Emaitzak: 7
2009 | ||
Germaniar unibertsitate eta enpresek | beren hizkuntza gaitasuna egiaztatzeko eskatzen diete atzerriko izangaiei. | |
2010 | ||
Ezinbestekoa da pertsonek zenbait hizkuntza jakitea, Europako bateratasuna eta mugikortasuna gauza daitezen. Hori horrela, testuinguru horretan, Kataluniako Gobernuak hainbat gomendio egin dizkie goi mailako hezkuntzako erakundeei; helburua da goi mailako ikasketak egiten ari diren ikasleek | beren hizkuntza gaitasuna hobetzea atzerriko hizkuntza batean (ingelesa), eta unibertsitateko administrariek katalanaren erabilera sustatzea goi mailako hezkuntzan. | |
Ingelesezko historia edo frantsesezko ingurunearen ezagutza ikasteak, besteak beste, testuinguru naturalagoa eskaintzen die ikasleei | beren hizkuntza gaitasunak garatzeko. Hori da atzerriko eduki eta hizkuntzen ikaskuntza integratua (AICLE) izeneko ereduaren arrakastaren gakoa. | |
Michael eta Jaime inoiz ikusi ez diren bi hizkuntza irakasle dira, baina biek proiektu bera dute. Teknologia berriei esker, bi irakasle horiek atzerriko hizkuntza on line ikasteko programa bat egin ahal izan dute, ikasleek esperientziak, ideiak eta ezagutzak truka ditzaten, | beren hizkuntza gaitasunak atzerriko hizkuntza batean hobetzeko. Nola aurkitu dira? | |
2019 | ||
Hurrengo belaunaldien eskuetan jarri behar dugu ondare hori: etxetik eta lagunartetik euskaldun direnei | beren hizkuntza gaitasuna osatzeko eta aberasteko bidea emango diegu horrela, eta etxetik ez dakitenei euskaldun askoren esparrura erakartzeko aukera eskainiko. Belaunaldi berri horiei dagokie, eskuratu dieguna osatu, hobetu eta hurrengoei transmititzea. | |
Ez da zaila asmatzea, beraz, zein zen | beren hizkuntza gaitasuna: edozein kenketetan bezalaxe, hizkuntza osoari kentzen badiogu orain arte baztertu duguna, geratzen dena izanen da gizaldi horren hizkuntza oinarria. | |
2021 | ||
Galdetegi hauetan, gorago esan bezala, euskararekiko jarrera, erabilera eta gaitasunei buruz galdetu zaie. Hain zuzen ere, galdera batzuetan espedizio aurreko | beraien hizkuntza gaitasun, erabilera eta jarrerei buruz galdetu zaie, beste batzuetan espedizioan daukatenari buruz, beste batzuetan espedizio osteko hilabeteetan dutenetan eta, azkenik, kasu batzuetan, beraien euskara gaitasunak, erabilerak eta jarrerek eduki duten bilakaerari buruz galdetu zaie. Hau da, esaterako, 1, 8 nahiz 26 grafikoetan ikus dezakeguna. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berak hizkuntza | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
berak hizkuntza gaitasun | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |