Emaitzak: 7
2005 | ||
2002ko inkestarekin alderatuta, Hezkuntzako idazkari nagusiak nabarmendu zuen hezkuntza ona edo oso ona dela uste dutenen proportzioa %27tik %35, 4ra igo dela, eta txarra edo oso txarra dela uste dutenak %23tik %24, 4ra jaitsi direla. Gizarte osoak hezkuntzari eskaintzen dion arreta “gutxiegitzat” jotzen duenez, azpimarratu zuen | denek parte hartu behar dutela hezkuntza hobetzeko. Halaber, geletako bizikidetza hobetzeko beharra azpimarratu zuen, izan ere, diziplina falta eta gatazkakortasuna dira elkarrizketatuek hautematen dituzten arazo garrantzitsuenetako batzuk. | |
2006 | ||
Ez da lehenago bertze hiri setiaturik ezagutu, hain funts handiz gobernatua. Horren ordainean, | denek parte hartu behar genuen Kontseiluak Jainkoaren hitza hedatu eta ezagutarazi beharrez antolatzen zituen guztietan, eta denek haren aginteari men egin, manamenduen begiratzeaz den bezainbatean. Salatariak ez baitziren falta, setiatuen ohe barneraino ailegatzen zen, zenbaitetan, Kontseiluaren begia. | |
2010 | ||
" Iruditzen zaigu proiektu interesgarria dela beraien motibazioa pizteko, ikusteko lanaren bidez gauza asko lor daitezkeela". Are gehiago, ikasketa arazoak dituztenentzat bakarrik izan beharrean, ekimena ikasle guztientzat onuragarria dela eta | denek parte hartu beharko luketela uste du. | |
Hautabide demokratikoa egina du ikastolak. Gurasoek, langileek, pertsonal laguntzaileak, ikasleek, administrazioko ordezkariek, | denek parte hartu behar dute haren gestioan eta aktiboki lagundu berorren funtzionamenduan. | |
2015 | ||
oraingo komunikabideentzat mehatxu izateko ordez, aukera izan daitekeelako, Pirinioetako eskualdea kohesionatzeko tresna izan daitekeelako, existitzen ez den informazio-biltegi eta sorgune interesgarria izan daitekeelako eta euskararentzat mesedegarri izan daitekeelako. Baina garbi dago, parte-hartzea eta adostasuna lortu nahi badira, proiektua beheretik sortu behar dela, eta gogoeta-prozesuan | denek parte hartu behar dutela. Halaber, bakoitzaren independentziari eutsi behar zaio, proiektua bideragarria izan dadin, eta berme ekonomikoak ziurtatu behar dira hasieratik. | |
2018 | ||
" Manifestazio erraldoia egin nahi dugu eta horretarako deialdi zabala egin dugu: gazteek, langileek, feministek... | denek parte hartu behar dute, guztion arazoa delako. Ia orain ere 20.000 lagun elkartzea lortzen dugun", esan du. | |
2023 | ||
Horretarako, ikasleen onarpen prozesutik bertatik eragin nahi du —atzo abiatu zen—, 2 urteko haurrekin hasita. Begoña Pedrosa Hezkuntza sailburuordeak (Areatza, Bizkaia, 1975) esan du diru publikoa jaso nahi duten eskola | denek parte hartu beharko dutela aldaketa prozesuan. Matrikulazioko berrikuntzak prentsaren aurrean azaldu berritan bildu da BERRIArekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
den | 7 (0,05) |
Lehen forma
denek | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
alea.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
den parte hartu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
den parte hartu behar izan | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |