2000
|
|
Erakunde berri honen jarduera, ordea, oso eztabaidatua izan zen, eta handik hiru urtetara, 1989an alegia, hori ere deuseztatu eta gaur egun indarrean dagoena, CSA hain zuzen, ezarri zen ikus entzunezko sektorea araupetzeko, are eskuduntza zabalagoekin, telekomunikazioen gainekoa, berriz, galduegin zuen?. Komunikazio askatasunaren gaineko legea eraldatzeko 2000ko lege
|
berriak
ez du funtsezkoeraginik izango CSAren egituran (bai, ordea, eskuduntzetan, zabalagoak izango baitira hauek hemendikaurrera). Badirudi, hortaz, bere aintzidariek eskuratu ez zuten legitimitatea eta egonkortasuna lortu duelaCSAk.
|
|
Esan beharrik ez dago, Estatu sortu
|
berriak
ez zuela oraindik Antzinako Erregimenaren hezkuntza eraikuntza ordezkatzeko mekanismorik; baina horren suntsitzea bultzatu zuen.
|
2002
|
|
Halaber, maiz, unibertsitate batean argitaratuko liburuen
|
berri
ez dute izatenbeste unibertsitateetako irakasleek, jakintza arlo berekoak izanda ere. Beraz, informazio truke handiagoa egin behar da, eta liburuak idazteko ere, unibertsitatedesberdinetako irakaslez osatutako autore taldeak sortu lirateke.
|
|
Esfera sozialen diferentziazio funtzionalarekin (ere), nortasunak eta ez nortasunak, jarraikortasunak eta hausturak eman daitezkeenean, dibergentziei eta kontingentziei aurre egin behar zaie. Oztopoa, ordea, erlijioa esfera pribatura iragatean datza, horren ondorioz sistema
|
berriek
ez baitute kontingentzia murriztuko duen Jainkoa.
|
|
Jakina da gero eta kolektibo zabalagoak daudela elkarri begira; elkar ikusten ote duten da hain argi ez dagoena. Gero eta gehiago dira elkarren berri duten nazioak eta herriak; hala ere, sarritan ematen du, elkarren berri eduki arren elkarren
|
berririk
ez dutela, elkar ezagutzen ez dutela. Ingurukoek sortzen dutenari buruzko informazio gero eta bolumen handiagoaren jabe da gizakia, baina informazio prozesamenduetan sarritan egiten da kale.
|
2005
|
|
–betidanik? ezagutzen diren elementuak jatorri harrigarrienez52 justifikatzen dira; baina
|
berriek
ez dute tokirik. Eta, bestalde, historian tokirik ez duenaisiltasunez estaltzen da.
|
|
Hurrengo egunean Informatzaile Grafikoen Elkarteak ateratako komunikatubatean babesa eskatzen zaie Barne Sailari zein Hondarribiko Udalari. Era berean, protesta gisa, egun horretan egingo den manifestazioaren
|
berri
ez dutela emangoazpimarratzen dute51 Izan ere, ebazpenaren kontrako manifestazioa egin zen egunhorretan. Emakumeek soilik eramandako pankartaren leloa guztiz esanguratsua da:. Alardea pakean utzi.
|
2007
|
|
Lehen objekzioakorganizazio berrietako ekoizpen kognitiboaren ulermen ahula berresten du. Organizazio
|
berriek
ez dute diziplina eremuko ezagutza sortzen; ezagutzen integrazioz, modu transdiziplinarrean ekoizten dute. Informeak egiten dituzte; alegia, komunikazio zientifikoaren emaitzak.
|
2008
|
|
Lehen itxuran, legedi
|
berriak
ez zituen gauzak gehiegi aldatu, hautesleen eta hautagaien arteko bereizketarekin jarraitu baitzuen, eta hautagaien artean nekazari lur jabeak nagusitzen zirelako. Hautesle kopurua 102koa zen, gutxi gorabehera auzokideen antzekoa.
|
|
Jabe berriek debekatuta zeukaten lurrak zarratzea, pertsona eta abereen bideak oztopatzen bazituzten. Baina praktikan jabe
|
berriek
ez zituzten baldintzok bete, eta horrek tokian tokiko istiluak eragin zituen. Eibarren bertan, Juan Bautista Albizuri lur zati bat zarratzen saiatu zen, baina udalak ez zion baimenik eman.
|
2009
|
|
Bere statuts edo araudiak aldatu ziren 2000 urtean eta bereziki kendu zen lehendabiziko helburua zerbitzu publiko baten lortzea euskaraz, horren ordez euskal irratigintza sustatzea jarrita. Frantzian entzun ikus lege
|
berria
ez du oraindik [2001ean] bozkatu Jospinen gobernuak, eta aurreko egoeran gara beti: Radio Locale Privée, A kategoriakoa.
|
2010
|
|
Euzkadiko Jaurlaritzak zituen ospitale eta aterpetxetara, 480 gaixo etaelbarritu. 300 barrukoren
|
berririk
ez zuen Monzonek. Azkenik esan, Gurs enaterpea hartu zutenetako bi hil egin zirela eta gainerako 591k barruan jarraitzenzutela.
|
|
Magistratuak legezkotasuna bilatzen du, ordena publikoaren mantenua. Legearekiko morrontza horrek justifikatzen du LPLk magistratuei ofizioz beren eskuduntza aztertzeko aukera ematea (LPLren 5 art.) edo froga fasean aintzatesten dizkien ahalmenak487 edo hobeto ebaztearren eginbideak erabakitzeko aukera (LPLren 88 art.). Era berean, betearazpen prozesuan, magistratuak ondasun nahikoen
|
berri
ez badu, zordunaren ondasunen berri ematea eska diezaieke dagozkion erakundeei edo erregistro publikoei (LPLren 248.1 art.); edo betearazi behar den diruzko obligazioen eraginkortasuna lortzeko, pertsonaren intimitate eskubideak ezarritako mugen barruan, finantza entitateetara edo gordailu entitateetara edo beste pertsona pribatu batzuengana jo dezake informazio eske (LPLren 248.2 art.). Berdints...
|
2011
|
|
Dagoeneko hori gertatzen ari da, eta aurrerantzean gertatukoda. Orduan, Internet bidez zure
|
berri
ez badute, ziurrenik telebistaren edo irratiarenbidez ere ez dute zure berri izango. Egungo irrati eta telebista kontsumitzaileenbelaunaldia desagertuko da, eta, dakizunez, gazteen gustuek ez dute zerikusi handirikirratia transistore bidez entzuteko edo telebista ikusteko, beren saio kuttunak dituzte, Interneten bidez jaisten dituzte eta nahi dutenean kontsumitzen dituzte, ipodean edoetxean, «pendrive»a deskargatuta.
|
|
Halere, kontsumo horren ondorioren
|
berri
ez dute. Esate baterako, ez dakite gauza handirik teknologia komunikatiboek garraiatzen dituzten eduki sinbolikoen jabetza eskubideei buruz.
|
|
Anna Mariaren arabera, gauzen balio materialaz ez zen inoiz interesatu Salvador. Diruaren balioaren
|
berririk
ez zuen. Arrebak egin behar izaten zituen ordainketak.
|
2015
|
|
Genozidio kanpainetan parte hartzen duten guztiek ezdute dolus specialisik. Behe mailako soldadu askok ez dute taldea suntsitzeko asmorik; aregehiago, kanpaina kriminalaren helburu
|
genozidaren
berri ez duenik ere izaten da. Kasuhorietan, honako galdera hau sortzen da:
|
2017
|
|
Bereziki praktiketako errealitatearekiko ulermen konplexuago izateko eta teoria eta praktikaren arteko zubiak eraikitzeko (Hammerness et al., 2005; Goodwin, 2002). Baina aldi berean, ikerketa horiek baieztatu dute irakasleen prestakuntzaz lotutako proposamen eta metodologia
|
berriek
ez dutela ekarpen esanguratsurik egin irakasleentzat beharrezkoak diren ezagutza moduen eraikuntzan. Kasu gehienetan ezagutza teorikoa ezagutza praktikoari gainjarri izan zaio, edo eta ezagutza mota batetik besterako transferentzian (ezagutza teorikotik praktikora, edo alderantziz) oinarritutako irizpideak erabili izan dira, eta ez ezagutza bien (teorikoa eta praktikoa) arteko elkarrekintza ardatz dutenak (Mauri et al., 2016).
|
|
Paisaia hauskorra bezain betierekoa eta betierekoa bezain atzeraezina da. Elementuarrotz batek hauskorra bezain betierekoa eta betierekoa bezain atzeraezina den orban ezabaezinbat sor dezake muga politikoen
|
berri
ez duen lurralde batean. Batzuetan elementu arrotza etapaisaian utzi duen arrastoa bateraezinak izan daitezke, gauza bera.
|