Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 55

2001
‎Testuak erraz atxiki dakizkioke testuinguru komunikatibo jakinari; gainera, testuinguru komunikatibo esanguratsuak sortzeko ere erabil daitezketestuak. Horrek ahalbidetzen du, eduki multzo oinarrizkoenak aldatu gabe, landuko diren edukiak komunikazio gaiei lotu ahal izatea.
2002
‎Ikasleek eskuratu beharreko ezagutzak lau kategoriatan banatuko diraCanale eta Swain en ereduan bereizten diren gaitasunei loturik. HEOKanlau eduki multzo hauek bereizten dira: Pragmatikoak (testuingurua etatestua); psikolinguistikoak eta linguistikoak.
2008
‎Curriculum diseinu honetan, ahozko hizkuntza estudio gaitzat hartzen da eta hori den heinean plangintza eta sistematizazio bat eskatzen du irakasle ekipoaren aldetik. Ahozko hizkuntza eduki multzoak determinatu dituzten komunikazio esparru guztietan landu da (harremanak, komunikabideak, literatura eta ikaskuntza), aho testuak hautatuz, zeinak etapa honetako ikasleentzat egokiak gertatzen diren.
2015
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎Lotu eduki multzo bakoitza
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
2016
‎b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion eduki multzoa azalduz.
‎b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion eduki multzoa azalduz.
‎b) Bete bigarren osagaiko taula, honako eduki multzo hauek dagokien tokian jarriz:
‎b) Bete bigarrengo osagaiari dagokion taula. Horretarako jar itzazu honako eduki multzoak dagokien tokian:
‎jar itzazu honako eduki multzoak dagokien tokian:
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
eduki multzoetan ere presentzia handia dute. Oso baliagarriak dira, besteak beste, eguneroko
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion eduki multzoa azalduz.
‎Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako diagrama hau, talde txikian.EDUKI MULTZOAZer eduki multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak:
‎(Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak: zenbakiak, parametro estatistikoak, berreketa eta erroketa, zenbaki segidak.ZER LORTU BEHAR DUT. Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion helburuekin.ZER JAKIN BEHAR DUT. Kokatu dagozkien lekuetan 2 zereginean emandako erantzunak eta saiatu berriak idazten.ZER EGITEN JAKIN DUT. Kokatu dagozkien lekuetan 2 zereginean emandako erantzunak eta saiatu berriak idazten.Eduki baliabideak eskuratzenZenbaki zerrendetan barrenaenbaki zerrenden txanda iritsi da! Batzuetan, zenbaki zerrenda horiek eredu zehatzenarabera sortzen dira eta eredu horiek gidatzen dituzten arauak topatzea eta,
‎Zer eduki multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin).
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
2017
‎a) Bete lehenengo osagaiko taula. Jar ezazu eduki multzo bakoitza bere lekuan.
‎b) Osatu bigarren osagaiko taula. Jar ezazu eduki multzo bakoitza bere lekuan.
‎b) Bete bigarren osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako eduki multzoak dagokien tokian:
‎a) Bete lehenengo osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako eduki multzoak dagokien tokian:
‎a) Bete lehenengo osagaiko taula. Jar ezazu eduki multzo bakoitza bere lekuan.
‎b) Osatu bigarren osagaiko taula. Jar ezazu eduki multzo bakoitza bere lekuan.
‎a) Bete lehenengo osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako eduki multzo hauek dagokien tokian:
‎b) Bete bigarren osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako eduki multzo hauek dagokien tokian: Herentziaren
‎Lotu eduki multzo bakoitza
‎Zer eduki multzo landuko
‎Lotu eduki multzo bakoitza
‎Zer eduki multzo landuko
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎a) Bete lehenengo osagaiari dagokion taula. Horretarako jar itzazu honako eduki multzoak dagokien tokian:
‎b) Bete bigarrengo osagaiari dagokion taula. Horretarako jar itzazu honako eduki multzoak dagokien tokian:
‎b) Bete bigarren osagaiko taula, honako eduki multzo hauek dagokien tokian jarriz:
‎a) Bete lehenengo osagaiko taula. Jar ezazu eduki multzo bakoitza bere lekuan.
‎b) Osatu bigarren osagaiko taula. Jar ezazu eduki multzo bakoitza bere lekuan.
‎Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.EDUKI MULTZOAZer eduki multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak: Ekuazioak eta inekuazioak, bektoreak eta zuzena, bi aldagaiko banaketa estatistikoak, polinomioen faktorizazioa eta ekuazioen ebazpena, konikak, parametro estatistikoak eta grafikoak.ZER LORTU BEHAR D
‎Zer eduki multzo landuko ditugu?
‎Lotu eduki multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
2019
‎DBHko curriculumean, aldiz, segurtasunaren atala modu zertxobait zehatzagoan jasotzen da. DBHko 3 mailako diziplinen konpetentzien helburu eta eduki multzoek erreferentzia zuzena egiten diete Interneten arriskuei eta pribatutasunari:
‎EAEko Oinarrizko Hezkuntzaren curriculumak, gizarte multimedia batean bizi garela aipatu arren, alde batera uzten ditu nortasun digitalaren eraikuntza, horren garrantzia eta, noski, horren eragina. Aipamen orokorrak eskasak dira eta aipamen zehatz bakarra DBHko 4 mailako informazioaren eta komunikazioaren konpetentziaren eduki multzoetan aurkitzen da: «Sareko segurtasunarekin, nortasun digitalaren garapenarekin eta ingurune birtualetan pribatutasuna babestearekin lotutako guztia hartzen du bere baitan» (236/ 2015 D., 230 or.).
2020
‎Esanez Clinton matxista zela, arrazista zela, eta latinoei" animalia" deitzen ziela. Hori konbinatuz gero plataforma batetik bestera jarraitzen zaituen eduki multzo batekin osatutako hodeiarekin oso gauza erraza, bide batez esateko, ia denak enpresa berarenak baitira, gure bizi egiturak manipulatzen ari dira". Zu konturatu gabe norbait etengabe belarrira zer pentsatu behar duzun xuxurlatzen ari balitzaizu bezala.
2022
‎Sustatu.eus atariak emandako informazioaren arabera, bestalde, Primeran plataforma 2023ko uztailean hasiko da probetan, 2.000 orduko eduki multzo batekin. Primeranek Ikusi Makusi izeneko bertsio paralelo bat izango du, haurrentzako eduki filtratuekin.
2023
‎Bizi ziklo sexualaren etapetako aldaketei buruzko alderdiak ezagutu eta partekatzea. Helburu horiek praktikara eramaten dira, sexualitatearekin, autokontzeptuarekin, genero rolekin, sexu osasunarekin eta sexu bizitzaren zikloarekin lotutako bost eduki multzotan oinarrituta. Nola lan egiten den Betiere, hasierako ebaluaziotik abiatzen da, eta, horren bidez, hartzaileen ezaugarriak, dauden baliabideak eta taldearen beharrak ezagutu ahal izango dira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia