Emaitzak: 6
2008 | ||
Artikulu honen egilea aztertzen saiatzen da Sobietar Batasunaren erorketaren osteko Errusiako aldaketa politiko eta ekonomikoek sorrarazi zuten gizarte berria. Analisi hau egiteko Mendebaldeko historialarien ikuspuntua ahal den neurrian baztertzea proposatzen du. Horrela, Errusiako gizartearen barne dinamikak errealitate berri bat | bezala ulertu ahal izango dira eta ez soilik krisi sakonean sartuta dagoen herrialde baten ondorio bezala. | |
2009 | ||
Beti, eman zaidanaren barruan naiz eta dihardut? Azkenik, hori dena eman didanak ematen dit, eskaintza bezala, ez inposizioa?, dena grazia | bezala ulertu ahal izatea. Neure erabaki bat izan behar du fedeak, baina nire fedea ez da neure erabakia eta obra. | |
Aurrera segi eta erreferentziekin buru belarri murgildu baino lehen, geldialdi bat egingo dugu gure bidean. Izan ere, erreferentziak behar | bezala ulertu ahal izateko, aldagaien balioak memorian nola gordetzen diren ezagutzea komeni zaigu lehenbizi. Jar dezagun adibide erraz bat: | |
2010 | ||
Horrenbestez esan dezakegu, energeiaren hirugarren dimentsioaren haritik, agerian geratzen diren erlazio horiek lagungarri direla, hain zuzen, hizkuntza komunitate bakoitza dagokion ama hizkuntzaren indar historikoaren akzio esparru | bezala ulertu ahal izateko. Ama hizkuntzaren eta hizkuntza komunitatearen arteko interakzio horretan sortutakoak produktu historikoak dira, bai, baina hazkunde" naturalaren" indar paregabea eta kontra egiteko gai den bizitzaren indar paregabea duten produktu historikoak. | |
egungo hizkuntzaren pedagogiarentzat funtsezkoa da linguistikak berak" mikrolinguistika" izatetik" makrolinguistika" izatera emandako pausoa; izan ere, horri esker, hizkuntz irakaskuntzak ere gako bezala hartu ditu hizketa ekintza eta hizkuntz erabilera. Horren haritik," hizkuntz konpetentzia" —zeinen jabekuntza hizkuntz irakaskuntzaren helburu den— jakite hirukoitz | bezala ulertu ahal izango da, hala nola, aldi berean elokutiboa (logika), idiomatikoa (gramatika) eta espresiboa (diskurtsoa) den jakite bezala. Eta horrek, nola ez, eragin zuzena izango du hizkuntz irakaskuntza bera antolatzeko eta diseinatzeko moduan, ze horrek ez dio hemendik aurrera hainbeste jarraituko eredu linguistiko formal bati, baizik eta batez ere eredu funtzional komunikatibo bati. | |
2016 | ||
Hortik ere gure estatistika datuen, zuzentze neurrien? beharra, hauek behar | bezala ulertu ahal izateko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bezala | 6 (0,04) |
Lehen forma
bezala | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Jakin liburuak | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Kondaira | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bezala ulertu | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
bezala ulertu ahal | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |