Emaitzak: 2
2017 | ||
Lehen hezkuntzako irakaslea eta irakurle zalea naizen aldetik, jakin nahi nuen euskal umeek irakurtzen eta ikusten dituzten liburuetan zer nolako emakumeak eta gizonak agertzen diren. Kontuan hartu behar da haur hauek informazioaren aurrean irakurle ahulenak direla; izan ere, | beraien gaitasun kritikoa nahiko mugatua da eta txiki txikitatik den dena xurgatzen dute, esponja bat bezala. Horrexegatik, premiazkotzat jotzen dut, euskal letretan agertzen diren emakumeen eta gizonen ezaugarriak identifikatzea eta bide batez, sexismoa eta berdintasun eza adierazten dituzten egoerak salatzea. | |
2018 | ||
Adingabeen gaitasun kritikoa garatzea. Guraso garen aldetik, garrantzitsua da gure seme alabei | beren gaitasun kritikoa garatzen eta informazioa egiaztatzen laguntzea, barneratu aurretik. Gurasoen bitartekaritza. Garrantzitsua da Interneten adin txikikoen jarduera gainbegiratzea, teknologia berriak modu seguru eta arduratsuan erabil ditzaten, eduki desegokiak edo komunitate arriskutsuekin harremanetan jartzea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 2 (0,01) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
berak gaitasun | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
berak gaitasun kritiko | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |