Emaitzak: 8
2009 | ||
MIDEM, Munduko Musikaren Merkatua, izan da asteburu honetan eta | bertako parte hartzaileen hitzetan, musikaren industria erabat aldatuko ondorengo 2 urteetan. Blackberry telefono funtzio anitzari esker, esaterako, gazteentzako berrikuntzak sartuko dira, beste zerbitzari batzuekiko elkarreragina ahalbidetzen baitu eta milioika aplikazioa eskura jartzen baititu. | |
Kanpotik batu ziren batzuek zeharka borrokatuzuten, beste batzuek, berriz, zuzenean. Erbesteko eta | bertako parte hartze handihorrek erakusten du Espainian borrokatzen zena ez zela bakarrik penintsulara mugatzen zen kontu bat. Espainia jokaleku zen eta hainbat arrazoiren sorburu, bainabesterik ez. | |
2013 | ||
Musika eta sinbolo horien arteko erlazioak agertzen dira. Hori horrela, musika lan, errepertorio eta are genero oso batek, kulturak, eskualdeak eta identitate sozialak adieraz ditzake, | bertako parte sentituz, horretara gogatuz, behinik behin musikak irauten duen bitartean. | |
2016 | ||
Poztu nau entzuteak bai Bilboko Udalak bai Portu Agintaritzak ahalegin estra egingo dutela. Baina, batez ere, bere burua berriz asmatzea da orain egin beharrekoa; proiektuari mila buelta eman eta ilusioa berpiztea, guztiok senti gaitezen | bertako parte garrantzitsu, grazia handiagoko etorkizun hobea izango duen etorkizunerako bidean. | |
2021 | ||
Gainera, sozializazio prozesuan, herriko gizarte ekimenetan parte hartzeak edota antolatutako taldeproiektuetan aktibo izatea errazagoa da. Nabarmendu dute atzerritarren sozializazio prozesuan | bertakoek parte hartzen dutela modu aktiboan, baina berariazko eskaera egiten dute are eta gehiago parte har dezaten. Esan daiteke, kasu askotan, harrera gizartearen parte batek behintzat lagunkoi jokatzen duela hizkuntza ikastearen prozesuan ezinbestekoa den sare sozialak jostean. | |
Lehenik eta behin, argi dago bertso eskolek DLH orok ardatz duen hezkuntzaasmo garbia dutela (Ruiz de Gauna, 2012), | bertako parte hartzaileen alderdi kognitiboa garatzea xede izanik. Izan ere, nerabeek berek azpimarratzen dute burua lantzeko ariketa bat dela bertsoa: | |
2022 | ||
Zergatik izaten dugu oihu egiteko gogoa eskolatik ateratzen garenean? Zergatik dauka eskolak | bertako parte hartzaileen ongizatea eragozteko halako gaitasuna? | |
Susmoa dut gaztelaniazko saioei —eta | bertako parte hartzaileei— baimentzen dizkiegun joera eta ateraldiak gogorrago epaitzen ditugula euskaraz ari direnean. Bada begirada atzerakoi hori eranzteko garaia. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
bertako | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Berria | 1 (0,01) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Kondaira | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
bertako parte | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
bertako parte hartzaile | 3 (0,02) |
bertako parte garrantzitsu | 1 (0,01) |
bertako parte hartu | 1 (0,01) |
bertako parte hartz | 1 (0,01) |
bertako parte sentitu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |