Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 28

2000
‎Ez al zen hura guztia ni berriz ere suntsitzeko antolaturiko konplot beldurgarri bat? Azken bi galdera hauek irribarrea ekarri zuten ene ezpain zartatuetara. Obsesio zaharren loratzea ote zen?
2008
‎Hain zuzen ere, herentziak eta inguruneak giza garapenaren ezaugarriak eratzean duten eraginari buruzkoa. Honako bi galdera hauei erantzuten saiatzen da: batetik, zer nolako eragina dute garapenean faktore biologikoek, genetikoek, naturalek eta hereditarioek?
‎Pertsona horiek jakin behar dute jarrera horrek aukerak kentzen dizkiela beren karrera profesionalari. 8 Talde lana Taldean lan egiteko gai den jakiteko metodo erraz bat bi galdera hauei erantzutea da: Eroso al zaude enpresako beste pertsona batzuekin batera lan komun bat egitean?
2009
‎Euskaltzainburuarekin batera, euskaltzainburuordeak, idazkariak, diruzainak, Jagon sailburuak eta Iker sailburuak osatzen dute Akademiaren Zuzendaritza. Bi galdera hauei erantzun diete guztiek.
2011
‎Maiatzaren 5ean mahai ingurua antolatu zuen Tolosaldea Osasun Publikoaren Alde plataformak, alderdi politiko bakoitzak garbi erantzun ziezaien bi galdera hauei:
2012
‎Azkenik zure iritzia jakin nahi dugu. Lagun iezaguzu bi galdera hauek erantzunez.
‎Hasteko, kontuan hartu behar da galderak egiteko moduak berak askotan erantzuna baldintzatzen duela. Gaur egungo mendebaldeko herrialdeetan askatasun pertsonala asko baloratzen da; horregatik, oso emaitza ezberdinak edukiko lituzkete printzipioz gai bera aztertzen dituzten ondoko bi galdera hauek, adibidez:
2014
‎Naroa Odriozola – Azpeitiko batxilergoko gazteen herriko hizkuntzekiko lotura afektiboa eta hizkuntza horien erabilera: azpeitiera, euskara batua, gaztelania beste itemetan baino esanguratsuago edo altuagoa izan da eta baliteke iritzi desberdin hainbat egotea bi galdera hauen baitan. Horregatik, balore absolutuei begiratu zaie eta" euskara batua eskolarekin lotzen dut" itemak %58an erabateko adostasuna lortu du (40tik 23 pertsonak), %8an adostasuna (8 pertsonak), %13an ez ados eta ez ez ados (5 pertsonak), %8an ez adostasuna (3 pertsonak) eta %3an (pertsona 1) erabateko ez adostasuna.
‎Euskalgintzak, halaber, nabarmendu du aurrez izena emateko orrietan bi galdera eginda «erraz» jakingo litzatekeela «benetako» eskaria zenbatekoa den. Bi galderak hauek lirateke: «Zein auzotako haur eskolan matrikulatu nahi duzu zure seme alaba?» eta «Zein hizkuntzatan?».
‎Hain zuzen ere, herentziak eta inguruneak giza garapenaren ezaugarriak eratzean duten eraginari buruzkoa. Honako bi galdera hauei erantzuten saiatzen da: batetik, zer nolako eragina dute garapenean faktore biologikoek, genetikoek, naturalek eta hereditarioek?
‎Idatz iezadazu iruzkin justifikatu bat honako bi galdera hauei erantzunez:
‎1 Lauko taldetan jarrita, hitz egin ikusitako film laburrari buruz. Horretan laguntzeko, erantzun honako bi galdera hauei. Har ezazue kontuan zer ikasi duzuen aurreko unitatean literaturari eta solasaldiei buruz.
2015
‎Dokumentazioa eta Informazio telematikoari buruzko azken bi galdera hauen kasuan, galdetegiari emandako erantzuna bakarrik kudeatuz gero, hurrenez hurren, 17 eta 9 pertsona dira informazioa" Gaztelaniaz gehiago" edo" Gaztelaniaz beti" banatzen dela uste dutenak (%6, 4 eta %3, 4). Gehiengoak uste du" Euskaraz gaztelaniaz beste"," Euskaraz gehiago" edo" Euskaraz beti" ematen dela, hurrenez hurren, dokumentazioa 226k eta informazio telematikoa 227k (%85, 2 eta %85, 6).
2016
‎Demagun azelerazioa konstantea izan dela bi kasuetan. Erantzun honako bi galdera hauei:
2017
‎Demagun azelerazioa konstantea izan dela bi kasuetan. Erantzun honako bi galdera hauei:
‎Bestetikikusi dugu berezko zirkulazioa dagoenean, subjektu osasuntzuetan behintzat, O2Hb seinaleak taupadenondorioz sortutako gorabeherak ere badituela. Beraz, burmuinean neurtutako O2Hb seinalea erabilgarriaizan daiteke gaur egun ondo ulertzen ez diren bi galdera hauei erantzuteko: (1) nola neurtu etamonitorizatu BBB suspertze masajearen eraginkortasuna, eta (2) noiz berreskuratzen du OKBBGkopazienteak berezko zirkulazioa.
‎Demagun azelerazioa konstantea izan dela bi kasuetan. Erantzun honako bi galdera hauei:
2018
‎Azterketa egiteko bi galdera hauei erantzun nahi diegu:
2019
‎Liburuxka honek bi galdera hauei erantzun nahi die:
‎Eta azkenik, zer neurritaraino da independentea. Esan gabe doa azkenekoa dela interes gehien pizten duen auzia, hots, neutraltasunarena. Aitzitik, puntu horretara iristeko, ezinbestekoa zaigu aurreko bietan gelditzea, bi galdera hauen analisiak hirugarrengoari erantzuna ematen lagunduko digu eta. Hortaz, joan gaitezen banan banan.Lehenengoari dagokionez, kanpainaren izaera ezohikoa kontuan izatea komeni da.
2020
‎Oraindik orain eraman du Los lobos ezizeneko taldeak kasik 7 milioi euroko dirutza, eta Espainia guztian milioiek ikusi omen dute, eta gurean ere, kopuru zehatzik ez badakit ere, nago askotxok ikusi dutela. Honako bi galdera hauei erantzuten saiatuko naiz idatzi honetan: 1 Zergatik dute holako arrakasta era horretako lehiaketa programek?; Zer dute kritikagarri?
‎Hala ere, azpimarratu dugun esaldi horrek ez du esan nahi Gizarte Zientziak ez duela berariazko irizpiderik ebaluatzeko garaian. Gizarte Zientzien helburu nagusia bada etorkizuneko herritarrak prestatzea eta herritar horiek sozialki eskudunak izatea, esan nahi dugu bi galdera hauei erantzuten jakin behar dugula, arlo pertsonalean zein profesionalean garatu ahal izateko behar adina trebetasun izanda: Zer jakin nahi dugu Gizarte Zientziak ebaluatzen ditugunean?
2021
‎Behin aurkezpenak eta balorazioen itzulia eginda, ebaluazio ariketa txiki bat egitea proposatuko da, eta horretan ere irakasleak parte hartzea komeni da. Bi galdera hauei erantzungo diegu:
‎Behin aurkezpenak eta balorazioen itzulia eginda, ohiko ebaluazio ariketa egitea proposatuko da, eta, aurrekoetan legez, horretan ere irakasleak parte hartzea komeni da. Bi galdera hauei erantzungo diegu:
‎Errutinari bukaera emateko, ebaluazio ariketa txiki bat egitea proposatuko da, eta horretan ere irakasleak parte hartzea komeni da. Bi galdera hauei erantzungo diegu:
2022
‎Aldea eta aldia. Behin batean bi galdera hauek idatzi nituen: " ze denbora da gorputzaldia?"," ze leku da arratsaldea?"
‎Tailerra baliatu genuen gure zuritasunarekin lotutako pribilegioak aztertzeko eta euskaldun bezala bizi ditugun zapalkuntzekin sortzen zaizkigun korapiloez hitz egiteko. Ariketa batean, bi galdera hauen bueltan ibili ginen eztabaidan: “Zein pribilegio ditut nik zuri bezala?
2023
‎Jakin aldizkaritik eskatutako artikulua. Ondoko bi galdera hauek planteatu zizkidaten: Ze ondorio eta zer garrantzi dute, zure ustez, euskara batuaren ekarpenek?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia