Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2004
‎Hori horrela izanda, sarrcra honen helburu orokorra ZTGk dakarrcn zientziaren etateknologiaren irudiaren berri cmatea izango da, orain arte aintzat hartu ez diren eta jadaaipatu ditugun arazocn multzo bcrriarcn zilegitasuna aldarrikatzcarckin batera, Laneanzehar, zientzia eta tcknologia soziaiki eratutako crrealitateak direla crakutsi oslcan, zuzenzuz.encan zienlzia teknologiaren erregulazioaren (kontrol publikoaren) arazoari heldukodiogu (5 atala), Ezagutza eredu klasikoa ezbaian jarriz (3 atala) eta tcknologiaren iruditradizionalak hankaz gora ipiniz (4 atala), soziaiki eraikiak diren zerok sozialki erregulatu (kontrolatu) behar direla argudiatuko dugu. Hala cta guztiz. crc, lchenik eta behin, ZTGikasketen aitzindarien berri emanez ekingo diogu lanari (2 atala). Bukatzeko, ondorioeihelduko diegu (6 atala).
2015
‎otoitz, Gaubeila, barau, haragi uzte, diziplina, lan, laztasun eta Jesu Kristo gure Jaunak, on guztien emaileak, aipaturiko monasterio honetako mojei eginarazten dien arimako nahiz gorputzeko beste edozein jardueratan esku hartzea. Eta honetaz gainera, nahi dugu eta gure borondatea da, monasterio honi aipaturiko San Paulo monasterioko edozein moja profesadunaren heriotzaren berri eman dakionean, gutariko bakoitzak eta gero etor daitezenek, beti betiko, zazpi penitentzia salmoak letaniarekin batera esango eta errezatuko ditugula behin adieraztea. Eta beraiek gugatik beste horrenbeste egitera behartu dezatela beren burua.
2017
‎Biharamunean bertan ni lo sakonegi batetik esnatu ezinik nengoenean deitu zidan Arte Ederretako irakasleak, eta kafetegi batean gelditu ginen ilunabarrerako. ...atera zela errepikatu zidan eta halaxe jarraitzen zuela, bazegoelako nire literaturari buruzko ikuspegian gertakari eta pasadizo txikien gainean oinarritzen zen narratibaren goresmen bat miresgarria egiten zitzaiona, eta horrelako zerbait egin nahian zebilela bera ere, erantsi zuen, arte garaikidearen historia ikasleei kontatzeko orduan, eta bezperan izendatzen hasitako ikasleen proiektu zenbaiten berri emateari ekin zion. Telefonoz ari ginen hizketan eta ez nengoela gorputzaldi oso onarekin adierazi nion, bezperan herrira itzuli eta bidean ginebra batzuk edan nituela taxizalearekin eta ondoren kalean aurkitu nituen bi morroirekin hasi nintzela sesioan, nire neskarekin ohean ikusi nituenak zirelakoan, eta jarraitu nuen nire desenkusen zerrenda egiten, baina alferrik izan zen,, hori guztia kontatuko didazu gero, irrikan nago jakiteko?, esaten baitzidan.
2018
‎Uste al duzue metodologia eta prozesua azaleratzea beharrezkoa dela? Lekukotza baten berri emateari ekin dio batek: Galdera hori buruan kolpeka izan dugu sarritan.
2021
‎25). Bourdieuren oinarrizko kontzeptuak baliatuko ditugu euskal literatura itzuliari erreparatzeko; hortaz, horiei buruzko zenbait jakingarriren berri emanez ekingo diogu hurrengo atalari.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia