Emaitzak: 7
2002 | ||
Beraz, ezin dugu hitz egin zibilizazioen arteko gatazkaz, baizik eta eredu totalitario baten inposaketak sortzen dituen eragin eta erreakzioez. Ezin dugu pentsatu kultura biren arteko gatazka (Islama vs Mendebalde anglofonoa) baliabide aztertzaile bakarra denik, kultura anitz eta ezberdinen osotasuna zehazten delako | bi kontzeptu nagusi sinplifikatzaile horietan. Ezin dugu, azkenez, pentsatu gatazkaz ikuspegi horizontalean, argi dagoenean Ipar Hego kontzeptua dela nagusitzen dena, istilu guztien oinarrizko gako bezala. | |
2005 | ||
Eredu honen adibidetzat, eskola instituzio politiko libretzatjotzen duen mugimendua dugu. Mugimendu hori XIX. mende bukaera etaXX. mende hasierakoa izan zen, eta | bi kontzeptu nagusi nabarmendu ziren: askatasuna eta autogestioa. | |
2012 | ||
( | Bi kontzeptu nagusi horiek poli-milien ideietatik hartuak dira; baina ETA pmk, erreforma gertatzen ari zenean, berehala negoziatzeko parada ikusten zuen; ETA mk, berriz, epe luzeago bat ikusten zuen). | |
2016 | ||
«Esan daiteke Si vis pacem, para bellum en, oso laburbilduta, geure buruari egiten genion galdera zela ea zer gertatzen den su etenaren ostean orain arte sortu den iruditeria guztiagaz, eta gero memoria historikoari erreferentzia handiagoa egiten zion fase bat ere izan genuen, eta etorkizuna asmatzea izan da Katalepsis en helburua». Baina lanean hasi ahala, fase guztiak elkarrekin nahastu zaizkiela diote orain Aurrekoetxeak eta Ruizek, eta, horregatik, | bi kontzeptu nagusi izan dituzte azkenean erakusketako piezak sortzeko ardatz: babesa eta tentsioa.Zilindro itxurako elementuak eta material gogorrak dira nagusi erakusketan, baina oso egoera hauskorretan jarri dituzte guztiak. | |
2020 | ||
Atal honetan aztertuko diren | bi kontzeptu nagusiak nortasun profesionala eta garapena izango dira. Izan ere, irakasleek nortasun profesionalari buruz hitz egitean, enfasi handia jarri dute garapenean. | |
2021 | ||
Historiografia kontuetan gelditzeko, ikusi behar da zein diren kapitulu hortan hobetsi zituen ardatzak. | Bi kontzeptu nagusi erabili zituen, guziz garaikoak zirenak. Lehen ezaugarria ageri da idatzi zuelarik Euskal Herrian" ez dela literatura nazionalik"(" Mais il n’existe pas de littérature nationale proprement dite"). | |
Gure ereduari deitzen diogu' arreta integralean oinarritzen den eta pertsona erdigunean duen eredua'. Duintasuna eta eskubideak dira | bi kontzeptu nagusiak". |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bi | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Berria | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bi kontzeptu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bi kontzeptu nagusi | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |