2000
|
|
Nor izan liteke bermatzaile? Nork berma lezake
|
beste
subjektu bati buruz ari dela, berau,. Wo Es warsoll Ich werden, formulari erantzunez subjektu gisa bere Zera ra etorri (advenire) dela?
|
2006
|
|
Alabaina, publizitate agentzia batek edo sortzaile batek publizitate kanpaina baterako espresuki eginiko publizitate sorkuntzekin batera, aurretik existitzen diren lanak erabil ditzakete publizitaterako, nahiz eta xede horrekin ez diren sortu eta jabego intelektuala sortzailea ez den
|
beste
subjektu batena izan daitekeen. Kasu horietan, ez da nahikoa xedea publizitaterako pentsatua izatea; beharrezkoa da, halaber, asmakuntza jarduera kanpora begira egina egotea.
|
|
Azkenik, gerta daiteke agentziak
|
beste
subjektu batengana jotzea horrek gauza dezan iragarlearen publizitate hedapenerako kontratua; komisio kontratuaren arauen arabera, komisio hartzailearen ordezkapena deritza horri. Dagokigun kasuan erosketen banaguneek hartuko dute agentzien lekua.
|
|
Hala eta guztiz ere, sailkapen hori ez zen erabat osoa, subjektu arras garrantzitsuak uzten zituelako kanpoan, besteak beste, iragarlea eta publizitatearen hartzaile edo kontsumitzaile potentziala. Iragarlearen garrantzia zalantzan jarri gabe, Estatutuak ez zuen garrantzi handiko
|
beste
subjektu bat jaso, hau da, kontsumitzaile potentziala; gaur egun, aldiz, publizitate jardueran elementu pasiboa izan arren, ezin izango litzateke egin publizitatea eta jarduera bera kontuan hartu gabe (Martín, 1972: 56).
|
2012
|
|
Azkenik, gerta daiteke agentziak
|
beste
subjektu batengana jotzea horrek gauza dezan iragarlearen publizitate hedapenerako kontratua; komisio kontratuaren arauen arabera, komisio hartzailearen ordezkapena deritza horri. Dagokigun kasuan erosketen banaguneek hartuko dute agentzien lekua.
|
|
Alabaina, publizitate agentzia batek edo sortzaile batek publizitate kanpaina baterako espresuki eginiko publizitate sorkuntzekin batera, aurretik existitzen diren lanak erabil ditzakete publizitaterako, nahiz eta xede horrekin ez diren sortu eta jabego intelektuala sortzailea ez den
|
beste
subjektu batena izan daitekeen. Kasu horietan, ez da nahikoa xedea publizitaterako pentsatua izatea; beharrezkoa da, halaber, asmakuntza jarduera kanpora begira egina egotea.
|
|
Hala eta guztiz ere, sailkapen hori ez zen erabat osoa, subjektu arras garrantzitsuak uzten zituelako kanpoan, besteak beste, iragarlea eta publizitatearen hartzaile edo kontsumitzaile potentziala. Iragarlearen garrantzia zalantzan jarri gabe, Estatutuak ez zuen garrantzi handiko
|
beste
subjektu bat jaso, hau da, kontsumitzaile potentziala; gaur egun, aldiz, publizitate jardueran elementu pasiboa izan arren, ezin izango litzateke egin publizitatea eta jarduera bera kontuan hartu gabe (Martín, 1972: 56).
|