Emaitzak: 6
2000 | ||
Honi dagokionez, Anzieu k talde transferentziak | eduki dezakeen arazoa sistematizatu du, eta zehaztu ere zehaztu du, giza lotura orotan zirkulazio fantasmatikobat dabilela ekintza prekontziente gisa; eta hau, gizabanakoen mehatxu eta desirainkontzienteen irudimenezko betearazpenen ahalegintzen da? (1986,202 or.). Honek osatuko luke transferitutako edukiaren iturria, eta beraiekmarkatutako indarra eta zentzua norabide horretan doa. | |
2011 | ||
Edozein adinetako pertsonek | eduki dezakete arazoren bat belarriko oreka sisteman, eta, beraz, edozein adinetako pertsonei erasan diezaieke bertigoak. | |
2016 | ||
Testuinguru horretan eskola bihurtzen da gizarte arauek aurreikusten dutena behar bezala ote doan ikusteko behaketa leku ezin hobea. Eskolak gizartean betetzen duen funtzio erreproduktiboaren ikusmiratik, estandarrera egokitzeko eskola haurrak | eduki lezakeen arazoa atzematen denean, arazoaren gaineko begirada«biomedikoa»4 da maizen gizarte honek hobetsiko duena, lehiakortasunari eta arrakastari bakarrik lekua egiten dakien ereduari jarraikiz. Gizarte begirada horren ikuspuntutik, bakarrik behatu egin da non sortzen den desbideratzea, eta, geroago, praktika mediko kimikoekin desbideratze horren konponbidea taktika konduktistekin lehenbailehen sendabidean jarri. | |
2020 | ||
Behategia ezinbesteko tresna bilakatu da, besteak beste, hedabideek euskal hiztunen komunitatea trinkotzeko daukaten garrantzia azpimarratzeko, ekoizpen komunikatiboa transmititzeko daukaten gaitasuna neurtzeko, paradigma sozial eta teknologiko berrian sektoreak | eduki ditzakeen arazoak eta aukerak aztertzeko, kontsumo aldaketen aurrean alternatibak eskaintzeko, hala nola, hedabideak eraginkorragoak izan daitezen eta jende gehiagorengana irits daitezen kontsentsu eta adostasun berriak proposatzeko. | |
Naturaren egoera enpresa bakoitzaren arrisku maparen barnetik aztertu, ebaluatu eta landu beharreko zerbait bilakatu da. Enpresek zeresan handia | eduki dezakete arazo global honi aurre egiteko. Batetik, gizartearekiko duten ardurarengatik. | |
2023 | ||
Nolanahi ere, aurrean duzuna oso serioa da. | Eduki ditzakeen arazo guztiak gorabehera, armada indartsua da Errusiakoa, eta, gainera, etxean borrokatzen ari da. Zuk, aldiz, atzerritik, hainbat tokitatik, ekarri behar dituzu armak, akordioak lortu behar dituzu horretarako... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
eduki | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
eduki ezan | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
eduki ezan arazo | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |