Emaitzak: 6
2005 | ||
Halaz ere, eduki berriek ez dute ikaslearen egitura kognitibotikurrunegi edo hurbilegi egon behar. Eduki | berria ikaslearen egitura kognitibotik osourruti badago, edukiez jabetzea zailegi gertatuko zaio ikasleari. Eduki berria ikaslearen egitura kognitibotik oso gertu edo oso hurbil badago, eduki berria errazegiaizango da ikaslearentzat. | |
Eduki berria ikaslearen egitura kognitibotik osourruti badago, edukiez jabetzea zailegi gertatuko zaio ikasleari. Eduki | berria ikaslearen egitura kognitibotik oso gertu edo oso hurbil badago, eduki berria errazegiaizango da ikaslearentzat. | |
Eduki | berriak ikasleek dakizkiten edukietara egokitzea. Horrela, irakaskuntza ikaskuntzan progresio koherentea gertatuko da. | |
2011 | ||
Eskola ez dadin bihurtu «mehatxupeko hizkuntza bigarren hizkuntza da» moduko erakundea, beharrezkoa da helduek ere hizkuntza gutxitua ikastea, eta horrela, hizkuntza hori etxeko hizkuntza bihurtzea. Modu horretara, belaunaldi | berrietako ikasleak eskolara joango lirateke hizkuntza txikia lehen hizkuntza dutela. Garbi dago, beraz, ez dela nahikoa esparru bakar batean eragitea (eskolan, adibidez), eta, aldiz, beharrezkoa dela, aldi berean, beste esparru batzuetan ere eragitea (etxeko/ kaleko esparruetan, adibidez). | |
2015 | ||
Ikasleek ekimen sena, ikasten ikastea eta gaitasun zibiko etasozialekin loturiko konpetentziak garatzeko zer egin daitekeen ikertzea. Hemendik abiatuz, EkimenSena bultzatzen duen Ikaskuntza Modulua sortu zen, hiru konpetentzia horiek garatzeko moduluarendiseinu optimoa zein izan litekeen aztertzen jarraitzen da orduz geroztik, betiere dinamika etaikaskuntza metodologia | berriek ikasleengan duten eragina zein den ikusiz. | |
2019 | ||
Aspektu bat gehi dezakegu ere, irakasle H2 hiztun | berriak ikaslearen rola hartua duela hilabete batzuk lehenago.Honekin, badaki edo argi irudika dezake zer bizi duen H2a ikasten duen pertsona batek: irakasleak edo ikaskideekerraten dutenean ez dena xeheki ulertzea, ulermen orokorrarekin egitea, interpretatu behar izatea ulertzen diren edoulertzea suposatzen diren elementuetatik abiaturik, ikaskideek erreakzioetatik (linguistikoak ez diren bestebaliabideetatik), saiakerak egitea (akatsak eginez, ikasketa prozesuaren barne izanez hauek), etab... |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 6 (0,04) |
Lehen forma
berria | 2 (0,01) |
berriak | 2 (0,01) |
berriek | 1 (0,01) |
berrietako | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
berri ikasle | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
berri ikasle egitura | 2 (0,01) |
berri ikasle eskola | 1 (0,01) |
berri ikasle jakin | 1 (0,01) |
berri ikasle rol | 1 (0,01) |
berri ikasle ukan | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |