK
|
EDUKI
MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
|
|
Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako diagrama hau, talde txikian.EDUKI MULTZOAZer
|
eduki
multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak:
|
|
(Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak: zenbakiak, parametro estatistikoak, berreketa eta erroketa, zenbaki segidak.ZER LORTU BEHAR DUT. Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion helburuekin.ZER JAKIN BEHAR DUT. Kokatu dagozkien lekuetan 2 zereginean emandako erantzunak eta saiatu berriak idazten.ZER EGITEN JAKIN DUT. Kokatu dagozkien lekuetan 2 zereginean emandako erantzunak eta saiatu berriak idazten.Eduki baliabideak eskuratzenZenbaki zerrendetan barrenaenbaki zerrenden txanda iritsi da! Batzuetan, zenbaki zerrenda horiek eredu zehatzenarabera sortzen dira eta eredu horiek gidatzen dituzten arauak topatzea eta,
|
|
|
EDUKI
MULTZOA
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin).
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
|
|
|
EDUKI
MULTZOA
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
|
|
Infantiletan bi entrenamendu talde dituzte Orion, bata neskena eta bestea mutilena. Gutxi gorabehera 14 eta 12 lagun
|
dauzkagu
multzo bakoitzean, hurrenez hurren. Neskekin entrenatzaile lanetan hasi dira Oihana Aramendi eta Koldo Aranburu; eta, mutilekin, Aratz Arregi.
|
2017
|
|
a) Bete lehenengo osagaiko taula. Jar ezazu
|
eduki
multzo bakoitza bere lekuan.
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
b) Osatu bigarren osagaiko taula. Jar ezazu
|
eduki
multzo bakoitza bere lekuan.
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
b) Bete bigarren osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako
|
eduki
multzoak dagokien tokian:
|
|
Jarduerak
|
Eduki
multzoa Zer egiten ikasiko dut?
|
|
a) Bete lehenengo osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako
|
eduki
multzoak dagokien tokian:
|
|
Jarduerak
|
EDUKI
MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUT?
|
|
a) Bete lehenengo osagaiko taula. Jar ezazu
|
eduki
multzo bakoitza bere lekuan.
|
|
Jarduerak
|
EDUKI
MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUT?
|
|
b) Osatu bigarren osagaiko taula. Jar ezazu
|
eduki
multzo bakoitza bere lekuan.
|
|
a) Bete lehenengo osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako
|
eduki
multzo hauek dagokien tokian:
|