Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 157

2001
‎Batetik, landuko diren edukiek lotura logikoa izatea. Alegia, kurrikuluetanaurreikusitako edukiak multzotan bilduta landu dira, komunikazio gaiei lotuta eta elkarrekin uztartzeko moduan.
‎Testuak erraz atxiki dakizkioke testuinguru komunikatibo jakinari; gainera, testuinguru komunikatibo esanguratsuak sortzeko ere erabil daitezketestuak. Horrek ahalbidetzen du, eduki multzo oinarrizkoenak aldatu gabe, landuko diren edukiak komunikazio gaiei lotu ahal izatea.
2002
‎Ikasleek eskuratu beharreko ezagutzak lau kategoriatan banatuko diraCanale eta Swain en ereduan bereizten diren gaitasunei loturik. HEOKanlau eduki multzo hauek bereizten dira: Pragmatikoak (testuingurua etatestua); psikolinguistikoak eta linguistikoak.
2004
‎Homogeneotasuna lortzeko, gerezien kalibreak ere behar dira, baita «Estra» kategoriakoak direnen kolorazioa eta heldutasuna ere. Azken kontsumitzaileak salmenta puntuan aurkezten zaion produktuari dagokionez hasieran ikusten duenari dagokionez dituen itxaropenak betetzeko, ontziaren edukiak multzoaren adierazgarri izan behar du. Zenbait baldintza kontuan hartuta, ordea, fruta eta barazki mota desberdinekin nahas daitezke, baldin eta hiru kilogramoko edo gutxiagoko pisu garbia duten salmenta ontzietan aurkezten badira.
2005
‎EPA eta DHA gantzen horrelakoak dauzkaten multzo honetako hiru produktuetan presentzia, ehun gramoko, 44 mg-etatik (Puleva esnekia) 32 mg-etara (marka bereko esnedun edaria) doaz, Celta esnekiaren 35 mg-etan barrena.
‎Lau iturri garrantzitsu hauen zeregin nagusia ikastetxearen curriculuma esperientziez hornitzea da. Ikasleak ikasten dituen edukien multzoa iturri hauek proposaturiko ezagupenetatik sortuko da.
2008
‎Curriculum diseinu honetan, ahozko hizkuntza estudio gaitzat hartzen da eta hori den heinean plangintza eta sistematizazio bat eskatzen du irakasle ekipoaren aldetik. Ahozko hizkuntza eduki multzoak determinatu dituzten komunikazio esparru guztietan landu da (harremanak, komunikabideak, literatura eta ikaskuntza), aho testuak hautatuz, zeinak etapa honetako ikasleentzat egokiak gertatzen diren.
Eduki multzo bat eman eta haiek konbinatuz eraiki ditzakete testuak.
2010
‎Jardunaldi honetako emaitzen ondoren, Olinpiakosek ziurtatu dauka multzoko lehenengo koxka, baina bigarrenaren lehia sutan da. Caja Laboralek, Khimkik eta Cibonak hura lortzeko aukerak dituzte.
2015
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎Lotu eduki multzo bakoitza
EDUKI MULTZOA
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎Zortzi lursail dauzkagu eta haien zortzirena edo da nirea. Wilsek eta biok beste zortzi edo bederatzi lursail dauzkagu multzo nagusi horretatik kanpo eta ez dira salmentan sartzen. Horrek esan nahi du 30 000 edo 40 000 dolar jasoko ditudala eta zure hipoteka ordaintzeko moduan izango naizela.
‎Philippe Juzan ez da gehiago gehiengoak daukan multxoan, bere gain jarri da, hori departamendu bozen ondorioa nolazpait. Ezkerraldean, Jean Henri Aguerretche sozialixtak bere kargua utzi du osagarri eskasez.
2016
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion eduki multzoa azalduz.
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion eduki multzoa azalduz.
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎b) Bete bigarren osagaiko taula, honako eduki multzo hauek dagokien tokian jarriz:
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎b) Bete bigarrengo osagaiari dagokion taula. Horretarako jar itzazu honako eduki multzoak dagokien tokian:
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎jar itzazu honako eduki multzoak dagokien tokian:
‎a) Bete ezazu lehenengo osagaiari dagokion taula. Eduki multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu honako
‎b) Osatu bigarren osagaiari dagokion taula. Eduki multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu honako
‎a) Bete ezazu lehenengo osagaiari dagokion taula. Eduki multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu
‎b) Osatu bigarren osagaiari dagokion taula. Eduki multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu honako
‎a) Bete ezazu lehenengo osagaiari dagokion taula. Eduki multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu
‎JARDUERAK EDUKI MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
‎b) Osatu bigarren osagaiari dagokion taula. Eduki multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu honako
‎Jarduerak EDUKI MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
‎a) Bete itzazu taulak. Eduki multzoen zutabeak betetzeko, erabil itzazu honako termino hauek: atomoaren
‎JARDUERAK EDUKI MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
‎JARDUERAK EDUKI MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
‎a) Bete ezazu lehenengo osagaiari dagokion taula. Eduki multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu
‎JARDUERAK EDUKI MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
‎b) Osatu bigarren osagaiari dagokion taula. Eduki multzoaren zutabea betetzeko, erabil itzazu honako
‎JARDUERAK EDUKI MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion
EDUKI MULTZOA
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion
EDUKI MULTZOA
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion
EDUKI MULTZOA
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
eduki multzoetan ere presentzia handia dute. Oso baliagarriak dira, besteak beste, eguneroko
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
EDUKI MULTZOA
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
Eduki multzoa
Eduki multzoa
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut? 6, 7, 8
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut? 26 27
Eduki multzoa
‎b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion eduki multzoa azalduz.
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut? 26, 27, 28, 29, 30, 31
EDUKI MULTZOA
EDUKI MULTZOA
‎1 OSAGAIA: MATERIAREN EGITURAN MURGILDU JARDUERAK EDUKI MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
EDUKI MULTZOA
EDUKI MULTZOA
‎2 OSAGAIA: ELEKTRIZITATEAREN EFEKTUAK ETA APLIKAZIOAK JARDUERAK EDUKI MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUGU?
‎Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako diagrama hau, talde txikian.EDUKI MULTZOAZer eduki multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak:
‎(Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak: zenbakiak, parametro estatistikoak, berreketa eta erroketa, zenbaki segidak.ZER LORTU BEHAR DUT. Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion helburuekin.ZER JAKIN BEHAR DUT. Kokatu dagozkien lekuetan 2 zereginean emandako erantzunak eta saiatu berriak idazten.ZER EGITEN JAKIN DUT. Kokatu dagozkien lekuetan 2 zereginean emandako erantzunak eta saiatu berriak idazten.Eduki baliabideak eskuratzenZenbaki zerrendetan barrenaenbaki zerrenden txanda iritsi da! Batzuetan, zenbaki zerrenda horiek eredu zehatzenarabera sortzen dira eta eredu horiek gidatzen dituzten arauak topatzea eta,
EDUKI MULTZOA
‎Zer eduki multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin).
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
EDUKI MULTZOA
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
‎Infantiletan bi entrenamendu talde dituzte Orion, bata neskena eta bestea mutilena. Gutxi gorabehera 14 eta 12 lagun dauzkagu multzo bakoitzean, hurrenez hurren. Neskekin entrenatzaile lanetan hasi dira Oihana Aramendi eta Koldo Aranburu; eta, mutilekin, Aratz Arregi.
2017
‎a) Bete lehenengo osagaiko taula. Jar ezazu eduki multzo bakoitza bere lekuan.
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎b) Osatu bigarren osagaiko taula. Jar ezazu eduki multzo bakoitza bere lekuan.
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎b) Bete bigarren osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako eduki multzoak dagokien tokian:
‎Jarduerak Eduki multzoa Zer egiten ikasiko dut?
‎a) Bete lehenengo osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako eduki multzoak dagokien tokian:
‎Jarduerak EDUKI MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUT?
‎a) Bete lehenengo osagaiko taula. Jar ezazu eduki multzo bakoitza bere lekuan.
‎Jarduerak EDUKI MULTZOA ZER EGITEN IKASIKO DUT?
‎b) Osatu bigarren osagaiko taula. Jar ezazu eduki multzo bakoitza bere lekuan.
‎a) Bete lehenengo osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako eduki multzo hauek dagokien tokian:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia