Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2002
‎Hau da, instituzioen estatu gabeko hizkuntzen aldeko kontzientzia indartzea bezain axolakoa da Galeuscako literatura publizitatzeko moduko Interneteko ataria ezartzea. Esandakoa gauzatzeko, Galeuscak denon parte hartzea behar du: egileena, kritikoena, hedabideena, instituzioena eta abar.
2005
‎2002ko inkestarekin alderatuta, Hezkuntzako idazkari nagusiak nabarmendu zuen hezkuntza ona edo oso ona dela uste dutenen proportzioa %27tik %35, 4ra igo dela, eta txarra edo oso txarra dela uste dutenak %23tik %24, 4ra jaitsi direla. Gizarte osoak hezkuntzari eskaintzen dion arreta “gutxiegitzat” jotzen duenez, azpimarratu zuen denek parte hartu behar dutela hezkuntza hobetzeko. Halaber, geletako bizikidetza hobetzeko beharra azpimarratu zuen, izan ere, diziplina falta eta gatazkakortasuna dira elkarrizketatuek hautematen dituzten arazo garrantzitsuenetako batzuk.
2006
‎Ez da lehenago bertze hiri setiaturik ezagutu, hain funts handiz gobernatua. Horren ordainean, denek parte hartu behar genuen Kontseiluak Jainkoaren hitza hedatu eta ezagutarazi beharrez antolatzen zituen guztietan, eta denek haren aginteari men egin, manamenduen begiratzeaz den bezainbatean. Salatariak ez baitziren falta, setiatuen ohe barneraino ailegatzen zen, zenbaitetan, Kontseiluaren begia.
2009
‎lurraldetasun eta autodeterminazio eskubideetan oinarritutako eraikuntzan. Denok parte hartu behar dugu orain, beste iruzur bat gerta ez dadin duela 30 urte bezala.
‎Gizarteko mundua da beste bat, eta hezkuntza sisteman eta gizartean hasten da. Denek parte hartu behar dute bertan, ez azkarrenek bakarrik. Azkenik, adingabe bakoitzaren mundua dago.
2010
‎" Iruditzen zaigu proiektu interesgarria dela beraien motibazioa pizteko, ikusteko lanaren bidez gauza asko lor daitezkeela". Are gehiago, ikasketa arazoak dituztenentzat bakarrik izan beharrean, ekimena ikasle guztientzat onuragarria dela eta denek parte hartu beharko luketela uste du.
‎Hautabide demokratikoa egina du ikastolak. Gurasoek, langileek, pertsonal laguntzaileak, ikasleek, administrazioko ordezkariek, denek parte hartu behar dute haren gestioan eta aktiboki lagundu berorren funtzionamenduan.
2015
‎oraingo komunikabideentzat mehatxu izateko ordez, aukera izan daitekeelako, Pirinioetako eskualdea kohesionatzeko tresna izan daitekeelako, existitzen ez den informazio-biltegi eta sorgune interesgarria izan daitekeelako eta euskararentzat mesedegarri izan daitekeelako. Baina garbi dago, parte-hartzea eta adostasuna lortu nahi badira, proiektua beheretik sortu behar dela, eta gogoeta-prozesuan denek parte hartu behar dutela. Halaber, bakoitzaren independentziari eutsi behar zaio, proiektua bideragarria izan dadin, eta berme ekonomikoak ziurtatu behar dira hasieratik.
2016
‎EH Bilduk, ordea, koalizio klasiko bat ere ez zuen gustuko. ? Denok parte hartu behar genuen, baina ez ziren lau taifa erreinu izan behar eta denen arteko koordinazioa egon behar zuen?. Ahal Duguk, berriz, jarrera anbibalentea erakutsi zuen, Araizen arabera.
‎Eta apustu horri eusten dio gaur egun ere. . Ez genuen koalizio klasikoa nahi, lau taifa erreinu sortzeko arriskua zegoelako; hori esanda, argi genuen gobernuan denok parte hartu beharko genuela?, dio Adolfo Araizek. Santosek bezala, EH Bilduko legebiltzarkideak ere konpromiso mailan ikusten du egungo ereduaren trabarik handiena:
‎Bizipozak asko lagundu digulako, guk ere parte hartzen dugu. Denok parte hartu behar dugu. Pertsonetan oinarrituriko proiektu erreal bat da.
2017
‎–Ez, esan zidan?. Hemen denok parte hartu behar dugu. Frontea ahalegim berezia egiten ari da ahalik eta jende gehien biltzeko.
2018
‎" Manifestazio erraldoia egin nahi dugu eta horretarako deialdi zabala egin dugu: gazteek, langileek, feministek... denek parte hartu behar dute, guztion arazoa delako. Ia orain ere 20.000 lagun elkartzea lortzen dugun", esan du.
2020
‎Euskaldunen eta beste minoria batzuen kasuan, derrigorrezkoa da elkarlana eta elkartasuna. Bakoitzaren eta denen parte hartzea behar da subjektu moduan aritzeko.
2023
‎Horretarako, ikasleen onarpen prozesutik bertatik eragin nahi du —atzo abiatu zen—, 2 urteko haurrekin hasita. Begoña Pedrosa Hezkuntza sailburuordeak (Areatza, Bizkaia, 1975) esan du diru publikoa jaso nahi duten eskola denek parte hartu beharko dutela aldaketa prozesuan. Matrikulazioko berrikuntzak prentsaren aurrean azaldu berritan bildu da BERRIArekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia