Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 27

2003
‎1917 eta 1921 bitarteko artea ulertu ahal izateko, garaiko artista horiek, ezkerrekoak hain zuzen ere, euren burua nola ikusten zuten ulertu beharra dago. Errusiar iraultza, iraultza propio bezala ulertu zuten, hau da, euren iraultza artistikoa izango balitz bezala.
2009
‎LaburpenaAro Berriko Ameriketako nafar emigrazioaren irudiaz arituko gara, alde batetik, emigranteek sorterriarekiko beren burua nola ikusi edo irudikatu zuten emigrazioprozesuan (herrimina, taldeko kontzientzia eta herrikideen koloniak osatzea) eta, bestetik, nola ikusi zuten aurkitutako Mundu Berria edo arrotza zena, hots, zentzuzabalean bestearen inguruko irudia. Hau dena hurbilagotik ezagutzeko, eta bere mugaguztiak aitortuz, protagonisten testigantzak ezin hobeak dira.
‎Iaz egin zuten lehenengo aldiz, eta aurten ere mila pertsona inguru bildu nahi dituzte kafea hartu eta euskaldunen irudiari buruz solasteko. Kanpoan nola ikusten gaituzten eta geure burua nola ikusten dugun aztertuko dute
‎Gainontzekoak indartsu ikusten dituzula diozu. Zeure burua nola ikusten duzu?
2012
‎Itxaropena (zerbait egin dezakegula ustea) autokontzeptuari lotuta dago, hau da: hainbat arlo edo alderdirekiko geure burua nola ikusten dugun. Hortaz, itxaropena eta autokontzeptua gure ideien eta pertzepzioen mende daude; beraz, intraindibidualak dira.
2013
‎Osabak egindako kontzertuak jarraitzen nituen, baina batzuk.Zaila egin al zitzaizuen Alboka abesbatzaren parte izatea. I.: Nik nire zalantzak nituen sartu nintzenean, onartua izango nintzen edo ez, nire burua nola ikusiko nukeen bertan. Baina ni oso irekia naizenez erraza egin zitzaidan.
‎Hemen dituzu, nahas mahasean; ezarri bakoitza dagokion gelaxkan. Ondoren, zehaztu zure burua nola ikusten duzun egiteko horien aurrean.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zure burua nola ikusten duzun. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zure burua nola ikusten duzun. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adierazi ezazu ikasitako irizpideekiko zeure burua nola ikusten duzun. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu helburu honi dagozkion autoebaluazio jarduerak.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren balorazioa. Adieraz ezazu, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun.
2014
‎1 Hasteko, zuk zure burua nola ikusten duzun eta besteek zu nola ikusten zaituzten konparatuko dugu.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu atal honetan ikasitakoaren hausnarketa eta balorazioa. Lehenengo, adieraz ezazu zeure burua nola ikusten duzun ikasitako irizpideekiko. Ondoren, zure ikaskuntza prozesuaren autorregulazioa osatzeko, egin itzazu ezarritako helburuari dagozkion autoebaluazio jarduerak.
‎Aurrera jarraitu aurretik, egin ezazu ikasitakoaren balorazioa. Adieraz ezazu, ikasitako irizpideekiko, zeure burua nola ikusten duzun.
‎1 Adierazi, ikasitako irizpideekiko, zure burua nola ikusten duzun.
‎Geure burua nola ikusten dugun ez da garrantzizkoa.
2015
‎29 Oso luze jardun dut, baina izan ere halaxe da; otoitzetik irtetean neure burua nola ikusten dudan ondasunez diodanean, labur geratzen naizela uste dut; gero, berriz, inperfekzio ugarirekin, probetxurik gabe eta kaskar ikusten dut. Eta, beharbada, gauza onak ez ditut ulertzen, huts egiten dudala baizik; dena dela, nire bizitzan dagoen aldea ageri agerikoa da, eta zer pentsatua ematen dit.
2017
‎Egia esan, aurten etorriko diren taldeek ez naute erakartzen. Udalak dirutza uzten du hor, eta aprobetxa liteke Euskal Herriko taldeei oihartzuna emateko.Iker Laurobak bere burua nola ikusten du etorkizunean. Ez dakit. Bakarlari moduan ere ez dakit zer egingo dudan.
2021
‎Finalean haren burua nola ikusten duen galdetuta, «aizkora» hitza aipatu du berehala: «Ekainetik hona asko hobetu dut aizkorarekin, baina oso lan fisikoa da, eta errespetuz hartu behar da».
2022
‎Hizkuntzek balio sinbolikoa hartzen dute, metaforikoki azalduta, hizkuntza bakoitza soineko jakin bat bihurtzen da, ezaugarri sinbolikoz jositako soineko. Soineko bakoitza jantzita gure burua nola ikusten dugun eta nola sentiarazten gaituen, nola baldintzatzen duen soineko horrek besteek nola ikusiko gaituzten, horra hor hautu horretan zirt edo zart egiteko pisu handia izango duen zerbait.
‎“Sinetsi”. Ez baita askotan zuk zure burua nola ikusten duzun, da jendeak zer esaten dizun, kinielak, zer espero den zutaz… Hortik askatzeak indar handia eman dit.
‎Kantuan murgilduta zauden honetan, zeure burua nola ikusten duzu bertsolari gisa?
‎Eta zeure burua nola ikusten duzu zirkuitu horren barruan?
2023
‎Hain zuzen, horixe bera egiteko aukera izan zuten 1893ko Munduko Kolondar Erakusketan, Chicagon: emakume estatubatuar zuriek, beren burua nola ikusten zuten erakusteaz gainera, gainerako mundua beren buruarekin alderatuta nola ikusten zuten ere erakutsi zuten.
‎" Zein guapa zauden, argaldu egin zara, ezta?"" 3 kilo gutxiagorekin polittago zaude!" Ohiko aipamen horien aurrean, horren erantzunak izan luke, politagoa norentzat? Garrantzitsuena ez da beste horrek nola ikusten nauen, nik nire burua nola ikusten dudan baizik. Baina kontua da besteek ni nola ikusten nauten, horrek ezinbesteko eragina duela nik nire burua ikusteko moduan, eta are gehiago nerabezaroan; beraz, kontu handiz ibili behar dugu eraikitzaileak ez diren mezu horiekin.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia