2006
|
|
Batez besteko kontsumitzaile arrunta kontzeptua zehaztu nahi denean, kontuan hartu behar da kontsumo zabaleko kontsumitzaileak ez direla publizitatearentzako helburu; izan ere, publizitate mezuaren jasotzaile edo hartzaileak gutxi gorabehera
|
bi
muturren erdian kokatu dira, hau da, arreta gutxien eta gehien jartzen dutenen artean, mezuak inolako arazorik gabe sinesten dutenen eta susmo txar handiz jasotzen dutenen artean, alegia. Batez besteko kontsumitzaile arrunta publizitate hartzaile normala izango da, publizitatearekiko ez da zorrotzena izango ezta sinesterrazena ere; ongi informaturik eta adi egongo da; halaber, publizitate komunikazioaren mezuaren konbentzigarritasunaz jabetzen den pertsona arrunta izango da (Massaguer, 1999:
|
2007
|
|
Diferentzien proportzioa da hori: 10 6= 6 2 Analogia matematikoak, hiru kide badauzkagula, laugarrena asmatzeko500, edo
|
bi
muturren artean erdi doia aurkitzeko balio du (Humboldt-en aburuz hizkuntza «erdiko mundu» bat da, autonomoa, objektuen eta adigaien artean), bi muturrak banatu eta lotu egiten dituela; eta hori
|
2012
|
|
Areago: nola lortu
|
bi
muturren erdian dauden herritarren sostengua, gehienak dira horiek?, idealismo itsuan erori gabe? –bizi garen gizarteari erreparatuta, hobe errealismoari eusten badiogu?.
|
|
Nirea erdiko maila zela, edo beheko bizimoduaren maila gorena esango genukeena, eta berak, bizitzan asko ikusia zenez gero, bazekiela hura zela munduan bizi ahal izateko mailarik onena, gizonaren zoriontasunari gehien egokitzen zitzaiona; ez zituela langileen mailaren zoritxarrak eta nekaldiak, bihotz esturak eta oinazeak, eta ezta goi mailakoen harrotasun, apainkeria, handinahi eta bekaizkeriaren arriskurik ere. Esan zidan egoera horren zoriontasuna epaitzeko gauza bat hartu behar nuela kontuan, alegia, hori zela jende guztiak nahi zuen bizimodua; erregeak askotan beren buruaz errukitzen zirela, gauza handiak egiteko jaio izanaren ondorio tamalgarriengatik, eta nahiago luketela
|
bi
muturren erdian, behartsuaren eta aberatsaren artean, egokitu izana; eta gizon jakintsua zenak garbi aitortzen zuela maila horren benetako zoriontasuna, bere otoitzetan ez pobretasuna 2 eta ez aberastasuna ez emateko eskaera egiten zuenean.
|
|
Batez besteko kontsumitzaile edo kontsumitzaile arruntaren kontzeptua zehaztu nahi denean, kontuan hartu behar da kontsumo zabaleko kontsumitzaileak ez direla publizitatearentzako helburu: izan ere, publizitate mezuaren jasotzaile edo hartzaileak gutxi gora behera
|
bi
muturren erdian kokatu dira, hau da, arreta gutxien eta gehien jartzen dutenen artean, mezuak inolako arazorik gabe sinesten dutenen eta susmo txar handiz jasotzen dutenen artean, alegia. Batez besteko kontsumitzailea publizitate hartzaile normala izango da, publizitatearekiko ez da zorrotzena izango ezta sinesterrazena ere; ongi infornaturik eta adi egongo da; halaber, publizitate komunikazioaren mezuaren konbentzigarritasunaz jabetzen den pertsona arrunta izango da (Massaguer, 1999:
|
2018
|
|
Areago: nola lortu
|
bi
muturren erdian dauden herritarren sostengua gehienak dira horiek, idealismo itsuan erori gabe, bizi garen gizarteari erreparatuta, hobe errealismoari eusten badiogu.
|
2021
|
|
soldadua eta postaria bi muturrak dira, eta erdian dago gerran hildako laguna. Hilda dago, ez du ezer irabazteko ez eta ezer galtzeko, eta horrek ematen dion askatasunetik eta erlatibismotik saiatuko da
|
bi
muturrak erdirantz hurbiltzen. Kontua da soka bakarra dela denentzat».
|