2001
|
|
Testuak erraz atxiki dakizkioke testuinguru komunikatibo jakinari; gainera, testuinguru komunikatibo esanguratsuak sortzeko ere erabil daitezketestuak. Horrek ahalbidetzen du,
|
eduki
multzo oinarrizkoenak aldatu gabe, landuko diren edukiak komunikazio gaiei lotu ahal izatea.
|
2002
|
|
Ikasleek eskuratu beharreko ezagutzak lau kategoriatan banatuko diraCanale eta Swain en ereduan bereizten diren gaitasunei loturik. HEOKanlau
|
eduki
multzo hauek bereizten dira: Pragmatikoak (testuingurua etatestua); psikolinguistikoak eta linguistikoak.
|
2008
|
|
Curriculum diseinu honetan, ahozko hizkuntza estudio gaitzat hartzen da eta hori den heinean plangintza eta sistematizazio bat eskatzen du irakasle ekipoaren aldetik. Ahozko hizkuntza
|
eduki
multzoak determinatu dituzten komunikazio esparru guztietan landu da (harremanak, komunikabideak, literatura eta ikaskuntza), aho testuak hautatuz, zeinak etapa honetako ikasleentzat egokiak gertatzen diren.
|
2015
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
2016
|
|
b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion
|
eduki
multzoa azalduz.
|
|
b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion
|
eduki
multzoa azalduz.
|
|
b) Bete bigarren osagaiko taula, honako
|
eduki
multzo hauek dagokien tokian jarriz:
|
|
b) Bete bigarrengo osagaiari dagokion taula. Horretarako jar itzazu honako
|
eduki
multzoak dagokien tokian:
|
|
jar itzazu honako
|
eduki
multzoak dagokien tokian:
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
|
eduki
multzoetan ere presentzia handia dute. Oso baliagarriak dira, besteak beste, eguneroko
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
b) Bete bigarren osagaiko taula dauden jarduerei dagokion
|
eduki
multzoa azalduz.
|
|
Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako diagrama hau, talde txikian.EDUKI MULTZOAZer
|
eduki
multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak:
|
|
(Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak: zenbakiak, parametro estatistikoak, berreketa eta erroketa, zenbaki segidak.ZER LORTU BEHAR DUT. Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion helburuekin.ZER JAKIN BEHAR DUT. Kokatu dagozkien lekuetan 2 zereginean emandako erantzunak eta saiatu berriak idazten.ZER EGITEN JAKIN DUT. Kokatu dagozkien lekuetan 2 zereginean emandako erantzunak eta saiatu berriak idazten.Eduki baliabideak eskuratzenZenbaki zerrendetan barrenaenbaki zerrenden txanda iritsi da! Batzuetan, zenbaki zerrenda horiek eredu zehatzenarabera sortzen dira eta eredu horiek gidatzen dituzten arauak topatzea eta,
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin).
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
|
2017
|
|
a) Bete lehenengo osagaiko taula. Jar ezazu
|
eduki
multzo bakoitza bere lekuan.
|
|
b) Osatu bigarren osagaiko taula. Jar ezazu
|
eduki
multzo bakoitza bere lekuan.
|
|
b) Bete bigarren osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako
|
eduki
multzoak dagokien tokian:
|
|
a) Bete lehenengo osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako
|
eduki
multzoak dagokien tokian:
|
|
a) Bete lehenengo osagaiko taula. Jar ezazu
|
eduki
multzo bakoitza bere lekuan.
|
|
b) Osatu bigarren osagaiko taula. Jar ezazu
|
eduki
multzo bakoitza bere lekuan.
|
|
a) Bete lehenengo osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako
|
eduki
multzo hauek dagokien tokian:
|
|
b) Bete bigarren osagaiari dagokion taula. Jar itzazu honako
|
eduki
multzo hauek dagokien tokian: Herentziaren
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
a) Bete lehenengo osagaiari dagokion taula. Horretarako jar itzazu honako
|
eduki
multzoak dagokien tokian:
|
|
b) Bete bigarrengo osagaiari dagokion taula. Horretarako jar itzazu honako
|
eduki
multzoak dagokien tokian:
|
|
b) Bete bigarren osagaiko taula, honako
|
eduki
multzo hauek dagokien tokian jarriz:
|
|
a) Bete lehenengo osagaiko taula. Jar ezazu
|
eduki
multzo bakoitza bere lekuan.
|
|
b) Osatu bigarren osagaiko taula. Jar ezazu
|
eduki
multzo bakoitza bere lekuan.
|
|
Begira itzazu unitatearen bi osagaietako jarduerak. Ondoren, osa ezazue honako taula hau, talde txikian lan eginez.EDUKI MULTZOAZer
|
eduki
multzo landuko ditugu? (Irakurri laguntza moduan aipatzen diren jardueren sarrerak, eta lotu beheko aukerak dagozkien sekuentziekin). Aukerak: Ekuazioak eta inekuazioak, bektoreak eta zuzena, bi aldagaiko banaketa estatistikoak, polinomioen faktorizazioa eta ekuazioen ebazpena, konikak, parametro estatistikoak eta grafikoak.ZER LORTU BEHAR D
|
|
Zer
|
eduki
multzo landuko ditugu?
|
|
Lotu
|
eduki
multzo bakoitza dagozkion helburuekin.
|
2019
|
|
DBHko curriculumean, aldiz, segurtasunaren atala modu zertxobait zehatzagoan jasotzen da. DBHko 3 mailako diziplinen konpetentzien helburu eta
|
eduki
multzoek erreferentzia zuzena egiten diete Interneten arriskuei eta pribatutasunari:
|
|
EAEko Oinarrizko Hezkuntzaren curriculumak, gizarte multimedia batean bizi garela aipatu arren, alde batera uzten ditu nortasun digitalaren eraikuntza, horren garrantzia eta, noski, horren eragina. Aipamen orokorrak eskasak dira eta aipamen zehatz bakarra DBHko 4 mailako informazioaren eta komunikazioaren konpetentziaren
|
eduki
multzoetan aurkitzen da: «Sareko segurtasunarekin, nortasun digitalaren garapenarekin eta ingurune birtualetan pribatutasuna babestearekin lotutako guztia hartzen du bere baitan» (236/ 2015 D., 230 or.).
|
2020
|
|
Esanez Clinton matxista zela, arrazista zela, eta latinoei" animalia" deitzen ziela. Hori konbinatuz gero plataforma batetik bestera jarraitzen zaituen
|
eduki
multzo batekin osatutako hodeiarekin oso gauza erraza, bide batez esateko, ia denak enpresa berarenak baitira, gure bizi egiturak manipulatzen ari dira". Zu konturatu gabe norbait etengabe belarrira zer pentsatu behar duzun xuxurlatzen ari balitzaizu bezala.
|
2022
|
|
Sustatu.eus atariak emandako informazioaren arabera, bestalde, Primeran plataforma 2023ko uztailean hasiko da probetan, 2.000 orduko
|
eduki
multzo batekin. Primeranek Ikusi Makusi izeneko bertsio paralelo bat izango du, haurrentzako eduki filtratuekin.
|
2023
|
|
Bizi ziklo sexualaren etapetako aldaketei buruzko alderdiak ezagutu eta partekatzea. Helburu horiek praktikara eramaten dira, sexualitatearekin, autokontzeptuarekin, genero rolekin, sexu osasunarekin eta sexu bizitzaren zikloarekin lotutako bost
|
eduki
multzotan oinarrituta. Nola lan egiten den Betiere, hasierako ebaluaziotik abiatzen da, eta, horren bidez, hartzaileen ezaugarriak, dauden baliabideak eta taldearen beharrak ezagutu ahal izango dira.
|