Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2001
Eduki haurren eskueratik kanpo lixibak, garbiketa produktu eta gai toxiko guztiak.
‎Begira botiken muga datak eta eduki haurren eskueratik kanpo, nolanahi ere.
2006
‎Azterketako emaitzek agertzen dutenez, etxean azienda zeukaten haurren %4, 1ek bakarrik du saralearen sukarra eta %3, 1ek, asma.
2008
‎Erdiek bakarrik daukate haurrentzako jolastokia, bostetik bik ez dute atsedenlekurik eta hirutik batek ez du eskaintzen ibilgailuak babesteko inolako segurtasun sistemarik.
‎Ez da komeni jarraian bi ordu baino gehiago edukitzea haurra eguzkitan, eta sekula ez du izan behar eguzkiak gogorren jotzen duen tartean (12:00etatik 16:00etara).
‎ezer berririk ikasi aurretik, etapa honetan dauden haurrek beren nortasuna ezagutu behar dute, eta eguneroko oinarrizko gaitasunetan beren kabuz moldatzeko behar den autonomia pertsonala lortu. Horrela, jakintza arlo honetan, edukiak haurrei beren gorputz eskema eta besteena identifikatzen irakastea, beren gorputza eta mugimenduak modu koordinatuan kontrolatzen irakastea eta, jakina, eguneroko bizitzan autonomiaz jarduteko funtsezkoak diren zainketa pertsonaleko, higieneko eta osasuneko ohiturak hartzen irakastea dira. Ingurunea ezagutzea:
2009
‎Aldagelak igerilekutik urrun badaude, komeni izaten da igerileku ondoan banku bat edo toki berezi bat edukitzea haurrak erantzi eta janzteko.
2010
‎Alderdi hori kontuan hartzea komeni da, ura edaten dutela azpimarratzeko, batez ere egun beroenetan. Amaren esneak behar adina ur dauka haurraren egarria asetzeko Emakume haurdunak eta bularreko haurrak. Fetuaren bilakaera eta garapena elikagai guztien ekarpen egokiaren araberakoa da, besteak beste, likidoena.
2011
‎Abiatu aurretik, komeni da jakitea garraioen baldintzak zein diren, hotelek zer zerbitzu dauzkaten haurrentzat eta aseguruek zer nolako estaldurak ematen dituzten.
‎autobus konpainia batzuek aukera bakarra uzten dute haurtxoekin bidaiatzeko: besoetan eraman behar izaten dira, ez dutelako edukitzen haurrak eramateko aulki berezirik (maxi cosia) ez eta norberak eraman dezakeen aulkia jarlekura lotzeko uhal berezirik ere, zeinak homologatua egon behar baitu.
2012
‎Hori guztia kontuan hartuta, bistan da eskolako jantokiak garrantzi handia daukala haurren elikaduran eta heziketa nutrizionalean.
‎Eta berdin gertatzen da postreekin edo menu bereziekin ere (glutenarekiko intolerantzia, diabetesa edo beste elikadura beharrizanen bat daukaten haurrentzako platerak izaten dira, are arreta gehiagoz prestatu beharrekoak hutsegite edo deskuiduak saihesteko).
‎bi testu paralelorekin aurkezten diren liburuak dira, hizkuntza desberdinetan, beste hizkuntza bat intuizioz eta oinarrizko hizkuntzarekin konparatuz ikasteko aukera ematen dutenak. Horiek aukeratzeko, garrantzitsua da kontuan hartzea edukia haurraren adinera egokitzen dela eta tipografia erraz eta tamaina egokikoa dela. Haurrentzako DVDa:
2018
‎Eskolako jantokiek zeregin garrantzitsua daukate haurren eta nerabeen elikaduran.
2022
‎tabakoa Honekin lotutako edukia: armak edo terrorismo eta indarkeria mota guztiak Egiazkoak ez diren haurrentzako edukiak Haur eta familientzako praktika gomendatuak — Ordainagiriak ematen dituzte. Bai.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia