Emaitzak: 8
2010 | ||
Lan esperientzia boluntarioen bidez ere lor daiteke. Formula horretan, gazteek | beren gaitasunak garatzeko aukera dute beste pertsona batzuei laguntzen dieten bitartean. Hori dela eta, elkartasuna eta tolerantzia funtsezko bi balio dira, eta Europako Boluntarioen Zerbitzuak (EIZ) balio horietan sartzen saiatzen da. | |
2012 | ||
Twagoren abantailetako bat da gaztelaniazko edo Espainiako lan eskaintza ugari dituela, baita beste erabilera batzuk ere, hala nola bezeroarekin bilera fisikoak izatea hiri berean egonez gero. Orrialde honetan aldi baterako lanpostuak edo | beren gaitasunak garatzeko proiektuak bilatzeko erregistratzen diren profesionalek harpidetza plana dute beren beharren arabera. Plan hori doako bertsio batetik abiatzen da, gehienez ere hilean bi eskaintza eskuratzeko aukera ematen duena, eta gainera, kontratatutako proiektu bakoitzeko %7ko zerbitzu tasa kobratzen du. | |
2013 | ||
Ugaztun gazte guztiek, horien artean pertsonak eta txakurrak, beren adimena eta gizarte harremanetarako gaitasuna garatzeko behar dute jolasa. Ondoren, kumeek | beren gaitasunak gara ditzaten eta osasuntsu hazi daitezen bost etxeko jolas proposatzen dira. | |
2014 | ||
Zalantzarik gabe, haurtxoek badute memoria. Baina, lehenengo gaian azaldu den bezala (ikus 1.4.1 atala), gauza ez da XIII. mendera itzultzea eta urtebeteko haurrak helduak izango balira bezala janztea, | beren gaitasunak garatuak egongo balira bezala jokatzea. Haurtxoen memoria hauskorra da, gertaera eta egoera oso errazekin du zerikusia, baina bizkor garatzen da lehen bi urteetan zehar. | |
2016 | ||
Europako Kultura Ministroen Biltzarrak, 1976ko Osloko bileran, erabaki zuen Ministerioen politikak demokrazia kulturalaren ikuspegian oinarritu behar zirela, eta gobernuei aholkatu zien animazio soziokulturalaren teknika ugariak aplikatzea, eraldaketa hori gauzatzeko, eta, horretarako, norbanakoei haien komunitateko testuinguruan | beren gaitasunak garatu ahal izateko metodoak sortzea. | |
2021 | ||
Mentoretza hizkuntzaz kanpoko eremuetan aspaldi erabiltzen den estrategia da eta haur gaztetxoei | beren gaitasunak garatzen laguntzeko erabiltzen da. Horretarako mentorearen figura da oinarria, hori baita | |
" Gizarte honetan arazo bat izan daiteke hori, edo gutxienez, zailtasun batzuk ezartzen zaizkie desberdin diren pertsonei". Dena den, adimen handia duten pertsonek ere behar afektiboak dituztela, | beren gaitasunak garatu behar izaten dituztela eta horiek ere harreman sozialak zaindu behar izaten dituztela azpimarratu du. " Urteak dira adimen altuko haurren gurasoak egoera gatazkatsuak eta eskola eremuko arazoak salatzen ari direla, eta beharrezkoa da haur horiei hezkuntza arreta berezia eskaintzea". | |
2023 | ||
Entrenatzailearen helburua «gazteek eskubaloiarekin disfrutatzea da, pixkanaka | beren gaitasunak garatzen dituzten bitartean. Hori erronka bat da». |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
berak | 8 (0,05) |
Lehen forma
beren | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
LANEKI | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Uztarria | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
berak gaitasun | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
berak gaitasun garatu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |