2000
|
|
Ekidile edo ekidin zaleak. Bere
|
buruez
irudi positiboa dute, eta besteeznegatiboa. Intimitatea ekiditen dute eta atxikimendu sistema desaktibatzen duteberen buruez duten irudi ona mantentzearren.
|
2001
|
|
a) Bere
|
buruaz
irudi positiboa izatea, euskalduntzeko/ alfabetatzeko egindakoahaleginari ondo iriztea, ingurune euskaldunetan euskaraz gogo onezjardutea eta euskarak eta euskal kulturak eskaintzen duen aberastasunabalioestea.
|
2004
|
|
14 urtetik gorako lau pertsonatik batek egiten jarraitzen du. Bizi ohiturekin (gorputza, irudia eta osasuna zaintzea), espainiar herritarrak bere
|
buruaren
irudi positiboegia du, edo inkestetan ez du egia osoa esaten. Internet ez da merkaturatzen erosteko eta ordaintzeko bitarteko gisa:
|
2011
|
|
UDPren kalkuluen arabera, 65 urtetik gorako pertsonen %8k gizarte boluntariotzako lanak egiten ditu. Horiek «beren
|
buruaren
irudi positiboagoa, gogo aldartea eta parte hartzen ez duten pertsonek adierazten duten baino osasun egoera handiagoa» erakusten laguntzen dute. Erakundeentzako abantailak.
|
2012
|
|
Bere gaitasun emozionalak eta afektiboak garatzeko, bere
|
buruaren
irudi positiboa eta benetakoa eratzeko.
|
|
Eskolak, era berean, esperientziak bizitzeko eta bere
|
buruaren
irudi positiboa egitea ahalbidetuko dioten proposamenak egiteko aukerak eman behar dizkio haurrari, bere gaitasunetan konfiantza izanik, pertsona gai gisa eta ikasteko aukerak dituen ikasle gisa ikusteko eta aintzakotzat hartzeko bere burua.
|
|
–Bigarren zikloan, hauek izango dira helburuak: haurrak hizkuntza erabiltzea, bizi den inguruneko ezaugarri fisikoak eta sozialak ezagutzea, bere
|
buruaren
irudi positiboa eta orekatua izatea eta oinarrizko autonomia pertsonala izateko behar diren funtsezko portaera ohiturak lortzea.
|
|
Haur Hezkuntzako bi zikloetan garapen afektiboa, mugimendua eta gorputzaren kontrolerako azturak, hizkuntza eta komunikazio adierazpenak eta bizi diren ingurunearen ezaugarri fisiko eta sozialen aurkikuntza zaindu behar dira progresiboki. Gainera, haurrek beren
|
buruaren
irudi positibo eta orekatua eraikitzea erraztu behar da.
|
|
Horretarako, zentzumen hezkuntzari emango zaio lehentasunezko arreta. Gainera, haurrak bere
|
buruaren
irudi positiboa eta orekatua eraiki dezan eta gero eta autonomia pertsonal handiagoa izan dezan bideratuko da.
|
|
Haur bakoitzak bere
|
buruaren
irudi positiboa izan dezan eta errealitatearen kontzientzia izan dezan lortu behar da.
|
2023
|
|
Umorea izan liteke erasokorra, gutxieslea, sarkastikoa; bere jomuga den pertsona iraintzen eta mintzen duena. Umorea izan liteke arazoak ebazteko estrategia proaktiboa eta umoreak lagun dezake osasun psikologikoa hobetzen Umore zentzu handiagoa dutenek beren
|
buruaren
irudi positiboagoa eta autoestima gehiago dute eta barne herstura eta depresio gutxiago agertzen dute.
|
|
Umore zentzu handiagoa dutenek beren
|
buruaren
irudi positiboagoa eta autoestima gehiago dute eta depresio, barne herstura eta estres gutxiago hautematen dute (Abel, 2002). Umoreak laguntzen du estresari aurre egiten (Marziali, McDonald and Donahue, 2008; Bizi, Kenan eta Beit Hallahmi, 1988).
|
|
Umorea izan liteke arazoak ebazteko estrategia proaktiboa eta umoreak lagun dezake osasun psikologikoa hobetzen (Kuiper, Grimshaw, Leite eta Kirsh, 2004; Ford eta Ferguson, 2004). Umore zentzu handiagoa dutenek beren
|
buruaren
irudi positiboagoa eta autoestima gehiago dute eta barne herstura eta depresio gutxiago agertzen dute (Abel, 2002; Nezlek eta Derks, 2001).
|