Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 67

2000
‎Argentinan taldean eta haurrekin lan egiten zutenak (Moccio, Pavlovsky, Martinez Bouquet e.a.), eta, batez ere, Frantzian haur eta nerabeekin lan egitenzuten terapeuta eta psikoanalistak (Gravel, Bourreauk, Testemale, Monod, Anzieue.a.) izan ziren psikodramak adin hauetan lan egiteko zituen abantailaz jabetuzirenak. Beraien prestakuntza psikoanalitikoa izanik, jabetuz joan ziren ezen, portaera eta enkoadre arazoak gutxitzeaz gain, zerbait gehiago eskaintzen zuelapsikodramak. Hauen artean bereziki Lebovici, Diatkine, Soccaras eta Kestenbergizan ziren psikodrama eta banakako psikoanalisiaren gerturapena jorratu zutenak.
2003
‎2 Autoeskoletako eskuliburuetan istripuen arrazoi nagusiei eta segurtasun aktibo eta pasiboko sistemen abantailei buruzko informazioa sartzea. 3 Gidari berriek berariazko zehapen sistema izango dute, beren prestakuntzarako. Gidabaimenaren lehenengo bi urteetan hiru arau hauste larri edo bi oso larri eginez gero, kendu eginen da, eta ezin izanen da beste arau hauste bat egin urtebete geroago arte.
‎Praktikan misiolariak bidaltzen dituena elizbarruti bakoitzeko gotzaina izan ohi da, askotan Errege Dekretuen aginduei jarraituta (ikusi dugun bezala). Beste askotan, ordea, herrietako apaiz eta erretoreengandik dator ekimena, beren prestakuntza makala zela eta, gotzainari idazten baitzioten misiolariak eskatuz beren artaldearen behar moral eta espiritualak asetzeko. Baina zer da misio bat?
‎Ezinezkoa ere ez da, ordea. Parterik garrantzitsuena (milaka irakasleren gogoa eta adostasun espresua, beren prestakuntza bidean aurrera egiteko) badago egon. Goi mailako ikastaro eskabideei dagokienez, gogo adostasun hori urterik urte konfirmaturik ageri da.
2004
‎Inkestari erantzun dioten pertsona gehienen esanetara, beren prestakuntza hobetzean aurkitu dituzten oztopo latzenak ekonomikoak dira, astirik eta motibaziorik ezarekin batera.
2007
‎Beste herrialde batzuek ere, hala nola zentroeuroparrek eta nordikoek, zerbitzu onak dituzte adinekoentzat, baina horietako bat ere ez da Britainia Handikoa bezain espezializatua, dio Moriñigok. Espainian, psikiatrak psikiatria geriatrikoan trebatzen dira, beren prestakuntza etapako errotazio aldietan. «Laguntza zerbitzu gutxi daudenez, prestakuntza aukera gutxi dago.
2008
‎Soraluzera ailegatzeko gai izan ez, eta absolutistak Bizkaia alderantz sakabanatu ziren. Errealisten altxamenduak abagune aproposa eskaini zien milizia liberalei, beraien prestakuntza hobetu, eta inguruko miliziekin koordinatzeko. Neurri berean, absolutisten porrotak milizien morala igo zuen.
‎Emakume asko eta asko profesio edo lanbide batekin etortzen dira euren jatorrizko herrialdeetatik, bai akademikoki prestakuntza hori jaso dutelako, edota bai lan jakin bat garatuz lan esperientzia hori eskuratu dutelako. Beren prestakuntza, beraz, ona da,% 53k derrigorrezko bigarren mailako hezkuntza du eta% 29k unibertsitatekoa.
‎Gizonen lanaren edota bertako emakumeen lanaren ordezkotzat hartzen dira, eta ez prozesu produktiborako behar diren langiletzat. Modu horretan, diskriminazioa zabaltzen da, etorkinak lanpostu ez kualifikatuetan daudelako edota beren prestakuntza mailakoak baino baxuagoak diren lanak dituztelako (Solé, 2000).
‎Baina arreta galarazteko elementu horiek saihesteaz gain, ordutegi eta diziplina zorrotzen bidez, udako barnetegietan ikasleek behar den laguntza akademikoa aurkitzen dute eskola porrota eragin ahal izan duten ikasteko zailtasunak edo zailtasun kognitiboak gainditzeko. Izan ere, barnetegi horien helburua ez da ikasleak gainditu dituen irakasgaiak gainditzea soilik," ikasleek ikasteko behar diren teknikak eta ohiturak har ditzaten nahi dugu, behin kanpoan, beren prestakuntzarekin jarraitzeko gai izan daitezen", adierazi dute Sigüenzako Sagrada Familia Eskolak (SAFA), Guadalajaran, 52 urte baitaramatza Espainiako geografiako 100 ikastaro horiek ematen. Hori lortzeko, talde oso txikiekin lan egiten da, ikasleek irakasgaietan adituak diren irakasleen aholkularitza eta laguntza jasotzen duten ikasketa jardunaldi gidatuekin eta, beharrezkoa izanez gero, banakako saioekin.
‎2011 ikasturterako, Ministerioak 3.304 lankidetza beka emango dizkie, 2.700 euro bakoitza, azken ikasturtea egiten ari diren 66 unibertsitatetako ikasleei. Laguntza berezi horiek onuradunek beren unibertsitate ikasketen jarduera osagarri gisa egiten dituzten zerbitzu edo praktikengatik ematen dira, eta beren prestakuntza akademikoarekin bateragarriak diren unibertsitateetako sailetan laguntza emateko erabiltzen dira. Laguntza lortzeko baldintzak Laguntza hauek Ministerioaren izaera orokorreko eta mugikortasuneko bekekin bateragarriak dira, eta ikasleek baldintza hauek bete dituzte eskaerak aurkezteko epea amaitzen den egunean, irailaren 30ean:
‎Beka urritasuna, aurrez aurreko prestakuntzako ordutegi eskaintza mugatua eta enpresen zurruntasuna direla eta, ikasle gehienek bestelako errezetak egiten dituzte, hala nola urrutiko hezkuntza, lanaldi murrizketak edo gaueko txandak. Aldi berean lan egitea eta ikastea ez da joera hedatuena, baina pertsona asko daude beren prestakuntzari horrela aurre egitera behartuta. Arrazoiak?
‎Bi hautagai talde handi daude beren ikasketekin bateragarria den lana bilatzen dutenak, Alberto Gavilán aldi baterako laneko enpresa entzutetsuenetako baten arduradunak dioenez: ostalaritzan, merkataritzan edo telemarketinean," dena delakoaren" lana eskatzen dutenak, eta beren prestakuntza esperientziarekin osatuko duen lanpostua bilatzen dutenak. Haren arabera, kasu tipiko bat da ordezkapenak egiteko edo finantza erakundeetan kutxazain gisa lan egiteko eskaintzen diren ekonomia, enpresa eta antzeko ikasketetako ikasleena.
‎Ez da bekadunen kasua. Haientzat, lan egitea beren prestakuntzaren ezinbesteko etapa da, askotan nahitaezkoa. Hala ere, eskakizun horrek prekarietatearen kainoi bihurtu ditu pertsona horiek, ordutegi eta soldata ezinezkoak eta eskubiderik gabeak.
‎Ikastaro" baremagarri" gehienek ez dute 150 euro baino gehiagoko gastua egiten Ikastaro" baremagarri" horiek ideia honetan oinarritzen dira: funtzionarioek beren prestakuntza eguneratu behar dute beren eginkizunak ahalik eta hobekien betetzeko; hori desiragarria da sektore guztietan, eta ezinbestekoa batzuetan, hala nola osasun arloan. Kontua da, xede horretarako balio izateaz gain, ikastaroak balio erantsia direla izangaiaren curriculumean.
‎ikasleek aukera askeko kredituak lor ditzakete, Espainiako unibertsitateek urtero udan antolatzen dituzten ikastaro anitzetara joateagatik. Aukera paregabea dira beren prestakuntza edo ezagutzak hainbat gairen inguruan zabaltzeko. Gai horiek, normalean, atsegintasunak eta gaurkotasunarekin duten loturak markatzen dituzte.
‎Goi Mailako Lanbide Heziketako (LH) tituludunek bi bide dituzte beren titulua lortu ondoren jarraitzeko: lan merkatura sartzea edo beren prestakuntzarekin jarraitzea, oro har unibertsitateko ikasketekin. Bi aukera horietako edozeinetara iristea errazteko, Unibertsitate Enpresa Fundazioak (FUE), unibertsitatearen eta enpresaren arteko harreman iraunkorreko bidea ezartzen duen erakundeak, eta Madrilgo Rey Juan Carlos I Unibertsitateak, duela bi urte, beka programa bat sortu zuten.
‎Bilatzeko erraztasuna. Bideoak grabatzen espezializatuta dauden enpresek bideo guztiak jarri ohi dituzte beren webguneetan, beren prestakuntza, esperientzia eta beste aldagai aipagarri batzuk direla eta, hautagaien fitxekin batera. Sistema horrek bilaketa motor bat du, eta, adituen arabera, Giza Baliabideen Sailak hautatzeko lana errazten du.
2009
‎Gizonen lanaren edota bertako emakumeen lanen ordezkotzat hartzen dira, eta ez prozesu produktiboanbehar diren langiletzat. Modu horretan, diskriminazioa zabaltzen da, etorkinaklanpostu ez kualifikatuetan daudelako edota beren prestakuntza mailarako bainobaxuagoak diren lanak dituztelako (Sole, 2000).
‎Oro har, emakumeak bizi egoera hobetzeko etortzen dira, hau da, motibazioekonomikoei jarraituta. Beren prestakuntza ona da,% 50ek bigarren mailakoikasketak ditu eta% 25ek unibertsitatekoak. Jatorrizko eta helmugako herrialdean% 75ek lana du eta% 25ek arazoak ditu beharrezkoak diren baimenak lortzeko.Dena den, kultura kontuan hartzean ezaugarri horiek aldatzen dira.
‎Ordainsaria kontuan hartu beharreko faktorea da, batez ere gizonen kasuan, baina inkestatuak prest daude gutxiago kobratzeko baldin eta, trukean, denbora libre gehiago izan eta lanbidea garatu badezakete, txostenean adierazten du. Horregatik uste dute enpresetako praktikak direla beren prestakuntzan ikasitakoa aplikatzeko bide egokiena.
‎Eskaintza horrek aukera ematen die prestakuntza osatzeko eta ezagutzak, gaitasunak eta gaitasunak zabaltzeko, profesionalki hobeto garatu ahal izateko. Beren prestakuntza osatzeko eta ezagutzak, gaitasunak eta gaitasunak zabaltzeko aukera eskaintzen die. Helduei zuzendutako irakaskuntzen artean, Helduen Bigarren Hezkuntza (ESPA izenarekin ezagutzen dena) da, Oinarrizko Hezkuntzako hasierako Irakaskuntzekin batera, ikasle profil horrek gehien eskatzen duena, eta aurreko ikasturtean matrikulatutako 138.500 ikasle baino gehiago ditu.
‎Bederatzi unibertsitatetan, ordea, ez da titulurik egokitu Boloniako eskakizunetara (Salamancako Unibertsitate Pontifizioa, Elxeko Miguel Hernández Unibertsitatea, Euskal Herriko Unibertsitate Publikoa (EHU), Valladolideko Unibertsitatea, Kanaria Handiko Las Palmasko Unibertsitatea, Granadako Unibertsitatea, Viáante Unibertsitate Autonomoa IE Unibertsitatearen, Madrilgo Urrutiko Unibertsitatearen (UDIMA), Deustuko Unibertsitatearen eta Zaragozako San Jorge Unibertsitatearen kontrako kasua, Europako esparrura egokitutako lehen eta bigarren zikloko hezkuntza eskaintza osoa baitute. Hedapen akademikoa Unibertsitateko karrera amaitu ondoren, ikasle askok erabakitzen dute beren prestakuntza handitzea. Hala, urte batean edo bitan, 75 unibertsitate horietan modu ofizialean eskaintzen diren 1.929 master programetako bat egin dezakete (berezko masterrez eta doktoregoez gain), eta, batez beste, 2.600 euro ordaindu behar dira lehenengo matrikulagatik.
‎Unibertsitatera sartzeko proba gainditu ez dutenek edo egin ez dutenek aukera bat baino gehiago dituzte beren prestakuntzarekin jarraitzeko.
‎Ministroen Kontseiluak Eskola 2.0 programa onartu du, “XXI. mendeko ikasgela digitalak” abian jarri nahi dituen hezkuntza berrikuntzako ekimena. Proiektuak aurreikusten du hurrengo hilabeteetan Lehen Hezkuntzako 5 mailako 392.000 ikaslek eta 20.000 irakaslek, Espainia osoko 14.400 gela digitalizatutan baino gehiagotan, beren prestakuntzarako erabil dezaketen ordenagailu pertsonal ultraeramangarria izango dutela. Programa irailean hasiko da, esperientzia pilotuekin.
‎Campus bat zabalik 24 orduz, urteko 365 egunetan. Espainiako gero eta unibertsitate gehiagok eskaintzen diete aukera hori, zenbait arrazoi direla medio, beren prestakuntza beste jarduera batzuekin uztartu behar duten ikasleei, eta ibilbide pertsonalizatua diseinatu behar dute unibertsitateko titulazio bat ikasteko. Urrutiko Hezkuntzarako Unibertsitate Nazionalaren (UHUN) bidez 35 urte baino gehiago dira Espainian ezarri zen goi mailako irakaskuntza ez presentzialaren eredua, eta aurrerapen handia izan du informazioaren teknologiei esker.
‎Horrek ez du esan nahi izendapenen eta titulazioen edukien artean erabateko korrespondentzia dagoenik, baizik eta biek ematen duten goi mailako hezkuntza parekatzea. Horrek aukera ematen die atzerritarrei beren prestakuntza gure herrialdean aitortua izateko eta Espainiako tituludunei lan merkatuan sartzeko eskatzen zaizkien baldintza berak betetzeko. Katalogo ofizialeko titulu bat homologatzeaz gain, ikasketak onartzeko bide azkarrena atzerriko titulazio bat gradu akademiko batekin parekatzea da.
‎Katalogo ofizialeko titulu bat homologatzeaz gain, ikasketak onartzeko bide azkarrena atzerriko titulazio bat gradu akademiko batekin parekatzea da. Europar Batasuneko herrialdeetako tituludunek ere beren prestakuntzaren aintzatespen profesionala eska dezakete. Hori da, hain zuzen ere, gure herrialdean araututako lanbide batean aritzeko aukerarik azkarrena eta merkeena.
2010
‎idazketa. Horren bidez, ikasleek oinarrizko trebezia lortzen dute beren prestakuntzan, eta, horri esker, beren ezagutzak paper batean jaso ahal izango dituzte. Idazketa prozesu konplexua da, eta ikasleak, mugimenez gain, mezu bat transmititu, eraiki eta grafikoki irudikatzeko duen gaitasuna islatu behar du —ortografia akatsik gabe— Batzuentzat lan zaila da, baina beste batzuentzat sinplea eta atsegina da.
‎Errendimendu akademikoa eta arrakasta zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da uzteko aukera. Ikasketa estrategia onenak dituzten ikasleek beren prestakuntzarekin jarraitzeko aukera gehiago dutela egiaztatu da. Jarduera osagarriak egitea, ikasgelako edukiak eguneratuta izatea, ikasgelara edo tutoretzetara erregulartasunez joatea eta irakasleei zalantzak azaltzea dira hezkuntza sisteman jarraituko dutela aurreikus dezaketen ikasleen jardueretako batzuk.
‎Esan dutenez, ikasketak amaitzen dituen ikasleak uste du irakaslea elkarrizketarako dela, bere iritziak kontuan hartzen dituela eta ikaskuntzan motibatzen duela. Errendimendua Ikasteko estrategia onenak dituzten ikasleek aukera gehiago dituzte beren prestakuntzarekin jarraitzeko Emaitza akademikoek ere eragina dute. Errendimendu akademikoa eta arrakasta zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da uzteko aukera.
Beren prestakuntza osatu eta goi mailako irakaskuntzan sartu nahi duten 18 urtetik gorakoen hezkuntza eskaerari erantzuten diote.
‎Derrigorrezkoaren ondoko hezkuntza Batxilergoan edo erdi mailako heziketa zikloetan, gure herrialdeko graduatuen kopurua %62 da, gure inguruko herrialdeetako tasetatik oso urrun dago, eta EBk 2010erako ezarritako helburutik 23 puntu beherago dago. DBH gainditu ondoren beren prestakuntza akademikoarekin jarraitzen duten ikasleen% 71k Batxilergoaren alde egiten du, eta hor pilatzen dira porrotak. Gainerako% 28k bakarrik aukeratu ditu erdi mailako heziketa zikloak.
‎Atzerrian praktika profesionalak egitea curriculumari balio erantsia emateko modu bikaina da, baina zergatik itxaron ikasketak amaitu arte? 2002 urteaz geroztik, Faro Global beka programak azken ikasturteetako Espainiako unibertsitarioei aukera ematen die beren prestakuntza akademikoa osatzeko, Europako, Estatu Batuetako, Kanadako eta Asiako hainbat herrialdetako enpresa eta erakundeetan esperientzia praktikoa eginez. Datorren abenduan hasiko da Hezkuntza Ministerioak finantzatutako programa honen laugarren deialdia.
2011
‎Familia desegituratuak dituzten haurrei laguntzeko hezkuntza proiektu bat da, “murgiltzen diren ingurunean aurrera egiten laguntzeko —azaltzen du erakundeak— Etorkizun hobea izateko aukera eskaini nahi diegu”. Horretarako, beren prestakuntzan laguntzen diete, eta gizarteratzeko behar dituzten baliabideak bilatzen dituzte. David Hernández Soñar Esna Fundazioko lehendakariak azaldu duenez, akonpainamendu jarraitu horrek “hamaika gauza” esan nahi du.
‎Europako gero eta ikasle gehiagok uste dute lehentasuna dutela beren prestakuntza ibilbidean programa akademiko bat edo atzerriko ikasketa ikastaro bat sartzea. Aukera horrek, beste hizkuntza batzuetako hizkuntza ezagutzak indartzeko eta zabaltzeko modu egokia izateaz gain, aukera ematen dio ikasleari kultura arteko ikuspegia eta lan esparruan balio handia duten gaitasun pertsonalak eskuratzeko, hala nola heldutasuna, egokitzeko erraztasuna edo independentzia.
‎Hautagaien jatorriari buruzko sektorerik itxi eta zorrotzena kimiko farmazeutikoa da. Hala ere, pertsona guztiek, beren prestakuntza maila edozein dela ere, beren karrera profesionala birbideratzeko aukera dute. 2011ko martxoko enpleguaren proiekzioari buruz Manpower enpresak egindako datuen arabera, ia sektore ekonomiko guztietan murrizketa aurreikusten da aurtengo bigarren hiruhilekorako.
‎Unibertsitateko ikasleek hainbat baliabide dituzte beren prestakuntza akademikoa osatzeko praktikak bilatzeko
2012
‎Horregatik, lan horiek egiten dituzten ikasleek, mundu bidezkoago eta solidarioago bat lortzen laguntzeaz gain, beren ikasketetan onura ateratzen dute. Ikasleek aukera dute beren ezagutzak ingurune erreal batean aplikatzeko, beren prestakuntza akademikoa hobetzeko eta beti ikasgelan transmititzen ez diren balioak eskuratzeko.
‎Goi mailako heziketa zikloei dagokienez, profesionalen espezializazioa osatzen duten lanbide arloetan banatzen da. Ikasleek eskulturan, jantzigintzan, liburuan, horman, lore artean, zeramikan, diseinu grafikoan, industrialean edo barnealdekoetan eta esmalteetan, bitxigintzan, ehungintzan eta beiran oinarritzen dute beren prestakuntza. Espezialitate horiek guztiek lan aukerak handitzen dituzte ikasketak amaitu ondoren; esate baterako, musika espezialitate bateko irakaskuntza, ikerketa, interpretazioa edo musika sorkuntza.
‎Apirilaren 19an egindako Unibertsitate Politikaren Biltzar Nagusian, Hezkuntza, Kultura eta Kirol ministroak, José Ignacio Wert-ek, jakinarazi zien bezala, autonomia erkidegoek% 66raino igo ahal izango dituzte unibertsitateko matrikulazio tasak. Horrela, unibertsitarioek beren prestakuntzaren kostu errealaren %25 ordaindu dute, gehienez, lehen matrikulagatik. Horrek, Hezkuntza kalkuluen arabera, 540 euro gehiago suposatuko du ikasturte bakoitzeko ikasle bakoitzarentzat.
‎Fundazioak azaldu zuenez, Anantapurreko 10.000 gazte dálit, tribal eta backward castes goi mailako zikloetan, prestakuntza teknikoetan eta, horietako 800, unibertsitatean sartu dira. Baina inguruneak, zailtasun ekonomikoek eta enplegu kualifikaturako gaitasun handiak “desabantaila egoeran jartzen dituzte beren prestakuntza mailarekin bat datorren lana lortzeko orduan”. “Arazoa da gazte horiek ez dituztela komunikazio eta ebazpen trebetasunak garatzen eta ez dutela beren buruarengan konfiantzarik.
‎45 urtetik gorakoentzako unibertsitatera sartzeak lan aukerak hobetzen ditu, autoenplegua bultzatzen du eta oroimena erabiltzen du Krisi garaian, unibertsitateari begiratzen zaio. Langabetuek beren prestakuntza hobetzeko aukera dute, lana lortzeko aukerak handitzeko. Kasu batzuetan, praktikaldi bat ere egin daiteke, eta hori askotan enpresa batean sartzeko atea izaten da.
‎Kasu batzuetan, praktikaldi bat ere egin daiteke, eta hori askotan enpresa batean sartzeko atea izaten da. Enplegatuek, berriz, beren prestakuntzan jarraitzen dute, enpresan gora egiteko aukera izanez gero. Zenbat eta ezagutza gehiago eskuratu, orduan eta aukera gehiago dago mailaz igotzeko, gainerako ikaskideekiko nagusitasun posizioan baitago.
‎Zenbat eta ezagutza gehiago eskuratu, orduan eta aukera gehiago dago mailaz igotzeko, gainerako ikaskideekiko nagusitasun posizioan baitago. Beren prestakuntzaz arduratzen direnentzako beste aukera bat da beren enpresa sortzean autoenplegura joateko aukera. Ezagutzak zabaltzeak segurtasuna ematen die ikasten dutenei, eta, agian, inguruabar hori dela eta, eta lan ziurgabetasuneko une batean, beren proiektua abiaraztea erabakitzen dute.
2013
‎Azterketa egin ondoren, azterketa gehiago. Unibertsitatea amaitzean master bat egitea aukera bat da lanik aurkitzen ez dutenentzat, eta, ahal den guztietan, beren prestakuntzari jarraitzeko aukera dute. Horrela, ordaindutako lana aurkitzeko aukerak eta prestakuntza hobetzen dira, arlo jakin batean espezializatzen baita.
‎Ikasten ikastea. Ingelesez, unibertsitatea hasi ez duten ikasleentzat da. Ikastaro orokorra da, eta ikasleek beren prestakuntza erritmoari jarraitzen diote komunitate birtual baten bidez. 80 ikastordu behar ditu.
‎Azterketa aurreratuagoetarako (ertainak eta nagusiak), erakundeek irtenbide ugari dituzte, eta emandako zenbatekoa nabarmen handitzen dute. Erakunde batzuek aukera ematen diete unibertsitateko ikasleei beren prestakuntza amaitu ondoren emandako dirua itzultzeko Horietako bat Kutxabankek eskaintzen duena da, zeinaren Matrikula Matrikulak eskola materiala finantzatzeko aukera ematen baitu, besteak beste, 9.000 euro eta amortizatzeko epea. Liburuak erosteko, ikasketarekin lotutako materiala eta unibertsitateko etapako egonaldi gastuak erosteko aukera ematen du AscenDiaixa enpresak.
‎Mentoring programek gazteei laguntzen diete lan merkatuan sartzen, profesionalen laguntza eta jarraipena eginez beren prestakuntza duten profesionalei
‎EPRIFekoak e­rraten digu aldi oro, zein taldek jarraitu behar duen su ematen, zein taldek itxaron behar duen». Jendearen esperientziaz baliatzen dira «batetik esperientzia handia duen taldea da; badakite nola egin suak, nola gauzatu e­rreketa, nondik hasi eta bertzetik suhiltzaileak, beraien prestakuntza eta medioak ere gure eskura jartzen dituztelako». Arrisku maila asko jeisten da «arazoen aurrean ematen den eran­tzuna azkarrago iri­tsiko litzateke, talde batek erantzuten duelako.
2014
‎Uda honetan gazte askok bidaia bat egin nahi dute atzerrira, moda hondartzetara joan, hizkuntza kanpamentu batera joan edo musika batera joan, beren prestakuntzarekin jarraitu… Gurasoen laguntzarik ez badute, diru likidezia dute, kasu gehienetan ez baitute. Horregatik, batzuetan, behar horiei aurre egiteko kreditu bat kontratatzera jotzen dute.
2015
‎Gazteen artean badira iraupen luzeko langabeak, badira beren prestakuntzari dagokien mailatik beherako lanpostuetan ari direnak eta badira, Lanaren Nazioarteko Erakundearen arabera, kontratatzeko orduan azkenekoak diren gazteak eta kaleratzerakoan lehenak.
‎Mantenuen barruan, heziketa eta eskolatzea ere sartzen da, senideak adingabeak badira edo beren prestakuntza amaitu ez duten pertsonak adinez nagusi (adin nagusikoak) badira; eta haurdunaldi eta erditze gastuak ere bai, ezin badira beste modu batera estali.
‎Arazo nagusietako bat da asko oinarritzen dela erabiltzaileen historia akademiko eta lanekoa biltzen, baina ez du azpimarratzen lan trebetasun zehatzak nabarmentzea. Goi zuzendarien kasuan, beren prestakuntzak eta karguek beren kabuz hitz egiten dute, baina ez da horrela gertatzen askoz ere arruntagoak eta ugariagoak diren lanbideen kasuan. Profil jakin batzuetara sartzeko eta beste erabiltzaile batzuekin komunikatzeko LinkEdin ordaintzen den prezioa dela eta, ez da eraginkorra, ekonomiaren ikuspegitik, urtebetetze festa baterako, ezkontza baterako jazz talde bat, catering baterako zerbitzari bat edo zeregin jakin baterako diseinatzaile edo programatzaile bat kontratatzea.
2017
‎Batzuetan ez da erraza bat aurkitzea, adin bat gainditu ondoren. Baina gazteek sendo zapaldu dute beren prestakuntza, hizkuntzak eta teknologia berriak. 50 urtetik gorakoek kualifikazio eta trebetasun batzuk dituzte, 20 eta 30 dauzkatenek ez dituztenak, eta ezaugarri bat besteen gainetik nabarmentzen da:
‎3 Uda museoan Kultura aisiatsuagoa da gure herrialdeko museo eta liburutegiek haurrei udan eskaintzen dieten proposamena. Erakunde horiek beren jardueren programazioa egokitzen dute familiek bateragarri egin dezaten eta, aldi berean, txikienek beren prestakuntza modu ludiko eta entretenigarrian zabaldu dezaten. Aurtengo udan, Madrilen, Pradoko Museoarena nabarmentzen da; izan ere, aste betez, Carlos III.aren irudia ezagutzeko aukera ematen du.
‎Modu batean edo bestean, berriz ere zentratuz, irakasleriak utzi lioke behingoz ume gazte eta gurasoen teilatuari pilota jaurtitzeari benetan ikastetxeetan zer egin daitekeen hausnartzen hasteko; gurasoek zer edo zer gehiago eskaini badezakete ere, irakasleek hasi lukete pentsatzen nola hobetu beraien prestakuntza egoera berriari behar bezala aurre egin ahal izateko, askok jarraitzen baitute datu akademiko hutsak inprimatzen ikasleen buruetan, oraindik ere, bestelako moderno batzuek gazteak olgetan dituzten bitartean, ezer irakatsi gabe. Hasi behar dute ikasle oro laguntzen, motibatzen eta ikasle bakoitzaren gaitasun guztiak pizten eta azaleratzen, honek guztiak, nahitaez, zuzendaritza zein administrazioarekin arazoak izatea badakar ere.
2020
‎Kirolarien aukerarik gustukoena datorren urtean egitea zen. Izan ere, hala modu naturalean jarraitu ahal izango dute beren prestakuntzarekin, eta Jokoen ostean erretiroa hartzeko asmoa duten kirolariek urtebete baino ez lukete atzeratu beren kirol ibilbidea. Ikusi da atzo hartutako erabakiak nola eragiten dien datorren urtean jokatzekoak ziren nazioarteko txapelketei.
‎Lehenik, uztailaren 8an, lau orduko saio dinamikoa egingo dute, aldaketarik ezean, Urola Kostako Udal Elkartean bertan, 9:00etatik 13:00etara. Prestakuntza teorikoa amaituta, eskualdeko bi sortzaile hautatuko dira egitasmo bakoitzeko bana eta beraien prestakuntzaren atal praktiko moduan egotzitako egitasmoaren esku hartzean parte hartuko dute artista mentoreen eskutik. Guztira, 5 saio aurreikusten dira.
2021
‎Eskolan ez da ia ezer azaltzen erregelari buruz. Irakasle gehienek ez dute planteatu hilekoaren heziketan duten zeregin garrantzitsua, ez baitute parte hartu ez beren prestakuntzan, ez haiekin lan egiten duten material didaktikoetan. Hutsune hori pixkanaka betetzen ari gara irakasleen prestakuntzaren bidez. Baina lan asko falta da egiteko!
‎Modulu bakoitzak irakasleentzako eta eskola umeentzako berariazko material didaktikoa du. Adin tartearen arabera, moduluek ipuinak, jarduera esperimentalak eta sentsorialak, jolas interaktiboak eta baliabide digitalak dituzte eskolarako eta familian egiteko, bideoak… Hori guztia irakasleek, gurasoek tresna erabilgarri eta dibertigarriak izan ditzaten pentsatuta dago, beren prestakuntza lanean modu ludikoan lagun diezaieten. Programa hau eskola barruan bakarrik egiten da?
‎instantzia horiek beren bizi baldintzak modu autonomoan ulertzeko eta aztertzeko beharrezko tresnak ematen zizkieten langile klasekoei. Langileak beren prestakuntzan orientatzen zituzten eta eskemak ematen zizkieten beren esperientzien eta bizi baldintza objektiboen arteko elkarrekikotasuna deszifratzeko. Hau da, proletalgoak, burgesaren" begietatik" abiatuta eta ingurunearen begirada eratu aurretik, erakunde horiek gidari gisa jarduten zuten, abangoardia orientatzaile gisa.
‎Mediku Hezkuntzarako Nazioarteko Erakundeak medikuntzako graduko irakaskuntzaren" oinarrizko baldintzak" definitu zituen: beren prestakuntza jaso zuten lekua edozein izanda ere," funtsezko betekizun" horiek mediku ezagutzak, trebetasun klinikoak eta lanbide jarrerak osatzen dituzte, jokabidearen eta etikaren ezaugarriak landu direlarik.
‎% 37,5; I12: % 35,9),% 28tik gora ikaslek baloratu dute 4 batekin beren prestakuntza beharra.
2022
‎Enplegu eskatzaileek (eta DSBEa jasotzen dutenek); baldin eta Lanbideko orientazio zerbitzuek prestakuntza ekintza bat preskribatu badiete beren prestakuntza ibilbidearen barruan.
‎Nire Lanbidenet bidez ikastaro batean izena eman duten enplegu eskatzaileek, beren prestakuntza kontuko prestakuntza aholkularitzaren bidez.
‎Horrez gain," ikastaro eskaintza zabala du bai langileentzat, bai langabezian dauden pertsonentzat". Lanbide Eskolatik unibertsitatera jauzi egin nahi duena trebatzeko STEAM Prestakuntza Osagarria eskainiko du Usurbilgo Lanbide Eskolak. Zubietan kokaturiko ikastetxetik berri eman dutenez," ikasle hauei etorkizunean unibertsitatera joan ahal izateko beraien prestakuntza osatzeko aukera eman nahi die. Helburua, ikasleen artean STEAM gaitasunak (zientzia, teknologia, ingeniaritza, artea eta matematika) indartzea da, etorkizuneko unibertsitate prestakuntzara egokitzeko, ondoren lan mundura igaro ahal izateko". 2022 ikasturterako matrikulazio epea zabalik izango du uztailaren 21era arte.Informazio gehiago: Idazkaritzako ordutegia:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
beren 56 (0,37)
Beren 5 (0,03)
beraien 5 (0,03)
Beraien 1 (0,01)
Argitaratzailea
Consumer 48 (0,32)
UEU 4 (0,03)
Berria 3 (0,02)
Uztaro 3 (0,02)
Jakin 1 (0,01)
LANEKI 1 (0,01)
Osagaiz 1 (0,01)
erran.eus 1 (0,01)
Karkara 1 (0,01)
Noaua 1 (0,01)
uriola.eus 1 (0,01)
Alberdania 1 (0,01)
Pamiela 1 (0,01)
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia