Emaitzak: 6
2011 | ||
"... teoriaren | berri ez genuen UEMAn, eta egin dugun hausnarketa estrategikoarekin hasi gara irakurtzen honen inguruan, baina irakurtzen hasi garenean aplikaziotik teoriara egin dugula salto konturatu gara". | |
2013 | ||
Erabilera eremu nozioaren arrakasta handiarekin batera haren eduki teorikoa pixkanaka lausotuz joan da. egungo banaketa, bai eta barietate kodifikatuak sortzeko beharra ere, inprentaren asmakuntzarekin batera" Europako lehen iraultza ekolinguistiko handia" (Baggioni 1997) eragin zuen prozesua. Horrelako kasuetan, eta hala nola prentsaren, irratiaren, mezularitza elektronikoaren eta Interneteko sare sozialen kasuan bezalaxe, pentsa daiteke komunikabide | berriak ez duela soilik aurreko eremuen errealitatea zehazten, baizik eta erabilera eremu berriak eratzen dituela, aurretik zeudenekiko autonomoak, bere baldintza soziolinguistiko eta teknologiko propioekin. | |
2014 | ||
Hitanoaren baitan paradigma aldaketa bat izaten ari da, hikatzaile belaunaldi | berriek ez baitituzte arau hauek betetzen praktikoki, nahiz eta hala eskatzen dieten helduak arau horien arabera tratatu (gehienbat herri txikietan). Berdintasunezko hitano bat bersortzen ari dira hitano hiztunak. | |
Argi eta garbi hitanoaren aldaketa nabarmena bere usadiozko arau sozialekiko atxikimenduan datza. Hitanoaren baitan paradigma aldaketa bat izaten ari da, hikatzaile belaunaldi | berriek ez baitituzte arau hauek betetzen praktikoki, nahiz eta hala eskatzen dieten helduak arau horien arabera tratatu (gehienbat herri txikietan). Berdintasunezko hitano bat bersortzen ari dira hitano hiztunak. | |
2015 | ||
Zentzu horretan, garrantzitsua izango da, benetan ikasle etorri berriak gure kulturara gerturatu nahi baditugu, eredu integratibotik egitea eta ez asimilazio eredutik. Berry eta besteek (1989), proposatutako akulturazio estrategiarik jarraiki, ikusten dugu nola eredu integratiboak, identitate aditiboak sortzen laguntzen du, hau da, etorri | berriak ez du bere kultura baztertzen eta harrera lurraldeko kultura jasotzen du. Hori da eredurik orekatuena baldin eta benetako integrazio bat lortu nahi bada. | |
2017 | ||
6.1 Hiztun berrien gaitasunari buruzko iritzi negatiboak bistan da hiztun | berriek ez dutela konfiantzarik beren buruaren gain, ezta oso adituak direnak eta dialekto tradizional bat ikasteko ahalegin berezia egin dutenak ere. elkarrizketaren egunean, g1 (28 urte, gizonezkoa) irlanderako graduondokoa lortzeko puntuan zegoen, baina etsia hartuta zegoen ez zekizkielako hizkuntzaren arau guztiak: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
berri ez | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
berri ez ukan | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |