Emaitzak: 8
2007 | ||
Izan ere, horiei esker, haurrek bereganatzen dituzte besteenikuspegia hartzeko gaitasuna eta antzeko gaitasun soziokognitiboak, eta, horrekinbatera, hainbat gauza ikasten dituzte beren buruaz, beste pertsonez, harremanez etaantzekoez. Ondorioz, saiatu behar dugu haurrak | beste haurrekin jolas daitezen. | |
2011 | ||
Naturaltasunez jokatzea, eta haurrari azaltzea eskolara doala, | beste haurrekin jolastuko dela eta oso ondo pasatuko duela. | |
Haurtzarotik kontsumismo apetatsua saihestu behar da, eta publizitateak ez dio uzten haurrei eragin handia ematen. Haurrak gurasoekin, anai arrebekin edo | beste haurrekin jolastera ohitu behar dira. Hala ere, bakarka jolasteko uneak errespetatu behar dira. | |
2012 | ||
Ukituen bizitza erabat mugatua da. Ahaleginak saihestu eta gehiegi nekatu behar dute, hau da, parkean | beste haurrekin jolasteko aukerarik ez izatea. Tenperaturak altuegiak edo baxuegiak badira ere ezin dira kanpoan geratu; bainuko uraren tenperatura ere garrantzitsua da. | |
2013 | ||
Lurrean sakabanatuta zeuden egunkarietan marrazkiak egiten aritu gara gero, eta, azkenean, gelan bueltaka lauoinka karrerak egiten hasi gara. Eskola itxi zutenetik hilabete edo pasa da, eta ordutik | beste haurrekin jolasteko aukerarik ez dut izan. Gure etxe ondoan ez da ia haurrik bizi eta gehienetan anaiarekin nola edo hala entretenitu beharra izaten dut; beraz, gaur goizean han beste haur batzuekin jolasean ibiltzeko aukera izanda, gustura egon naiz. | |
2014 | ||
3 Elkartu zenbait haur. Alde handia dago adingabeko bat baino gehiago dagoenean edo bat baino gehiago dagoenean. Bere anai arrebekin edo | beste haurrekin jolastea, oro har, entretenitzen dituena da. Aukera ona izango litzateke seme alaba bakarrentzat bi adingabeko edo txikiagoak elkartzea, gurasoak (familiakoak edo lagunak) egoera berean daudenean eta haiek zaintzeko txandakatzen direnean. | |
2017 | ||
Uriz Andre Maria Erreginaren katedralerantz oinez itzuli zen, eskuak atzean bildurik, burumakur eta pentsakor: ...rdizainak kupelak hobeto lotu izan balitu kupelik ez erortzeko, edo kupelak erori zirenean haurrek burdinazko uztairik hartu izan ez balute jolasteko, edo. azken batean, soldaduek Mina harrapatzearren alferrikako bidaiarik egin izan ez balute edo karriketan barna zeukaten guztiarekin jendeari eraso izan ez baliote edo, besterik gabe, gertaera horietako bat bakarra izan ez balitz, orduan Iñigo ere | beste haurrekin batera jolasteari utzi eta etxera bilduko zen. | |
2020 | ||
Urruntze soziala bete behar da (bi metro, zazpi urrats inguru): oraingoz ezin izango dugu | beste haurrekin jolastu, ez lehengusuak, aiton amonak… ikusi, baina bideo-deiak ditugu haiekin hitz egiteko. Babestuta aterako gara eta ezin da ezer ukitu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
beste | 8 (0,05) |
Lehen forma
beste | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
beste haur | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
beste haur jolastu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |