Emaitzak: 15
2001 | ||
| Eduki haurren eskueratik kanpo lixibak, garbiketa produktu eta gai toxiko guztiak. | |
Begira botiken muga datak eta | eduki haurren eskueratik kanpo, nolanahi ere. | |
2006 | ||
Azterketako emaitzek agertzen dutenez, etxean azienda | zeukaten haurren %4, 1ek bakarrik du saralearen sukarra eta %3, 1ek, asma. | |
2008 | ||
Erdiek bakarrik | daukate haurrentzako jolastokia, bostetik bik ez dute atsedenlekurik eta hirutik batek ez du eskaintzen ibilgailuak babesteko inolako segurtasun sistemarik. | |
Ez da komeni jarraian bi ordu baino gehiago | edukitzea haurra eguzkitan, eta sekula ez du izan behar eguzkiak gogorren jotzen duen tartean (12:00etatik 16:00etara). | |
ezer berririk ikasi aurretik, etapa honetan dauden haurrek beren nortasuna ezagutu behar dute, eta eguneroko oinarrizko gaitasunetan beren kabuz moldatzeko behar den autonomia pertsonala lortu. Horrela, jakintza arlo honetan, | edukiak haurrei beren gorputz eskema eta besteena identifikatzen irakastea, beren gorputza eta mugimenduak modu koordinatuan kontrolatzen irakastea eta, jakina, eguneroko bizitzan autonomiaz jarduteko funtsezkoak diren zainketa pertsonaleko, higieneko eta osasuneko ohiturak hartzen irakastea dira. Ingurunea ezagutzea: | |
2009 | ||
Aldagelak igerilekutik urrun badaude, komeni izaten da igerileku ondoan banku bat edo toki berezi bat | edukitzea haurrak erantzi eta janzteko. | |
2010 | ||
Alderdi hori kontuan hartzea komeni da, ura edaten dutela azpimarratzeko, batez ere egun beroenetan. Amaren esneak behar adina ur | dauka haurraren egarria asetzeko Emakume haurdunak eta bularreko haurrak. Fetuaren bilakaera eta garapena elikagai guztien ekarpen egokiaren araberakoa da, besteak beste, likidoena. | |
2011 | ||
Abiatu aurretik, komeni da jakitea garraioen baldintzak zein diren, hotelek zer zerbitzu | dauzkaten haurrentzat eta aseguruek zer nolako estaldurak ematen dituzten. | |
autobus konpainia batzuek aukera bakarra uzten dute haurtxoekin bidaiatzeko: besoetan eraman behar izaten dira, ez dutelako | edukitzen haurrak eramateko aulki berezirik (maxi cosia) ez eta norberak eraman dezakeen aulkia jarlekura lotzeko uhal berezirik ere, zeinak homologatua egon behar baitu. | |
2012 | ||
Hori guztia kontuan hartuta, bistan da eskolako jantokiak garrantzi handia | daukala haurren elikaduran eta heziketa nutrizionalean. | |
Eta berdin gertatzen da postreekin edo menu bereziekin ere (glutenarekiko intolerantzia, diabetesa edo beste elikadura beharrizanen bat | daukaten haurrentzako platerak izaten dira, are arreta gehiagoz prestatu beharrekoak hutsegite edo deskuiduak saihesteko). | |
bi testu paralelorekin aurkezten diren liburuak dira, hizkuntza desberdinetan, beste hizkuntza bat intuizioz eta oinarrizko hizkuntzarekin konparatuz ikasteko aukera ematen dutenak. Horiek aukeratzeko, garrantzitsua da kontuan hartzea | edukia haurraren adinera egokitzen dela eta tipografia erraz eta tamaina egokikoa dela. Haurrentzako DVDa: | |
2018 | ||
Eskolako jantokiek zeregin garrantzitsua | daukate haurren eta nerabeen elikaduran. | |
2022 | ||
tabakoa Honekin lotutako edukia: armak edo terrorismo eta indarkeria mota guztiak Egiazkoak ez diren haurrentzako | edukiak Haur eta familientzako praktika gomendatuak — Ordainagiriak ematen dituzte. Bai. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 15 (0,10) |
Lehen forma
daukate | 2 (0,01) |
edukiak | 2 (0,01) |
edukitzea | 2 (0,01) |
Eduki | 1 (0,01) |
dauka | 1 (0,01) |
daukala | 1 (0,01) |
daukaten | 1 (0,01) |
dauzkaten | 1 (0,01) |
eduki | 1 (0,01) |
edukia | 1 (0,01) |
edukitzen | 1 (0,01) |
zeukaten | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 15 (0,10) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki haur | 15 (0,10) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki haur eskuera | 2 (0,01) |
eduki haur adin | 1 (0,01) |
eduki haur berak | 1 (0,01) |
eduki haur egarri | 1 (0,01) |
eduki haur eguzki | 1 (0,01) |
eduki haur elikadura | 1 (0,01) |
eduki haur eraman | 1 (0,01) |
eduki haur erantzi | 1 (0,01) |
eduki haur jolastoki | 1 (0,01) |
eduki haur plater | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |