2009
|
|
MIDEM, Munduko Musikaren Merkatua, izan da asteburu honetan eta
|
bertako
parte hartzaileen hitzetan, musikaren industria erabat aldatuko ondorengo 2 urteetan. Blackberry telefono funtzio anitzari esker, esaterako, gazteentzako berrikuntzak sartuko dira, beste zerbitzari batzuekiko elkarreragina ahalbidetzen baitu eta milioika aplikazioa eskura jartzen baititu.
|
|
Kanpotik batu ziren batzuek zeharka borrokatuzuten, beste batzuek, berriz, zuzenean. Erbesteko eta
|
bertako
parte hartze handihorrek erakusten du Espainian borrokatzen zena ez zela bakarrik penintsulara mugatzen zen kontu bat. Espainia jokaleku zen eta hainbat arrazoiren sorburu, bainabesterik ez.
|
2010
|
|
Obra bat prestatzen ari zarenean harira joan behar izaten da eta sorkuntzari toki gutxiago ematen zaio.Zertan da une honetan Urnietako antzerki tailerra. M.M.: Orain ez dago martxan,
|
bertako
parte hartzaileak Urnieta´59 lana prestatzen ari dira, eta hori bukatzean berriro jarraipena izango du.Zein dira tailerrean parte hartzeko pertsona egokiak. M.M.: Edozeinek parte hartzeko modukoak dira tailerrean egiten ditugun ekintzak.Lotsatiak ere bai. M.M.:
|
2013
|
|
Musika eta sinbolo horien arteko erlazioak agertzen dira. Hori horrela, musika lan, errepertorio eta are genero oso batek, kulturak, eskualdeak eta identitate sozialak adieraz ditzake,
|
bertako
parte sentituz, horretara gogatuz, behinik behin musikak irauten duen bitartean.
|
2016
|
|
Poztu nau entzuteak bai Bilboko Udalak bai Portu Agintaritzak ahalegin estra egingo dutela. Baina, batez ere, bere burua berriz asmatzea da orain egin beharrekoa; proiektuari mila buelta eman eta ilusioa berpiztea, guztiok senti gaitezen
|
bertako
parte garrantzitsu, grazia handiagoko etorkizun hobea izango duen etorkizunerako bidean.
|
|
Jose Domingo Aizpurua, Karlos Martin, Patxi Segurola, Xabier Aranburu “Xomorro” eta Olatz Altuna behintzat bai; Olatzek alabari idazten dion gutuna, benetan gutun ederra, epe laburrerako ametsa ere adierazten duena, epe laburrerako amets txiki handia espetxean dagoenarentzat. Karlosena ez da gutxiagorako, hunkigarria da, urragarria ere bai... Usurbildarrek ere parte hartuko dute aurkezpen ekitaldian ezta. Hainbat herritan aurkezpenak egiten ari gara, eta iruditzen zaigu garrantzitsua dela herri horietan
|
bertako
parte hartzaileak izatea; alegia liburuan agertzen direnek edo nahiz liburuan parte hartzaile ez izan espetxe edo erbestetik igaro direnek aurkezpen horietan parte hartzea. Liburu hau eta liburu honen edukia herritarrengana hurbiltzeko bitartekari egokienak herritarrak dira, espetxeratuen edo erbesteratuen ametsak ezagutzen dituzten herritarrak, eta Usurbilek badu horretatik aukera, zorionez edo zoritxarrez.Gainerakoan zertarako baliatu nahi zenukete urtarrilaren 21eko ekitaldia. Usurbildarrek edo ingurukoek, leukakeen edozeinek, liburuko edukiaren berri jakin dezan baliatu nahi genuke ekitaldia.
|
2019
|
|
Auzoko ekimen berezia da, euskaratik haragoko mugimenduak sortzen dituena. Jatorri desberdinetako herritarrak biltzeko espazioa, kultur artekotasuna modu praktikoan bizitzera eramaten duena. pakistandarrak, marokoarrak, errumaniarrak, ekuadortarrak, espainiarrak, euskaldunak... bildu daitezke bertan, eta egiari zor, ez da migrazio estatistiken profiletako datuen ispilu
|
bertako
parte hartzea. Bizi baldintza gogorrak dituzten etorkinak dira batik bat.
|
2021
|
|
Ondoren, galdera irekiak egin zitzaizkien. Galdera horietan bertso eskolara joatearen zergatia, bertso eskolak ematen edo aportatzen diena eta
|
bertako
parte izateak beraiengan (izaeran, iritzian, pentsaeran, etab.) duen eraginari buruz galdetu zitzaien.
|
|
Lehenik eta behin, argi dago bertso eskolek DLH orok ardatz duen hezkuntzaasmo garbia dutela (Ruiz de Gauna, 2012),
|
bertako
parte hartzaileen alderdi kognitiboa garatzea xede izanik. Izan ere, nerabeek berek azpimarratzen dute burua lantzeko ariketa bat dela bertsoa:
|
2022
|
|
Zergatik izaten dugu oihu egiteko gogoa eskolatik ateratzen garenean? Zergatik dauka eskolak
|
bertako
parte hartzaileen ongizatea eragozteko halako gaitasuna?
|
|
«Familiek eragile batzuk edo besteak aukeratzea ez da bihurtu behar gizarte bereizketarako faktore». Eskolak segregazioa eta gizarte bazterketa gainditzeko ahaleginean «aktiboki parte hartzea» ezinbestekoa izango da
|
bertako
parte izateko.
|
|
Susmoa dut gaztelaniazko saioei —eta
|
bertako
parte hartzaileei— baimentzen dizkiegun joera eta ateraldiak gogorrago epaitzen ditugula euskaraz ari direnean. Bada begirada atzerakoi hori eranzteko garaia.
|