Emaitzak: 7
2004 | ||
Desertuan aurrera, gero eta bakartiago, gero eta aspertuago, lehenengo erorialdiak nozitu nituen, eta sufrimendu handia eragiten zidaten indarrak egin behar izaten nituen Balantzategiko ukuiluaren epelera ez itzultzeko; ukuiluaren epelera eta ukuiluaren musikara, zeren nenbilen bezala, behi makalengandik bereizita eta beste, galdu egiten bainuen Genovevaren diskoak entzuteko txanda. Baina ez nuen nolanahiko behia izan nahi, eta itzuli ordez, denbora pasatzeko modu | berriak asmatzeari ekin nion. Eta baita asmatu ere, nik hosto jostaketa deitzen nuena tartean. | |
2010 | ||
Horma kontra suari ihes egin behar dion arratoiaren antzera, poliziak uxatzeko bitarteko | berriak asmatzeari ekin genion. Halako batean, ureztodietatik Nerbioiko ur zikinak erabil genitzakeela bururatu zitzaion baten bati. | |
2016 | ||
premia berriei erantzuteko, material | berriak asmatzeari ekiten | |
2017 | ||
Industria kimikoak gertatzen diren prozedura kimikoak ezagutzen ditu, eta horiek kontrolatzeko bideak jartzen ditu, gizarteak eskatzen dituen hainbat eta hainbat gai sortzeko. Besteak beste, premia berriei erantzuteko, material | berriak asmatzeari ekiten dio. Nola egiten da hori? | |
2020 | ||
Ahozkotasunak eta munduarekiko erresistentzia emozionalak Etxamendiren narratiba gidatzen dutela erakusten saiatzen gara. Idazleak ezaguturiko mundu idiliko folklorikoa desegitean, Etxamendiren obra narratiboak geroaldi | berriak asmatzeari ekiten dio. | |
2021 | ||
Asperdurari dagokionez ere, dena ezin baita dibertigarri izan, egungo ume eta gazte hiper eszitatuek ez dakite" aspertzen", ez dakite asperdurari etekina ateratzen eta zer edo zer | berria asmatzeari ekin, irudimena lantzen, une orotan egon behar baitute entreteniturik. Hori guztia gutxi balitz, Lacey, Cobb eta beste batzuen lan etnografikoek erakusten digute ikasle mota bi dagoela; batetik, eskolarekin identifikatzen dena eta eskolaren balioak bere egiten dituena eta, bestetik, eskolaren aurkako sentimenduak garatzen dituena. | |
Erresilientzia da bidea! Horregatik, sasi erresilientzia hipermodernoan ezkutatu beharrean egoerara moldatu, egoera aldatzen saiatu beharrean—, Foucaulti eta Butleri jarraituz, ikasleek jarki lukete nagusi diren indibidualizazio ereduei aurre egiteko eta bestelako subjektibotasun eredu | berriak asmatzeari ekiteko —zeinetarako nahitaezkoak liratekeen izpiritu kritikoa eta hausnarketa. Horrenbesteko askatasunarekin (eta zoriontasunarekin), alabaina, benetan zaila da nerabe eta gazteek jarkitzeko arrazoirik aurkitzea eskolan, zoriontsuak baitira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berri | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Pamiela | 3 (0,02) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berri asmatu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
berri asmatu ekin | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |