Emaitzak: 5
2011 | ||
Al parecer, los alumnos han mostrado su interés de organizar dichas clases con ritmo de tres horas por semana y dentro del horario lectivo./ b) Contando con el volumen relativamente elevado de profesores euskaldunes existentes en el Centro (-12), se ha previsto iniciar en breve unos Seminarios destinados fundamentalmente a tratar de elaborar en vascuence el lenguaje específico de su carrera con vistas a su posterior aplicación en el ámbito docente y en el profesional» (Ikus «Comisión de Planificación de la Universidad del País Vasco: Comité | de estudio de necesidades universitarias en relación con la Cultura Vasca», ca. 1980 (JMTA). | |
Planifikazio Batzordearen egiteko orokor hauek aurrera ateratzeko lanak hiru lantaldetan banatu ziren: batetik, Comité | de Estudio de Planificacion Educativa, bestetik Comité de Investigación eta, azkenik, Comité de estudio de las necesidades universitarias en relación con la cultura vasca. Azken lantalde hori eratzearen ideia Karlos Santamariarena izan zen euskara eta euskal kulturaren unibertsitate beharrizanak aztertu eta neurriak proposatzeko. | |
Planifikazio Batzordearen egiteko orokor hauek aurrera ateratzeko lanak hiru lantaldetan banatu ziren: batetik, Comité de Estudio de Planificacion Educativa, bestetik Comité de Investigación eta, azkenik, Comité | de estudio de las necesidades universitarias en relación con la cultura vasca. Azken lantalde hori eratzearen ideia Karlos Santamariarena izan zen euskara eta euskal kulturaren unibertsitate beharrizanak aztertu eta neurriak proposatzeko. | |
Oñatin sortu zen, beraz, Comité | de estudio de las necesidades universitarias en relación con la cultura vasca. Batzordearen euskarazko izena gerora jarri zen eta modu desberdinetara idatzita aurkitu dugu: | |
2015 | ||
Gonzalez, J.M. (1998). Calidad de la comunicacion organizacional en la Pymes industriales de laC.A.P.V. segun el grupo | de estudio de mandos. [Doktorego tesia], Euskal HerrikoUnibertsitatea, Bilbo. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
de | 5 (0,03) |
Lehen forma
de | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
UEU | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
de estudio | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
de estudio de | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |