2003
|
|
a. Edukiaren azterketa: ZBk sorturiko dokumentuen (komunikatuak, prentsa agiriak, liburuxkak, afixak...)
|
edukien
azterketa egin dugu, Berelsonenesanetan, komunikazioaren ageriko edukiaren azaltze objektibo, sistematikoeta kuantitatiboa egiteko, baliagarria delakoan (Lopez Aranguren, 1998). Metodologia zehatzari dagokionez, gure dorpetasunez, Krippendorfekproposatzen dituen zenbait prozedurei (Krippendorf, 1980) jarraitu diegu, metodo honek aurkezten dituen abantailak bultzaturik:
|
2004
|
|
Absentzia hori odol analisi soil batekin egiazta daiteke. Ikerketa horrek erakutsi zuenez, MIC 1 izeneko proteina gutxi
|
zeukaten
azterketa egin zuten emakumeek, umea galdu baino aste batzuk lehenago. Ikertzaileek “The Lancet” aldizkariari esan zioten “espekulazio tentatzailea da”, MIC 1 maila apal horiek eragin gabeko abortuen errudun izan daitezkeela.
|
2006
|
|
Horrela argazkiak eta filmak ikusi ahal izango dira, edo musika entzutea, ordenagailurik gabe gertu. Noiz diskoa telebistarekin konektatzen du, eta menu bat agertzen da pantailan horren bidez, hainbat
|
edukiren
azterketa egin daiteke diskoko karpetak. Oro har, unitate horiekin batera etortzen dira urrutiko agintea, hori guztia besaulkitik egin ahal izateko, eta batzuek memoria txartelen irakurgailua dute, zuzenean argazkiak ateratzea.
|
2011
|
|
Tesi honetan, teknika kuantitatiboak (inkesta) eta kualitatiboak (eduki azterketa) nahasten ziren, 13/ 14 urtetako gaztetxoek euskararekiko zituzten burubideak neurtzeko. Ikuspuntu metodologiko teknikotik ikerketa berritzailea izan zen, gaztetxoen euskararekiko jarrerak ezagutzeko, gaztetxo horiek idatzitako idazlanen
|
eduki
azterketa egiten zuelako (Larrañaga, 2003: 159).
|
|
|
Edukien
azterketa egiteko 2010eko uztailean eman zuten telesail bakoitzaren kapitulu bat grabatu zen, ikastetxeetan egin ziren galdeketak eta eztabaida taldeak burutu ondoren. Atal bakoitzak 30 minutuko iraupena izan zuen, publizitatea barne.
|
|
Lau kapituluetako
|
edukien
azterketa egitea erabaki genuen, telesailetan agertzen diren gaien eta espazioen errepikapenek baliozkoak diren ondorioak ateratzeko aukera eskaini digutelako. Are gehiago, lan hau tamaina handiagoko ikerketari bidea zabaltzen dion lehenengo hurbilketa bat baino ez dela kontuan hartzen badugu.
|
2013
|
|
|
Eduki
azterketa egiterakoan, indizeak sailkatzeko irizpideak finkatu, kategoriak sortu eta sailkapen zehatza egin da Bardin, Marie Christine d. Unrugeta Patxi Juaristi Larrinagajarraituz. Eduki azterketan sartu aitzin, testuinguruaren arloan, Eskualduna astekariaz beraz azalpenak eman nahi izan ditugu, ahal bezain xeheki.
|
2014
|
|
3 Madalenako ospitalea zabalik edukitzearekin batera, Soreasuko Sebastian Donearen parrokia eta herriko garbitegia zabalik
|
edukitzearen
azterketa egitea, eta baita herriko merkataritzari eta ostalaritzari sareetan modu erakargarrian beraien berri eman dezaten laguntza posibleak luzatzea.
|
2017
|
|
Pentsamenduaren edukiaren azterketa, besteak beste deliriozko ideien eta haluzinazioen presentzia, kasu gehienetan kaltetuta egongo den mintzairaren bidez egin dugu. Naturala da ondorioztatzea, beraz, gaixo elebidunen hizkuntza aukerak pentsamenduaren
|
edukiaren
azterketa egiteko orduan nolabaiteko eragina edukiko duela.
|
2022
|
|
Horregatik, lehenik eta behin, mugimenduak identifikatu dira eta mugimenduen araberako
|
eduki
azterketa egin da. Behatu diren mugimenduei dagokienez, 4 taulan ikus daitekeen bezala, Hylandek identifikatutako bost mugimenduak identifikatu dira, eta, horiez gain, Antolaketa (ANT) izena eman zaion beste bat identifikatu da.
|